Gå til innhold

Vaksine propaganda.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Det er en ting jeg ikke forstår med de som nekter å vaksinere sitt barn/sine barn. Argumentene er at det er unaturlig, risikabelt for helsa til avkommet, og gjengangeren Big Pharma - storskurken selv.

Men hva hvis prinsen/prinsessa faktisk blir smittet med meslinger og må/bør på sykehus? Drar ikke-vaksinerende foresatte ikke på sykehus? Det er jo tross alt Big Pharma som står bak infusjonsvæsken, smertestillende, febernedsettende og andre medikamenter barnet vil gis for at det forhåpentligvis skal overleve.

For meg virker det som om det er mye farlig halvviten og dobbeltmoral ute og vanker blant ikke-vaksinerende foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen stoler blindt på vitenskap, fordi den hviler på sin egen metodikk og logikk inntil denne kan falsifiseres. Forskningen er helt åpen, og man kan reprodusere resultatene i eget laboratorium om man har ressurser til det.

Derfor er det ikke nødvendig med noen blind tro, tro generelt eller tillit. Men det trengs litt kunnskap for å skjønne dette. Vitenskap handler om etterprøvbarhet og transparens.

Anonymous poster hash: 0caaf...331

Fornuftig, dette kan du mer om enn meg. Men at noen gir inntrykk av overdreven (blind) tiltro til vitenskap er vel ikke så uvanlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig, dette kan du mer om enn meg. Men at noen gir inntrykk av overdreven (blind) tiltro til vitenskap er vel ikke så uvanlig heller.

Det er nok aller vanligst i stråmannsargumenter.

Anonymous poster hash: 4cf68...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dør barn av kikhoste årlig, i den vestlige verden. Fordi folk ikke gidder revaksinere seg.

argumentet var liksom at det var vanlig at barn døde av dette før man begynte å vaksinere, mens nå kjenner de fleste av oss ingen som dør av dette, selv om vi hører at det skjer enkelttilfeller innimellom.

Klart at det er viktig å redaksjonene seg, men infoen om dette er alt for dårlig. Selv visste jeg ikke om det for inntil noen få år siden.

Anonymous poster hash: ad488...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke forstår med de som nekter å vaksinere sitt barn/sine barn. Argumentene er at det er unaturlig, risikabelt for helsa til avkommet, og gjengangeren Big Pharma - storskurken selv.

Men hva hvis prinsen/prinsessa faktisk blir smittet med meslinger og må/bør på sykehus? Drar ikke-vaksinerende foresatte ikke på sykehus? Det er jo tross alt Big Pharma som står bak infusjonsvæsken, smertestillende, febernedsettende og andre medikamenter barnet vil gis for at det forhåpentligvis skal overleve.

For meg virker det som om det er mye farlig halvviten og dobbeltmoral ute og vanker blant ikke-vaksinerende foreldre.

+10! Vil gjerne at du får et svar på dette fra alle motstandere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

+10! Vil gjerne at du får et svar på dette fra alle motstandere.

Tusen takk!

Jeg venter også i et lønnlig håp på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en ting jeg ikke forstår med de som nekter å vaksinere sitt barn/sine barn. Argumentene er at det er unaturlig, risikabelt for helsa til avkommet, og gjengangeren Big Pharma - storskurken selv.

Men hva hvis prinsen/prinsessa faktisk blir smittet med meslinger og må/bør på sykehus? Drar ikke-vaksinerende foresatte ikke på sykehus? Det er jo tross alt Big Pharma som står bak infusjonsvæsken, smertestillende, febernedsettende og andre medikamenter barnet vil gis for at det forhåpentligvis skal overleve.

For meg virker det som om det er mye farlig halvviten og dobbeltmoral ute og vanker blant ikke-vaksinerende foreldre.

Nemlig. Og er det så forbanna naturlig og ligge på sykehus da ? Kjøre bil ? Bruke elektrisitet ? Naturlig i forhold til hva? År 150 f.kr. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nemlig. Og er det så forbanna naturlig og ligge på sykehus da ? Kjøre bil ? Bruke elektrisitet ? Naturlig i forhold til hva? År 150 f.kr. ?

Ikke sant? Antallet skadede og omkomne i bilulykker hvert år overstiger antallet personer som får kroniske bivirkninger hhv. dør som følge av meslingevaksine. Men likevel bruker også ikke-vaksinerende bil daglig, til tross for denne betraktelig høyere risikoen for ve og vel.

Og hva hvis barnet til ikke-vaksinerende foreldre faktisk får meslinger og til tross for all medisinsk behandling, får alvorlige senskader? Vil de samme foreldrene fortsatt stå fast ved sitt anti-vaksine standpunkt, velvitende om at dette synet har resultert i at barnet deres kommer til å være sterkt handikappet resten av sitt liv? Foreldrene har altså med sin prinsippfasthet velvillig og vitende ødelagt sitt eget barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaksineforsker vil ikke vaksinere egne barn med HPV-vaksine.

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/10104451

Hva forteller det dere som tror vaksine er for å beskytte deg.

Anonymous poster hash: 60a40...c2a

Hvordan vet du at dette er reelt? lyser hoax av hele siden!

Anonymous poster hash: 29b94...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne debatten oser av Erasmus-montanus-logikk. At det har vært noen som har blitt skadet som følge av en vaksine gjør ikke vaksiner farlige for alle på samme måte som peanøtter ikke er farlige for alle selv om noen dør av det. Og at noen mindre utprøvde og mindre nødvendige vaksiner har vist seg å være potensielt farlige gir ikke et likhetstegn opp mot alle andre vaksiner. 

 

Det er like irrasjonelt som å si at alle mennesker er farlige fordi det finnes noen voldelige kriminelle blant oss. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? Antallet skadede og omkomne i bilulykker hvert år overstiger antallet personer som får kroniske bivirkninger hhv. dør som følge av meslingevaksine. Men likevel bruker også ikke-vaksinerende bil daglig, til tross for denne betraktelig høyere risikoen for ve og vel.

Og hva hvis barnet til ikke-vaksinerende foreldre faktisk får meslinger og til tross for all medisinsk behandling, får alvorlige senskader? Vil de samme foreldrene fortsatt stå fast ved sitt anti-vaksine standpunkt, velvitende om at dette synet har resultert i at barnet deres kommer til å være sterkt handikappet resten av sitt liv? Foreldrene har altså med sin prinsippfasthet velvillig og vitende ødelagt sitt eget barn.

Jeg kjenner absolutt INGEN med senskader av barnevaksiner . Hverken privat eller gjennom min gamle jobb i helsevesenet . Jeg er født i en verdensdel hvor det ikke var en selvfølge at alle ble vaksinert . Jeg er sjeleglad at jeg ble det . Kjenner noen som ikke var så heldige .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøster meg med at vaksinemotstanderne er så lite opplyste at de vil forsvinne i naturens eliminasjonsprossess i løpet av noen år....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke gidder a vaksinere barna sine er bare saa utrolig egoistiske og stokk stein dumme! Blir saa sint og oppgitt, syns oppriktig synd paa barn med slike foreldre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ikke så bra for Gates'ern der borte, takket være skiten han infiserer folket med.

Bra svineriet blir avdekket.

Bill & Melinda Gates Foundation Vaccine Empire on Trial in India

 

While fraud and corruption are revealed on almost a daily basis now in the vaccine industry, the U.S. mainstream media continues to largely ignore such stories. Outside the U.S., however, the vaccine empires are beginning to crumble, and English versions of the news in mainstream media outlets are available via the Internet.

 

http://healthimpactnews.com/2014/bill-melinda-gates-foundation-vaccine-empire-on-trial-in-india/

Anonymous poster hash: 60a40...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke forstår med de som nekter å vaksinere sitt barn/sine barn. Argumentene er at det er unaturlig, risikabelt for helsa til avkommet, og gjengangeren Big Pharma - storskurken selv.

Men hva hvis prinsen/prinsessa faktisk blir smittet med meslinger og må/bør på sykehus? Drar ikke-vaksinerende foresatte ikke på sykehus? Det er jo tross alt Big Pharma som står bak infusjonsvæsken, smertestillende, febernedsettende og andre medikamenter barnet vil gis for at det forhåpentligvis skal overleve.

For meg virker det som om det er mye farlig halvviten og dobbeltmoral ute og vanker blant ikke-vaksinerende foreldre.

Drar frem denne igjen jeg, vil gjerne at dere som er så imot vaksiner svarer på dette innlegget! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at dette er reelt? lyser hoax av hele siden!

Anonymous poster hash: 29b94...631

Det er en reell uttalelse. De har bare vinklet det hun sier. Grunnen til at hun ikke vil gi den til sine barn under 16 år er at de på tidspunktet spørsmålet ble stilt ikke visste hvor lenge vaksinen varer. Å gi en vaksine som kun er virksom om man er seksuelt aktiv til en niåring, når man tror den kanskje bare varer effektiv i 5 år er jo litt bortkastet.

Anonymous poster hash: f34b7...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Igjen kommer det frem at vaksiner er mye farligere enn å gå uten.


Attacking Ourselves: Top Doctors Reveal Vaccines Turn Our Immune System Against Us

The research is hard to ignore, vaccines can trigger autoimmunity with a laundry list of diseases to follow. With harmful and toxic metals as some vaccine ingredients, who is susceptible and which individuals are more at risk?

http://www.greenmedinfo.com/blog/attacking-ourselves-top-doctors-reveal-vaccines-turn-our-immune-system-against-us
 



Anonymous poster hash: 60a40...c2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem på et amerikans mamma forum, og der er det ekstremt mye av dette. Ga meg i kast med å kommentere engang, og lærte egentlig mye.

Barna der borte får bortimot 36 vaksiner i sitt første leveår, i ca 18 forskjellige sprøyter. Jeg kan forstå at de blir skeptiske når de konstant må leve med litt små syke barn hele tiden, og når de er på bedringens vei så må de dra tilbake for en ny sprøyte og smerter.

En som påsto hun var lege, sa at hun faktisk vaksinerte barna, men at hun max ga dem 4-5 årlig.

Jeg forklarte den norske modellen, og de fleste mente at de ville være mer tilbøyelig til å prøve vaksiner på den måten, enn slik de hadde det.

Jeg tror rett og slett pågangen av antall vaksiner har gjort mange skeptiske, og redde. Noen blir jo veldig dårlige rett etter vaksinering, og dette må de oppleve "hele tiden". Så selv om jeg ikke støtter de i å ikke vaksinere, så forstår jeg deres skeptisk.

Norske bortskjemte foreldre, som er ignorant nok til å tro på falsk propaganda og absolutt skal utpeke seg som unike mennesker fordi de har oppdaget "den sanne faren" derimot.. De leker bare medisinske hipstere med egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Og er det så forbanna naturlig og ligge på sykehus da ? Kjøre bil ? Bruke elektrisitet ? Naturlig i forhold til hva? År 150 f.kr. ?

 

Det naturlige er å få senskader eller dø av sykdommer, så i praksis er det dette vaksinemotstanderne kjemper for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det naturlige er å få senskader eller dø av sykdommer, så i praksis er det dette vaksinemotstanderne kjemper for.

Jeg skjønner det . Men som sagt , er det så mye som er så naturlig i vårt liv for tiden . Og naturlig i forhold til hva ? Hvilket årstall ? Hvor " naturlig " lever disse menneskene ellers ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...