Gå til innhold

Møte en fyr fra Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med denne personen en god stund nå, og syns vi får snakket bra sammen. Vi har snakket ganske dirty, og snakket veldig åpent om tidligere erfaringer osv. Det jeg er usikker på om er om han er ute etter kun sex? Jeg tenker ikke stort på det, men det virker som han kun er det til en tid og så kanskje vil noe mer til en annen.

Vi skulle egentlig møtes her om dagen, men da hadde vi misforstått hverandre og vi valgte å utsette det. Han snakker bl.a. om at jeg bare får vente til han ferdig med meg og se hvordan jeg ser ut da(sendte bilde av blåmerkene mine etter jeg tryna). Han snakker om at han ikke hadde kasta meg på dør om jeg hadde trukket meg tilbake der og da, men at det kun ville holdt for den gang. Han fikk meg også til å sende melding til familiemedlem da han ikke hadde penger på kortet sitt.

Som sagt, så bryr jeg meg ikke stort om han kun er ute etter sex(YOLO?), men jeg vil ikke tenke feil og misforstå ham. Hva tenker dere? Kanskje litt dårlig forklart, men det får gå...


Anonymous poster hash: ce949...fa3



Anonymous poster hash: ce949...fa3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg kan love deg at det ikke er trolling. Jeg er ikke den beste når det kommer til slike ting, kan man kanskje si.



Anonymous poster hash: ce949...fa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yolo-saken var en spøk, ja.
Vi har jo selvfølgelig snakket sammen om en haug andre ting, og jeg vet om flere venninne som har startet ett langvarig forhold på denne måten. Høres kanskje vilt ut, men det er sant.
Skulle ønske det var flere folk her inne som tok dette litt mer serriøst...



Anonymous poster hash: ce949...fa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ville fått forventningene avklart så det ikke blir ubehagelig eller misforståelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror jeg han er ute etter sex, ja! Spesielt ettersom han snakker som han gjør.
Jeg har litt vansker med å tro at en gutt som aldri har møtt deg før og vil ha deg på besøk, kun vil ha et vennskapelig besøk. Jeg snakker også av egne erfaringer med gutter. Men alle er jo ikke like, så kan godt hende jeg tar feil. Men det er ihvertfall hva jeg tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...