Gå til innhold

slett


maskineple

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Globalt sett så får personer uten utdanning flere barn enn de med høyere utdanning. Dermed har folk med lavere IQ større reproduktiv suksess da de får ført flere gener videre. Når de er sagt så synes jeg at flere bør droppe å reprodusere, uansett IQ. Vi er mange nok på denne planeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en uhyre enkel måte å få til dette på. Vi kutter bare absolutt all støtte fra staten og da er vi tilbake til "survival of the fittest"....

Anonymous poster hash: fef12...a43

Se deg omkring i verden og si meg hva dette fører til? Det fører til at de fattigste er tvungne til å få så mange barn de bare kan for å sikre familiens overlevelse på sikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle trådene her inne om at mindre vellykkede menn forblir barnløse, så tror jeg ikke at dette skulle være nødvendig, - naturen ordner opp.

Det er nok av folk i verden.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm, hvem har sagt mindre vellykkede menn forblir barnløse? Ikke jeg hvertfall. Det er det dummeste jeg har hørt. Det er faktisk omvendt nesten. Og da blir det et problem, tenk deg et flertall av visse grupper som får politisk makt. Det hadde vært slutten for Norge.

Det er faktisk ikke nok folk i Europa, som jeg sa, fattige land bør innføre sterilisering snart. Rike land bør innføre skattekutt til de som vil få barn. (Må tjene over 320nok i året )

Noe av det som det klages mest over fra enkelte menns side, på kg er temaet med at såkalte vellykkede menn gjerne blir resirkulerte og at noen av de som blir valgt bort, føler at det er urettferdig, samt at likestillingen har skylda. Her er en link som forklarer noe av saken http://www.klikk.no/foreldre/article747473.ece

Tråden " Fattige og syke menn, vrakes av kvinner" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=777923&page=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, hvem har sagt mindre vellykkede menn forblir barnløse? Ikke jeg hvertfall. Det er det dummeste jeg har hørt. Det er faktisk omvendt nesten. Og da blir det et problem, tenk deg et flertall av visse grupper som får politisk makt. Det hadde vært slutten for Norge.

Det er faktisk ikke nok folk i Europa, som jeg sa, fattige land bør innføre sterilisering snart. Rike land bør innføre skattekutt til de som vil få barn. (Må tjene over 320nok i året )

Det kan umulig være for få mennesker her når vi sliter med arbeidsløshet. For få mennesker har du når det ikke er nok folk til å få hjulene til å gå rundt. Nå har vi det motsatte problemet. Selv mennesker somm ønsker å delta i arbeidslivet holdes utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg hvordan folk langt ute på høyresiden kan forsvare personlig frihet det ene øyeblikket (Segway og lakrispiper) og gå inn for langt alvorligere begrensninger det neste. Det er også trist å se at TS ikke er ensom i båten sin.

Så eugenikk er noe som historisk sett har tilhørt høyresiden? Du tenker på nazismen, greit nok, selv om det kan diskuteres hvorvidt de var høyre(ekstreme) eller venstre(ekstreme).

Både sosialistiske og kommunistiske regimer har brukt rasehygiene i utbredt grad. Ofte basert på klassetilhørlighet, men også etnisk opphav eller kulturell bakgrunn. Selv Norge drev med rasehygiene (jfr tvangssteriliseringen av tatere) i over to generasjoner og dette i det som kan regnes som den sosialistiske gullalderen i Norge.

Anonymous poster hash: 9104e...04a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så eugenikk er noe som historisk sett har tilhørt høyresiden? Du tenker på nazismen, greit nok, selv om det kan diskuteres hvorvidt de var høyre(ekstreme) eller venstre(ekstreme).

Både sosialistiske og kommunistiske regimer har brukt rasehygiene i utbredt grad. Ofte basert på klassetilhørlighet, men også etnisk opphav eller kulturell bakgrunn. Selv Norge drev med rasehygiene (jfr tvangssteriliseringen av tatere) i over to generasjoner og dette i det som kan regnes som den sosialistiske gullalderen i Norge.

Anonymous poster hash: 9104e...04a

Det har jeg heller aldri benektet. Jeg siktet spesifikt til TS som i flere tråder, ikke minst denne, har vist politisk farge. Jeg er selvfølgelig like klar motstander av eugenikk uansett om det er AP, FrP, kommunister eller nazister som står bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg heller aldri benektet. Jeg siktet spesifikt til TS som i flere tråder, ikke minst denne, har vist politisk farge. Jeg er selvfølgelig like klar motstander av eugenikk uansett om det er AP, FrP, kommunister eller nazister som står bak.

:blomst:

Anonymous poster hash: 9104e...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...