Gå til innhold

Oppførsel på kirkegård?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri vært religiøs, men i kirker og på kirkegårder skal man vise respekt..

Det som andre har skrevet over her syns jeg skulle være en selvfølge, men det er det dessverre ikke.

Er også veldig nøye på det å unngå og tråkke på området der kisten ligger, alltid vært. Syntes forøvrig at kirkegårder er et av de beste stedene å være på, det er noe spesielt med atmosfæren der.

Hvordan er det mulig? Det går ikke an her, gravene står sånn at går man forbi en gravstøtte så tråkker man der kisten ligger.

Anonymous poster hash: f9275...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det mulig? Det går ikke an her, gravene står sånn at går man forbi en gravstøtte så tråkker man der kisten ligger.

Anonymous poster hash: f9275...12f

Der jeg er fra er det nok mellomrom mellom gravene til at dette går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Dersom en begravelse eller urnenedsetting er i gang, så gjør jeg meg så liten som mulig. Jeg er rett som det er "på besøk" hos besteforeldrene mine, og dersom jeg ikke føler at jeg er til sjenanse for noen kan jeg finne på å ta en trall.

Nå høres jeg gal ut. Men jeg liker meg altså på kirkegården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom en kirkegård for et par dager siden og da var det noen som hadde tatt med en drage som de fløy med inne på kirkegården. Det synes både var upassende og farlig. Må jo være stor sjanse for å snuble i en gravstein.



Anonymous poster hash: b03cf...629
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...