Gå til innhold

Det er det ekleste jeg har værrt med på


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

!!! :O Hvem tvang deg til å se på de andre som var der?!?

Du har for øvrig ikke så mye du skulle sagt. At de måtte kaste et blikk på deg, er vel ikke noe annerledes enn at du ser på de?!

Endret av -Alva-
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Jeg synes det er helt gallskap å ta med datteren med på sånt. Du høres ikke så veldig gammel ut så datteren kan ikke være så gammel heller. Jeg antar hun er et barn og ikke 18..

Er mange som tar med barn på nudiststrand da. Og nudiststrender er jo for alle i alle aldre og kroppsfasonger. Jeg har faktisk hørt at folk stirrer minde der enn på vanlige strender. Det handler om å kunne ha et naturlig forhold til kropp. Har ikke vært der selv men har hørt det fra andre som går på slike strender.Er ikke så nøye åssen man ser ut på slike steder liksom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

!!! :O Hvem tvang deg til å se på de andre som var der?!?

Ingen tvang meg og som jeg sa, vi holdt oss mer for oss selv og jeg sier jo også at det sikkert bare var inbildning at de glodde. Men hadde ikke du også følt deg litt alene om du og to andre jenter var de eneste som badet naken sammen med menn som nesten kunne vært faren din? Det synes jeg og det er det som er min største skuffelse da jeg følte meg alene og beglodd.

Ja, det var sikkert dumt at jeg ikke undersøkte mere, men hva var det liksom å undersøke? Jeg jeg trodde at dette ble det samme som å gå i en vanlig svømmehall, bare naken. Og jeg kan nevne at jeg er ikke den eneste som reagerte, datteren min reagerte mye mer enn jeg og det uten at jeg hadde sagt noen ting til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er menn i 50-årene mer ekle enn kvinner i 50-årene??

Jeg vil anta at det "henger" både her og der på kvinner også, eller er kvinner i denne alderen stramme som strikk med sprettrumper, glattbarbert venusberg og stram mus?

:klo:

Synes dette var et meget merkelig innlegg. Og jeg tar meg i å synes synd på mannen din når dere kommer opp i årene (hvis du da ikke har jaget han bort fordi han er ekkel da.....)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvang meg og som jeg sa, vi holdt oss mer for oss selv og jeg sier jo også at det sikkert bare var inbildning at de glodde. Men hadde ikke du også følt deg litt alene om du og to andre jenter var de eneste som badet naken sammen med menn som nesten kunne vært faren din? Det synes jeg og det er det som er min største skuffelse da jeg følte meg alene og beglodd.

Ja, det var sikkert dumt at jeg ikke undersøkte mere, men hva var det liksom å undersøke? Jeg jeg trodde at dette ble det samme som å gå i en vanlig svømmehall, bare naken. Og jeg kan nevne at jeg er ikke den eneste som reagerte, datteren min reagerte mye mer enn jeg og det uten at jeg hadde sagt noen ting til henne.

For meg er det fullstendig uaktuelt å bevege meg inn på et sånt sted, men hvis jeg på et eller annet tidspunkt skulle finne på å gjøre det, ville jeg snudd i det øyeblikket jeg følte ubehag. Ikke ventet til jeg nærmest følte meg voldtatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor er menn i 50-årene mer ekle enn kvinner i 50-årene??

Jeg vil anta at det "henger" både her og der på kvinner også, eller er kvinner i denne alderen stramme som strikk med sprettrumper, glattbarbert venusberg og stram mus?

De er ikke, men de er damer, akkurat som meg så jeg føler ikke noe ubehag av å stå naken med damer på 100 år heller. Jeg bare føler at mennene glor og alt. Jeg vet det sikkert bare er innbilning og som sakt, det er litt anderledes når man er den eneste som er dame (bortsatt fra venninna mi og datteren da). Vi var tre hunkjønn med kanskje 15 menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ikke, men de er damer, akkurat som meg så jeg føler ikke noe ubehag av å stå naken med damer på 100 år heller. Jeg bare føler at mennene glor og alt. Jeg vet det sikkert bare er innbilning og som sakt, det er litt anderledes når man er den eneste som er dame (bortsatt fra venninna mi og datteren da). Vi var tre hunkjønn med kanskje 15 menn.

Du kunne beskrive mannekroppene du så i detalj, ikke rart de kastet et blikk på deg, de må ha følt seg beglodd!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Først skriver du innlegget om hvor ille du synes dette var. Og senere skriver du at du kunne tenke deg å prøve dette igjen!!! Du vil bar høre om du var uheldig først. :klaske:

Selv hadde jeg aldri bevegd meg inn på noe slags naturiststed, nettopp fordi jeg ikke liker å se på andre nakne mennesker. Men da har jeg også vett til å holde meg unna. Og om jeg likevel skulle komme "til skade" for å se en stygg naken mann på min vei, ville aldri laget et innlegg om det. Det er en menneskeret å være stygg. Og det går an å ha respekt for andre mennesker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Først skriver du innlegget om hvor ille du synes dette var. Og senere skriver du at du kunne tenke deg å prøve dette igjen!!! Du vil bar høre om du var uheldig først. :klaske:

Selv hadde jeg aldri bevegd meg inn på noe slags naturiststed, nettopp fordi jeg ikke liker å se på andre nakne mennesker. Men da har jeg også vett til å holde meg unna. Og om jeg likevel skulle komme "til skade" for å se en stygg naken mann på min vei, ville aldri laget et innlegg om det. Det er en menneskeret å være stygg. Og det går an å ha respekt for andre mennesker.

Første konserten jeg var å¨var et mareritt. Hadde det vært merkelig om jeg var åpen for å prøve igjen, men var usikker på om det var vanlig slik det var på den jeg var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Først skriver du innlegget om hvor ille du synes dette var. Og senere skriver du at du kunne tenke deg å prøve dette igjen!!! Du vil bar høre om du var uheldig først. :klaske:

Selv hadde jeg aldri bevegd meg inn på noe slags naturiststed, nettopp fordi jeg ikke liker å se på andre nakne mennesker. Men da har jeg også vett til å holde meg unna. Og om jeg likevel skulle komme "til skade" for å se en stygg naken mann på min vei, ville aldri laget et innlegg om det. Det er en menneskeret å være stygg. Og det går an å ha respekt for andre mennesker.

Det var ille fordi jeg er 27 år og mennene var i 50-60årsalderen. Å bade der gikk greit og jeg kan fint gjøre dette i gjen så lenge det er en bedre aldersfordeling og kjønn.

Ja, jeg synes mange av mennene der ikke så noe særlig ut, men satt da ikke der å viste det for dem, jeg har ikke sagt noe til min datter, jeg har ikke sagt noe om hvor stygge de var eller noe til noen. Jeg ls det ku anonymt ut her. Er det forbudt å synes at noen ikke ser så bra ut?

Og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, men det var ikke mennenes utseende som var det egentlig problemet her, det var alderen og at det kun var menn. Ja, jeg synes eldre menn er ekle. Og det har jeg sett mange innlegg om før på KG at folk synes. Men jeg respekterer da dem for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ordlagt deg på en måte som åpner for feiltolkning, og siden det er på KG nytter det ikke med en lite korrigering her og der :)

Hvis jeg legger til siden noen av de mindre heldige kommentarene dine, er jeg faktisk enig med deg.

Det som kan være en befriende opplevelse på en naturiststrand/bad er når menn og kvinner, gamle og unge, koser seg i solen, og hvor nakenhenten ikke er ett tema - det er jo derfor alle sammen er der, fordi det oppleves som naturlig å være naken.

Men jeg kan godt forstå at to nakne kvinner sammen med 15 nakne menn kan oppleves mindre naturlig, selv om det var på ett naturiststed. La oss si at to av disse mennene hadde med seg sin kone, da hadde situasjonen blitt en helt annen - i hvert fall for meg.

Den eneste feilen jeg tenker du kan ha gjort, er å ikke forlate stedet når du kjente ubehag. Hvorfor kan bare du svare på.

P.S! Jeg har vært på nudiststrand med mine to døtre i samme alder. Det var en fin strand men mange barn og familier, en og annen "eremitt". Og det var god plass til alle, ingen som lå tett. På tross av dette var det en "klein" opplevelse for mine døtre, de ville ikke være nakne og lekte i stranda med truser på. Antagelig noe med alder, da vi har ett helt vanlig og naturlig forhold til kropp i vår familie...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O yeah, her vi på KG, ser jeg :fnise:

Men skjønner egentlig godt at det sikkert ikke er noe særlig å bade naken med bare menn som er dobbelt så gammel som deg, men du burde kanskje ordlegge deg et hakk bedre eller to. Man trenger ikke å kalle dem gamle griser og slikt. For de oppførte seg vel ikke som det?

Og så vidt jeg vet, så er det flest menn i den alderen som går på nudistrender og sånt så du må nesten bare regne med at om du skal bade naken flere ganger så møter du nok på flest menn da også.

Men kan du ikke bare ta med en venninnegjeng på 5-10 stykker da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedder på det var en haug med pedoer der... Barnevernet anyone?

Tar du med barna dine med i svømmehallen noen gang? For jeg kan med hånden på hjerte si at det er nok langt større sansynlighet for at du ser pedofile der (det har også stått i nyhetene om diverse hendelser). TS sa det var 15 menn der, og som ut av det blå antar jeg enter er nudister eller går dit ofte ut i fra alderen dems å bedømme, hvorfor skulle de gå i en svømmehall for nudister om de var pedofile? Jeg vil tro at de vet at de er flest menn der og pedofile tenner ikke på godt voksne menn som begynner å nærme seg pensjonsalderen, de tenner på barn som ikke er nådd puberteten, hovedsaklig opp til 12. De ville nok heller godt til et sted der det var en stor andel av barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette felles garderobe også? Tenk om du hadde snudd ryggen til ett sekund og datteren din ble tatt bilde av eller verre? Barn har ingen verdens ting på slike steder å gjøre :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Var dette felles garderobe også? Tenk om du hadde snudd ryggen til ett sekund og datteren din ble tatt bilde av eller verre? Barn har ingen verdens ting på slike steder å gjøre :fy_fy:

Noe sånt kunne fint ha skjedd på en vanlig strand også..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Var dette felles garderobe også? Tenk om du hadde snudd ryggen til ett sekund og datteren din ble tatt bilde av eller verre? Barn har ingen verdens ting på slike steder å gjøre :fy_fy:

:ler: Og du tror dette ikke skjer om et år eller to når alle i klassen har mobil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg synes litt synd på de som ser en overgriper i alle menn.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så farlig at et barn på 10år har sett noen nakne menn? Hva er promlemet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Tenk om dette var en dag da svømmehallen egentlig var forbeholdt menn og TS ikke hadde fått det med seg :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...