Gå til innhold

Jeg er imponert!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Moren til stebarna har greid å hatt de en HEL periode uten å kommet til oss med dem.. Altså, to hele uker uten å måtte ha hjelp fra far..

 

Dette har aldri skjedd.. Alltid så kommer hun med de før/henter sent!!



Anonymous poster hash: b7d37...b69
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hun har fått seg en elsker hun skal vise seg som god mor for?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun har fått seg en elsker hun skal vise seg som god mor for?

muligens :P

Anonymous poster hash: 735f6...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette trengte en helt egen tråd på KvinneGuiden?



Anonymous poster hash: 2e04b...7dd
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Moren til stebarna har greid å hatt de en HEL periode uten å kommet til oss med dem.. Altså, to hele uker uten å måtte ha hjelp fra far..

Dette har aldri skjedd.. Alltid så kommer hun med de før/henter sent!!

Anonymous poster hash: b7d37...b69

Vet hvordan du har det!!

Herregud så godt å høre at jeg ikke er alene om å ha et sånn type skapning som gir meg høyt blodtrykk bare av å høre navnet hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper aldri eksen min finner seg en dame som deg.

Vi samarbeider slik at vi hjelper hverandre i kriser.... Vi er til og med så frekke at hvis jeg får omganssyken så tar han barnet vårt, og hvis han må på møte så tar jeg barnet (og omvendt)...

 

Er det så feil å få hjelp av den andre foreldren?? :sjokkert:



Anonymous poster hash: ebf29...a4b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper aldri eksen min finner seg en dame som deg.Vi samarbeider slik at vi hjelper hverandre i kriser.... Vi er til og med så frekke at hvis jeg får omganssyken så tar han barnet vårt, og hvis han må på møte så tar jeg barnet (og omvendt)... Er det så feil å få hjelp av den andre foreldren?? :sjokkert:Anonymous poster hash: ebf29...a4b

Makan til nerve på dete altså...!

Godt å høre at noen greier å beholde en høytfungerende relasjon i slike situasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, TS, du høres helt jævlig ut!



Anonymous poster hash: 73d33...269
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg håper aldri eksen min finner seg en dame som deg.

Vi samarbeider slik at vi hjelper hverandre i kriser.... Vi er til og med så frekke at hvis jeg får omganssyken så tar han barnet vårt, og hvis han må på møte så tar jeg barnet (og omvendt)...

 

Er det så feil å få hjelp av den andre foreldren?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: ebf29...a4b

 

Hehe.. Vi samarbeider med hverandre og tar gledelig imot barna når det måtte være.. Men jeg må si at når dette skjer hver uke de skal være hos henne, så vet man at det ikke er krise, hver gang.. Jeg har foreslått at far får mer av omsorgen, da mor aldri har dem hele uke uansett...INGEN problemer at barna er hos oss.. Det er bare kjekt! Men at far skal betale bidrag i tillegg til at han har barna ca. 70%, i stedet for de avtalte 40%, er jo feil?

Anonymous poster hash: 735f6...0a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper aldri eksen min finner seg en dame som deg.Vi samarbeider slik at vi hjelper hverandre i kriser.... Vi er til og med så frekke at hvis jeg får omganssyken så tar han barnet vårt, og hvis han har et møte så tar jeg barnet (og omvendt)... Er det så feil å få hjelp av den andre foreldren?? :sjokkert:Anonymous poster hash: ebf29...a4b

Ikke TS. Mor bor et stykke unna oss så planen er å møtes på halvveien. Mor hadde omgangssyken en søndag og kunne ikke kjøre. Far kjørte hele veien uten problemer. Noen uker senere var far gjennom en operasjon og gikk på sterke smertestillende så han ikke kunne kjøre bil. Kunne mor komme og hente barnet? Nei, han fikk vær så god å finne andre løsninger. Hun kunne ikke møte på halvveien en gang.

Så i utgangspunktet har min samboer og eksen en slik løsning også, men det går alltid bare en vei. Hver gang hun trenger hjelp, avlastning eller hva det måtte være stiller far opp. Men de få gangene far spør om hjelp har hun aldri tid eller kan ikke.

Anonymous poster hash: 0146c...9fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ikke TS. Mor bor et stykke unna oss så planen er å møtes på halvveien. Mor hadde omgangssyken en søndag og kunne ikke kjøre. Far kjørte hele veien uten problemer. Noen uker senere var far gjennom en operasjon og gikk på sterke smertestillende så han ikke kunne kjøre bil. Kunne mor komme og hente barnet? Nei, han fikk vær så god å finne andre løsninger. Hun kunne ikke møte på halvveien en gang.

Så i utgangspunktet har min samboer og eksen en slik løsning også, men det går alltid bare en vei. Hver gang hun trenger hjelp, avlastning eller hva det måtte være stiller far opp. Men de få gangene far spør om hjelp har hun aldri tid eller kan ikke.


Anonymous poster hash: 0146c...9fc

 

Enig.. Skal det samarbeides så skal det være begge veier!

 

 



Anonymous poster hash: 735f6...0a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var voldsomt til høyt blodtrykk på enkelte av de anonyme kommentarene her...
Jeg håper virkelig at moren til stebarna dine kan fortsette å ta sin del av ansvaret for barna fremover. Krysser fingrene for deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var voldsomt til høyt blodtrykk på enkelte av de anonyme kommentarene her...

Jeg håper virkelig at moren til stebarna dine kan fortsette å ta sin del av ansvaret for barna fremover. Krysser fingrene for deg :)

Jada.. de glefser til som vanlig!

Det beste for barna er jo at de får være minst 50% hos mor også. Spesielt når det er snakk om en 11 år gammel jente inni bildet. Om ikke så får jeg bare ta på meg tenåringsansvaret :P

Anonymous poster hash: 735f6...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjalusi, sjalusi...

Anonymous poster hash: 3397a...a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg håper aldri eksen min finner seg en dame som deg.

Vi samarbeider slik at vi hjelper hverandre i kriser.... Vi er til og med så frekke at hvis jeg får omganssyken så tar han barnet vårt, og hvis han må på møte så tar jeg barnet (og omvendt)...

 

Er det så feil å få hjelp av den andre foreldren?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: ebf29...a4b

 

 

Det kan jo hende at dette er en mor som stadig overlater barna til faren ved avtalt samvær. Tenk hvordan det er for barna, at moren aldri klarer å ha dem? Man trenger ikke å tenke det verste selv om en stemor skriver noe. Alle situasjoner er ulike, og det kan hende hun er en super stemor for disse barna, selv om hun irriterer seg over morens væremåte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg håper aldri eksen min finner seg en dame som deg.

Vi samarbeider slik at vi hjelper hverandre i kriser.... Vi er til og med så frekke at hvis jeg får omganssyken så tar han barnet vårt, og hvis han må på møte så tar jeg barnet (og omvendt)...

 

Er det så feil å få hjelp av den andre foreldren?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: ebf29...a4b

 

 

Ja.

 

Hvis du trenger "hjelp" i hver eneste samværsperiode, så er det faktisk noe feil. Og det er lett å samarbeide når bruddet er ferskt og en eller begge har dårlig samvittighet, men nye partnere blir gjerne litt lei av at samboeren må styrte ut for å sitte barnevakt, reparere vaskemaskin eller skifte dekk på bilen. Merkelig nok :ler:

 

Jeg skjønner TS godt. Det er viktig med et godt samarbeid, men det er rimelig langt derfra til å utnytte det.

 

Anonymous poster hash: acff9...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skriv opp dato og situasjon hver gang dette skjer. Skriv ned antall uker i året dere har barnet forhold til mor. Så kan dere helt sikkert få mer omsorg, isteden for at mor får penger for de dagene barnet er hos dere.

Da har dere på svarthvit hva som er situasjonen. Uansett, får håpe hun fortsetter slik da :)

Anonymous poster hash: 6a12e...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv opp dato og situasjon hver gang dette skjer. Skriv ned antall uker i året dere har barnet forhold til mor. Så kan dere helt sikkert få mer omsorg, isteden for at mor får penger for de dagene barnet er hos dere.

Da har dere på svarthvit hva som er situasjonen. Uansett, får håpe hun fortsetter slik da :)

Anonymous poster hash: 6a12e...64d

Det var lurt :) Regner med det, da det har vert slik de siste fire årene :)

Anonymous poster hash: 735f6...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...