Gå til innhold

Savner alenetid med kjæresten.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke bry deg om de som gulper opp svar til deg. Alle trenger alene tid sammen. 
Og at mor tydeligvis ikke bryr seg om hvor barna havner er det ikke en eneste en som sier noe på. Slik jeg ser det, er det jo mor som burde skjerpe seg og ikke stemor, som kun ønsker å få litt tid sammen med samboeren sin de få gangene i året det er mulig. 
 



Anonymous poster hash: fb8a4...1d5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Selvfølgelig trenger alle voksne alenetid, men synes ikke det er riktig av TS å klage samboerens barn og deres mor, når hennes egne barn er der hele tiden.

 

Hun bør jo eller være glad for at hun endelig har funnet seg en bedre mann som tar vare på sine barn i motsetning til han som er far til hennes egne barn!

 

Også får de ordne seg barnevakt om de ønsker seg alenetid...

Anonymous poster hash: 9b00e...02d

 

Hun klager jo ikke på annet enn at hun ønsker noen få dager sammen med samboeren alene i de dagene det er mulig i året. Og slik jeg forstår det, er det lagt opp slik fordi det egentlig er mor som skulle ha hatt barna, men mor tar ikke ansvar og overlater barna til andre, enten det er venner eller far. 

Men det er visst viktigere for folk her å presisere hvor lite hun som stemor kan forvente, og hvor lite rett hun har til å klage.

 

Anonymous poster hash: fb8a4...1d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen barn...og jeg må innrømme...DET ER JÆVLIG DIGG! Kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil!



Anonymous poster hash: 676e9...c76
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk KG. At mor setter bort barna hos barnevakter i hytt og pine er det ingen som reagerer på. Men så fort en stemor ønsker litt alenetid eller hva det måtte være blir hun rakket ned på, så til de grader.

Hvis en mor hadde opprettet samme tråden om sine barn, hadde hun fått massiv støtte om å få familie og/eller venner til å passe barna, så hun og kjæresten/barnas far kunne tatt seg en tur i sommer.

Anonymous poster hash: dc2ed...472

 

At TS ønsker alenetid med kjæresten skjønner jeg godt, at hun må snakke skit om eksen til mannen skjønner jeg ingenting av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At TS ønsker alenetid med kjæresten skjønner jeg godt, at hun må snakke skit om eksen til mannen skjønner jeg ingenting av.

Nettopp.

Og mannen hennes skal jo tåle hennes barn alltid, hele året, bortsett fra 4 helger... Står ingenting her om at han er misfornøyd..

Man får skille skitt fra kanel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Og mannen hennes skal jo tåle hennes barn alltid, hele året, bortsett fra 4 helger... Står ingenting her om at han er misfornøyd..

Man får skille skitt fra kanel.

 

Nei, det er jo sånt som man må regne med når man blir ilag med noen med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leser mye om alene tid om dagen...dere dytter ungene inn i barnehagen når dere selv har fri, dere legger dem så fort de har skukt middagen for å få alene tid... Hvorfor får dere barn??? Og i tilleg ser ned på barnløse som selv har valgt å ikke få barn?? Klager og syter på KG for den minste ting.. Dere er sååååå tragiske!



Anonymous poster hash: bc541...18b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun klager jo ikke på annet enn at hun ønsker noen få dager sammen med samboeren alene i de dagene det er mulig i året. Og slik jeg forstår det, er det lagt opp slik fordi det egentlig er mor som skulle ha hatt barna, men mor tar ikke ansvar og overlater barna til andre, enten det er venner eller far. 

Men det er visst viktigere for folk her å presisere hvor lite hun som stemor kan forvente, og hvor lite rett hun har til å klage.

 

Anonymous poster hash: fb8a4...1d5

 

Hun kan jo f.eks tok det opp med far til sine barn at han  ta sitt ansvar som far og ha barna litt mer enn 4 ggr i året..

hvorfor klager hun ikke på det? 

 

Anonymous poster hash: 9b00e...02d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo f.eks tok det opp med far til sine barn at han ta sitt ansvar som far og ha barna litt mer enn 4 ggr i året..

hvorfor klager hun ikke på det?

Anonymous poster hash: 9b00e...02d

Faren til barna mine flytta hjem til sin hjemby da det ble slutt, fordi han ikke har noen venner eller familie her.

Nå gjorde han ingenting for å faktisk skaffe seg venner her heller da, men likevel velger han å flytte 70 mil unna. Han er en tosk, og leggjast foreslått flere ganger at han kan søke overføytting i skolen han går og dermed komme nærmere barna sine men. Ingen interesse. Er ikke så mye jeg får gjort noe med. Barna savner aldri faren sin. Skjønner dem godt jeg da. Han er jo nesten fremmed for dem. Selv om de snakkes på telefon en gang i uka.

TS

Anonymous poster hash: 2393e...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Og mannen hennes skal jo tåle hennes barn alltid, hele året, bortsett fra 4 helger... Står ingenting her om at han er misfornøyd..

Man får skille skitt fra kanel.

TS her.

Han savner alenetis han også. Men han snakker aldri høyt om det. Tror kanskje ikke behovet hans er like sterkt som mitt.

Når jeg gikk inn i dette forholdet hadde han bare annenhver helg pluss en dag i uka, og jeg hadde ikke tenkt tanken på at samværeordningen faktisk kunne endre seg. Nå er de her 50/50, og jeg kjenner jeg er helt utslitt om onsdagene de drar til mora si. Synes det er deilig å ha det sånn passe rolig i huset når bare mine er her. Det er ikke fordi de er mine, men det har med antall barn å gjøre. 4 barn lager naturligvis mer støy og det blir mer krangel enn når det kun er 2 her.

Anonymous poster hash: 2393e...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At TS ønsker alenetid med kjæresten skjønner jeg godt, at hun må snakke skit om eksen til mannen skjønner jeg ingenting av.

TS her.

Fordi hun er en egoistisk, venneløs hurpe som ingen orker være sammen med. Greier ikke holde på vennene sine mer enn noen måneder i gangen. Forståelig nok. Skjønner også godt at samboer kasta henne på hue og rævva ut herfra.

Anonymous poster hash: 2393e...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At TS ønsker alenetid med kjæresten skjønner jeg godt, at hun må snakke skit om eksen til mannen skjønner jeg ingenting av.

Så det er helt greit at mor får andre til å passe barna sånn at hun får alenetid? Det høres ut som det skjer ganske ofte.

Anonymous poster hash: dc2ed...472

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et syt. Barnefri er en bonus noen har tilgang til, ikke en hellig rettighet slik du legger det frem.

 

Vi har to barn og har hatt helt barnefri en eneste gang på snart fire år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Han savner alenetis han også. Men han snakker aldri høyt om det. Tror kanskje ikke behovet hans er like sterkt som mitt.

Når jeg gikk inn i dette forholdet hadde han bare annenhver helg pluss en dag i uka, og jeg hadde ikke tenkt tanken på at samværeordningen faktisk kunne endre seg. Nå er de her 50/50, og jeg kjenner jeg er helt utslitt om onsdagene de drar til mora si. Synes det er deilig å ha det sånn passe rolig i huset når bare mine er her. Det er ikke fordi de er mine, men det har med antall barn å gjøre. 4 barn lager naturligvis mer støy og det blir mer krangel enn når det kun er 2 her.

Anonymous poster hash: 2393e...466

Mener du oppriktig talt at ikke tanken om 50/50 en gang streifet deg?!

Anonymous poster hash: a0853...918

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Han savner alenetis han også. Men han snakker aldri høyt om det. Tror kanskje ikke behovet hans er like sterkt som mitt.

Når jeg gikk inn i dette forholdet hadde han bare annenhver helg pluss en dag i uka, og jeg hadde ikke tenkt tanken på at samværeordningen faktisk kunne endre seg. Nå er de her 50/50, og jeg kjenner jeg er helt utslitt om onsdagene de drar til mora si. Synes det er deilig å ha det sånn passe rolig i huset når bare mine er her. Det er ikke fordi de er mine, men det har med antall barn å gjøre. 4 barn lager naturligvis mer støy og det blir mer krangel enn når det kun er 2 her.

Anonymous poster hash: 2393e...466

Livet med barn endrer seg hele tiden. Du må bare ta konsekvenden av det.

Alenetid skaffer man seg ved hjelp av barnevakt og familie.

 

 

Kombinasjonen av å slenge dritt om barnas mor og at du ikke vil være sammen med barna hennes er svært uheldig. Antagelig å¨mange vis.

Det er viktig å ha respekt for mammaen til de barna du har omsorg for. At du ikke liker henne, eller hennes valg,  er ikke relevant

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Fordi hun er en egoistisk, venneløs hurpe som ingen orker være sammen med. Greier ikke holde på vennene sine mer enn noen måneder i gangen. Forståelig nok. Skjønner også godt at samboer kasta henne på hue og rævva ut herfra.

Anonymous poster hash: 2393e...466

Du skjønner vel at du har tapt?

 

Det er ingenting i det du skriver som vekker empati hos andre kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville heller sørget for å ha en god avtale med en barnevakt som kan avlaste litt innimellom slik dere kan gå ut. :) Koster jo litt, men slik er det jo å ha barn.

 

Jeg selv og reagerer på at det er ille at din samboers barn er der ofte, og så har du barna dine hver dag... Litt forskjellsbehandling? :)



Anonymous poster hash: 42904...e9a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du oppriktig talt at ikke tanken om 50/50 en gang streifet deg?!

Anonymous poster hash: a0853...918

Den gjorde ikke det nei. De har bodd fra hverandre i 6 år og hadd den gamle ordningen like lenge. Så flytter jeg inn og et halvår etter endres avtalen plutselig.

Ts

Anonymous poster hash: 2393e...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller sørget for å ha en god avtale med en barnevakt som kan avlaste litt innimellom slik dere kan gå ut. :) Koster jo litt, men slik er det jo å ha barn.

Jeg selv og reagerer på at det er ille at din samboers barn er der ofte, og så har du barna dine hver dag... Litt forskjellsbehandling? :)

Anonymous poster hash: 42904...e9a

Ja barna mine er her så og si hele tiden. Og samboer syns det er helt ok. Han er sikkert ikke så var på lyder og bråk som meg og takler en masete hverdag mye bedre enn meg. Så det har ikke noe med at jeg ikke liker hans barn. Det er antallet barn jeg har litt problemer med å fordøye. Jeg hadde faktisk tenkt at annenhver helg-ordningen de hadde før var slik kom til å være fremover også, da samboer og hans ex på den tiden synes ordningen var helt ok. Men så plutselig slår hun om, og får selvfølgelig han med på det.

Det var IKKE slik jeg forestilte meg at livet mitt skulle være. Jeg trodde vi skulle ha barna hans annenhver helg og tenkte T det kunne jeg leve med, og dermed sa jeg ja til å flytte inn.

Men.. Så naiv nan man være.

TS

Anonymous poster hash: 2393e...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk sånn at barn vokser og blir eldre. Og en dag kan de voksne gå ut og barne kan være alene hjemme. Har du tenkt på det, TS? Det høres jo ut som du mener at du soner en livstidsdom pga disse barna.



Anonymous poster hash: 7d32a...90b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...