Gå til innhold

hva liker dere? (jenter)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eventuelt så sier du bare ifra. Enkelt og greit.

Det hjelper også på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Det finnes iallefall ingen fasit...det skal være helt sikkert. Det man har erfart fungerer på en dame, fungerer absolitt ikke på den neste.......ikke enkelt dette her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper også på! :)

Blir jeg sugd alt for hardt og brutalt eller løst og forsiktig, så regner jeg jo egentlig bare med at hun gjør det fordi det var en suksessoppskrift for noen andre og sier ifra slik jeg ønsker det.

Det samme gjelder rundt slikking også. Om dere jenter blir slikket på en "grusom" måte for dere, så kan det være en "himmelsk" måte for noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes iallefall ingen fasit...det skal være helt sikkert. Det man har erfart fungerer på en dame, fungerer absolitt ikke på den neste.......ikke enkelt dette her :fnise:

Blir jeg sugd alt for hardt og brutalt eller løst og forsiktig, så regner jeg jo egentlig bare med at hun gjør det fordi det var en suksessoppskrift for noen andre og sier ifra slik jeg ønsker det.

Det samme gjelder rundt slikking også. Om dere jenter blir slikket på en "grusom" måte for dere, så kan det være en "himmelsk" måte for noen andre.

Derfor kommunikasjon er sååå viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor kommunikasjon er sååå viktig!

Enkelte av svarene her inne vitner jo om at de tenker sitt for seg selv og lar personen være en "god slikker" eller en "dårlig slikker" basert på kun tilfeldigheter av hva den forrige partneren likte.

EDIT: Btw. Det å bruke kroppen, pusten, muskler osv har vist å kunne gi større orgasmer. Så bruk alt det og overdriv litt så finner fyren kjapt ut av hva som fungerer og ikke.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Enig med Timza her....Syntes man noe er godt og at man liker det mannen "treffer" så vis det tydelig. Å kunne lese kroppspråket til dama er viktig. Hun må gjerne rette på meg også. Hele poenget er jo at man skal få til noe hun digger, og da blir det litt bjørnetjeneste om hun ligger der og later som det er digg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Timza her....Syntes man noe er godt og at man liker det mannen "treffer" så vis det tydelig. Å kunne lese kroppspråket til dama er viktig. Hun må gjerne rette på meg også. Hele poenget er jo at man skal få til noe hun digger, og da blir det litt bjørnetjeneste om hun ligger der og later som det er digg ;)

Mhm.. Tror de fleste damer er litt redde for å rette på eller si ifra, og "finner seg bare i det" selv om det egentlig ikke er noe godt.

Jeg på en annen hånd retter gjerne på, helt til jeg får det akkurat sånn jeg vil ha det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Mhm.. Tror de fleste damer er litt redde for å rette på eller si ifra, og "finner seg bare i det" selv om det egentlig ikke er noe godt.

Jeg på en annen hånd retter gjerne på, helt til jeg får det akkurat sånn jeg vil ha det :fnise:

Ja damene må jo ta tak vetu. Det er jo lov å si ifra på en kjærlig og bra måte, som får gutten til å skjønne at "bare du retter litt på ditt og datt så havner jeg i himmelen" :laugh:

Blir jo litt som å ha med seg kartleser i rally, som ikke sier et pip når man presterer å kjøre i revers :danse: ...blir ikke gull av sånt :skratte:

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at han går ned på meg!! Jeg har indre kjønnsleppe som er større enn den andre. Når han suger på den blir jeg helt vill.

Anonymous poster hash: 1ad7d...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :) Men jeg slet lenge med å nyte det fordi jeg var sjenert, noen har også gitt inntrykk av at det er noe de føler de "må" gjøre - men etter at jeg møtte en som virkelig viste at han hadde lyst til å slikke har jeg digget det. Foretrekker det imidlertid som oppvarming til sex, sliter med å komme av slikking alene.



Anonymous poster hash: 81d17...aad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vet hva han driver med ja ;) Ekstra digg om han har piercing i tunga



Anonymous poster hash: f94c4...893
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det,.... :-)

Anonymous poster hash: a756a...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han vet hva han driver med ja ;) Ekstra digg om han har piercing i tunga

Anonymous poster hash: f94c4...893

Hvordan føles det? Aldri prøvd, virker spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det veldig godt! Men for min del forsvinner gleden totalt om han gir uttrykk for at det er ork, bare gjør det for min del o.l. Da klarer jeg nesten ikke komme heller, og vips er man inne i en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...