Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har gått glipp av en episode.

Jeg ser på episodene i Norge. Hvor er det blitt av Jett?

Marilyn er på sykehuset for å passe på Alf, ble Jett med dit? Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvor gammel er Jett?

Forstår ikke hvorfor Marilyn freaker ut når det er snakk om at han vil joine militæret.

Det er da vel 4-5 år til det evt. blir en realitet, han kan ombestemme seg innen den tid..



Anonymous poster hash: 5f187...566
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er Jett?

Forstår ikke hvorfor Marilyn freaker ut når det er snakk om at han vil joine militæret.

Det er da vel 4-5 år til det evt. blir en realitet, han kan ombestemme seg innen den tid..

Anonymous poster hash: 5f187...566

16 sa han selv i dag.

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig skal Ricky poppe ut den ungen! Jammen på tide :icon_lol: :icon_lol:  Skjer det med Brax like etterpå hun har fått ungen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig skal Ricky poppe ut den ungen! Jammen på tide :icon_lol: :icon_lol:  Skjer det med Brax like etterpå hun har fått ungen?

Vet ikke hvor lang tid det tar etter at hun føder, men han får i hvert fall møtt sønnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig skal Ricky poppe ut den ungen! Jammen på tide :icon_lol: :icon_lol:  Skjer det med Brax like etterpå hun har fått ungen?

Er dette i Norge? Har omtrent 20 episoder på opptak jeg ikke har fått sett enda :S

Anonymous poster hash: 4c868...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_Hoppetaugutten

Blir ikke Hanna sammen med Nate igjen da? Jeg husker noen sa det her

Endret av Hoppetaugutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Hoppetaugutten

Jeg la akkurat merke til at i går så fylte denne tråden 10 år, tenk at denne tråden har levd i 10 år O: Jeg håper den lever i 10 år til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utro med Sean ja, men det hele går veldig fort over.. Hannah finner ut at han er gift eller noe sånt, og så er han borte. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det da med hun og Andy? Går de fra hverandre eller klarer de å komme igjennom det? 

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utro med Sean ja, men det hele går veldig fort over.. Hannah finner ut at han er gift eller noe sånt, og så er han borte. :)  

Ååh :O Så slemt av Sean å si hun skal slå opp med Andi osv og så er han selv gift :O (Så det på klipp for neste uke at Sean sa det)

Hvordan blir det da med hun og Andy? Går de fra hverandre eller klarer de å komme igjennom det? 

Anonymkode: 4b967...61b

Lurer jeg på og? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...