Gå til innhold

Det er det ekleste jeg har værrt med på


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Æsj sier jeg bare. Ble overtalt av en av venninnene mine i går til å bli med på et naturistbadebaseng inne og tok med datteren min også. Jeg hadde ingn anelse om hva jeg ble med på. Det var kanskje 10-15 stykker der fra før av, menn, bare nakne ekle menn fra slutten av 40-årene minst, noen få til opp til 60. De fleste var helt klart over 50 og mange av dem er jeg ikke sikker på om var mennesker en gang. Ikke var de pene, huden hang, full av grå hår over hele kroppen og ei skinnfille mellom beina.

Vi var der og badet og holdt oss mer i en krok for oss selv. Følte nesten alle mennene stirret på meg, men var sikkert bare innbilning. Datteren min sa i hvertfall når vi kom hjem at hun heller kutter av seg hendene enn å gi dit noe mer.

Naturisme er ikke noe jeg vet noe om og tenkte egentlig bare prøve dette ut. Det var jo litt deilig å svømme naken, men var det bare vi som var uheldig? Er slike steder stort sett overtatt av "gamle griser" som ikke ser ut? Det var ikke en eneste en som var på min alder der bortsett fra venninna mi og vi var de eneste jentene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg selv er kjent med naturistbasseng så vil jeg si at med den holdningen din så har du absolutt ingenting der å gjøre iallefall. Hva gjør de andre gjestene til mer griser enn dere selv? Hadde det vært bedre for deg om de var unge og vakre?

Jeg skjønner virkelig ikke hva du forventet..

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så konklusjonen din er altså at de er ekle griser fordi de er menn og ikke har pene kropper, mens du og venninna di ikke er griser, fordi dere er unge og pene?

:murvegg:

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt gallskap å ta med datteren med på sånt. Du høres ikke så veldig gammel ut så datteren kan ikke være så gammel heller. Jeg antar hun er et barn og ikke 18..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvorfor i allverden tok du med datteren din på en naturiststrand?

Hvorfor i allverden dro du dit uten å finne ut hva du egentlig dro til?

Hvorfor i allverden er menn ekle bare fordi de ikke har pen kropp?

Hvorfor i allverden lager du en tråd om dette?

1 Fordi hun ville være med og det var ingen naturiststrand, det var inne. Hva er galt med at hun var med?

2 Det har jeg også lurt på. Jeg vet hva naturisme er og er ganske så fri selv, men jeg tenkte ikke at det kun var gamle menn der, men at det kanskje var litt yngre og at at det også ville være damer der, sånn som det er i andre svømmehaller.

3 Ok, jeg overdrev litt da. Men jeg trodde ikke menn var så ekle bare. Og jeg synes ikke gamle menn er så pene å se på naken, men hadde det vært en bedre fordeling så hadde det vært bedre også følte jeg de glodde og det gjorde de mer ekle.

4 Og jeg lager tråd om dette fordi jeg lurer på om vi bare var uheldig eller om det er sånn hele tiden. Jeg kunne tenkt meg å prøve ut dette flere ganger, men jeg vil jo helst være der det er flere rundt min alder og et godt flertall av andre jenter også for jeg følte meg helt nedglodd.

Nå er jeg 27 og vennina mi 24, datteren min 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Du vet du har lov til å tenke litt òg.

Om det samler seg en drøss av jenter, i deres beste alder, som alle er nakne - hva tror du det stedet også kommer til å tiltrekke seg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden, ta deg sammen, TS!!

Du burde kanskje sette deg inn i hva naturisme er, før du kommer med slike nedsettende bemerkninger om andre nakne mennesker sitt utseende.

Endret av (-:Aerius:-)
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først skal ta med deg dattera di på ti år (!) så kunne du jo i det minste brukt anledningen til lære henne om at kropp er kropp, kropp er naturlig og de færreste ser stramme og fantastiske ut.

Men istedet så er du ekstremt barnslig og synes at nakenhet er ekkelt! :kjefte:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir du med på noe som du ikke vet hva er? Ville det virkelig vært så vanskelig å sjekke det ut først?

Og tror du virkelig at en må være i 20-årene for å være komfortabel med kroppen sin, og at alle går rundt og skammer seg over rynker og litt løs hud når de er 30-50 år?

Greit nok at du har lurt på hva det er for noe, men om du ikke tåler å se hva det faktisk er så bør du ikke hoppe rett inn i "live-showet" før du i det hele tatt har konsultert vår gode venn Google!

Og seriøst: Dattera di på 10 år sa at hun heller ville kuttet av seg hendene enn å gå dit? Ut fra innlegget her å dømme så var det vel ikke hun som sa det, men det er jo greit å ha noen å skylde på neste gang noen foreslår noe som er utenfor komfortsonen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne bare gått ut med en gang hvis du ikke likte det, og tydeligvis likte ikke datteren din det heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 Fordi hun ville være med og det var ingen naturiststrand, det var inne. Hva er galt med at hun var med?

2 Det har jeg også lurt på. Jeg vet hva naturisme er og er ganske så fri selv, men jeg tenkte ikke at det kun var gamle menn der, men at det kanskje var litt yngre og at at det også ville være damer der, sånn som det er i andre svømmehaller.

3 Ok, jeg overdrev litt da. Men jeg trodde ikke menn var så ekle bare. Og jeg synes ikke gamle menn er så pene å se på naken, men hadde det vært en bedre fordeling så hadde det vært bedre også følte jeg de glodde og det gjorde de mer ekle.

4 Og jeg lager tråd om dette fordi jeg lurer på om vi bare var uheldig eller om det er sånn hele tiden. Jeg kunne tenkt meg å prøve ut dette flere ganger, men jeg vil jo helst være der det er flere rundt min alder og et godt flertall av andre jenter også for jeg følte meg helt nedglodd.

Nå er jeg 27 og vennina mi 24, datteren min 10.

Så du drar dit for å se på mennene? Vet du, du har ingenting å gjøre i et naturistbad. Man er der for å kunne nyte følelsen av det å være naken og ikke for å se på pene menn.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Hvorfor i all verden tok du datteren din med deg? Det skurrer hos meg. Hvorfor i all verden skal datteren din måtte være med på noe sånt. Du bør gjerne sette datteren din først, og ikke deg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke om du har noen mann, isåfall kommer du til å få et problem når han er i 50 - 60 års alderen, siden du synes at eldre menn har ekle kropper. Og hold deg iallefall unna naturistbad fra nå av, ta deg heller en tur på en strand, da får du sikkert se unge og stramme kropper!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og seriøst: Dattera di på 10 år sa at hun heller ville kuttet av seg hendene enn å gå dit? Ut fra innlegget her å dømme så var det vel ikke hun som sa det,

Eh, jo, det var hun som sa det. Og da hadde jeg ikke sagt noe om til henne hva jeg synes heller.

Høres ut som du TS har komplekser med din egen kropp.

Nei, det har jeg ikke.

Hvorfor i all verden tok du datteren din med deg? Det skurrer hos meg. Hvorfor i all verden skal datteren din måtte være med på noe sånt. Du bør gjerne sette datteren din først, og ikke deg selv.

Hva er galt med at datteren min ble med? Hun ville være med og jeg lot henne. Det skurrer sier du? Naturisme har ikke noe med sex å gjøre hvis du tror det.

Og jeg har aldri sagt at jeg ikke visste hva naturisme var, jeg bare sa at jeg ikke visste så mye om det. Jag visste at man var naken.

Og jeg har ikke noe problem med å være naken, jeg bare synes det ee rekkelt å være naken med masse gamle menn når jeg og vennina mi er de eneste damene der. Og det jeg lurte på var om det er sånn alle steder eller om vi bare var uheldig. I stedenfor så angriper dere meg fordi jeg synes mange av mennene der var ekle. Jeg har ikke noe i mot å prøve dette i gjen, men jeg er 27 og føler ikke helt for å bade naken med menn i 60-årsalderen. Det må jeg da vel få lov til å synes uten å bli nektet adgang til natiristbadene.

Og jeg går ikke dit for å se på mennene, men jeg finner det ukomfortabelt å være nesten den eneste jenta der, jeg hadde trodd det var en litt bedre fordeling. Er det så galt å ønske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vet ikke om du har noen mann, isåfall kommer du til å få et problem når han er i 50 - 60 års alderen, siden du synes at eldre menn har ekle kropper. Og hold deg iallefall unna naturistbad fra nå av, ta deg heller en tur på en strand, da får du sikkert se unge og stramme kropper!

Det var ikke akkurat kroppen som var det største problemet da, det var alderen. Jeg klarer fint å være i vanlige svømmehaller og der er jo eneste forskjellen på mennene en badeshorts, men det er flere damer og det er ffolkl der i alle aldre så jeg slipper å føle meg nesten lene. Jeg hadde reagert likt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Enkelte steder er det en merkelig balanse. Dette er mer tydelig på et naturistbad enn en pub, selv om det kan føles ubehagelig der også.

Hadde neppe tatt med meg et barn uten å sjekket bedre opp på forhånd, men skitt au, gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...