Gå til innhold

Solpudder. Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har ærlige erfaringer fra Too Faced sitt chocolate matte solpudder?

Ser flere bloggere skryter dette produktet opp i skyene, men det er vel en kjent sak at bloggere er kjøpt og betalt.

Så hva sier dere? Er det verst 340 kr? Noen som har rabattkoder eller vet om forhandlere som selger det litt rimeligere?



Anonymous poster hash: 1e2bc...3c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tillegg får jo bloggerne alt sponset og MÅ si positive ting om produktene. Ikke nødvendigvis best.

Jeg liker Bahama mama sitt, blir ikke sånn glitter i ansiktet, og ser ikke fake ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes solpudderet Bahama mama er veldig bra. Har bestilt det for tredje gang nå, og kommer nok ikke til å bytte. I tillegg er det utrolig billig for et så bra solpudder.



Anonymous poster hash: d7b7e...fd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig liker Too Faced Chocolate Soleil, men da i fargen Milk chocolate,

da denne er litt lysere enn orginalen og passer min hudtone bedre. Det er matt,

og gir en fin solbrun farge til huden, og er flott å bruke til countouring også.

Når det er sagt, liker jeg også The Balm sitt Bahama Mama, dette er billigere,

og får jobben gjort på lik måte som Too Faced sitt, men er mye mørkere, så for

min hudtone må jeg være mer forsiktig når jeg påfører dette slik at det ikke blir

"for mye", dette er også ett matt solpudder.

Skal jeg ha ett solpudder med skimrende effekt, så absolutt elsker jeg

Too Faced Peach Leopard Love, dette er mitt absolutte favoritt solpudder,

men det er discontinued og man kan dessverre ikke få tak i det lenger,

så den sparer jeg til spesielle begivenheter rett og slett for ikke å gå tom

da jeg aldri har funnet noen som gir akkurat den flotte effekten som denne

gir på min hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Nars laguna. Bahama mama kan bli litt mørkt og "skittent" på meg om jeg ikke er forsiktig. Og jeg er ikke kjempebleik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Too Faced sitt er bra, men for mørkt. Blir fint da, men krever mye jobb og varsom påføring, hvis ikke blir man seende ut som en kombinasjon av Snookie og en Oompa Loompa. Milk Chocolate er best om man hae typisk lys, nordisk ut. Selv har jeg konvertert Silk Naturals sin i Mailibu Miss til min favoritt. Den er ganske lys, noe som gjør at jeg kan påføre det fort uten å være redd for å få for mye. Et annet pluss er at jeg ikke får noen urenheter i det hele tatt da det kun er rene mineraler...

Det finnes billig på ebay da too faced er betraktelig billigere i f.eks USA, men om du vil kjøpe den fra en norsk nettbutikk finnes den på makestyle i både Milk og den originale,

Beautybay.com har en rabattkode på nettsiden som gir deg 15% rabatt, det burde få bronzeren under 200-kroners grensen... den er gyldig til 31 oktober (koden er beautysale). Jeg har ikke prøvd koden selv, men de pleier å fungere. Det er ikke en affiliert kode fra min side, den er tatt fra hotdeals.com. For å få produktet enda billigere oppfører du valutaen i GBP, og ikke NOK :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker too faced sitt , og liker ikke bahama mama. synes at det er alt for hardt mot huden.



Anonymous poster hash: 2f706...33f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Nyx sin øyeskygge i taupe til countouring men den er ganske rød/grå i fargen og litt for mørk nå om vintereren så jeg leter etter en erstatning som er litt varmere og lysere men like matt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...