Gå til innhold

Kjærledyret ditt


Chianty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hund og katt. Jeg kunne godt ha tenkt meg fler, men vi diskuterte det fakisk i går og kom frem til at for at de to skal ha et godt liv så må min samboer og jeg til sammen bruke ca. 4 - 5 timer pr. dag på turer, foring, kos osv. osv. Det går sikkert an å ha dyr som krever mindre oppmerksomhet, men våre har fått ganske mye hele tiden og krever derfor mer siden det er det de er vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom innlegget mitt og så at det kunne se ut som om dyrene var en belastning. Det er de ikke. Tvert i mot gir de mye tilbake, men hvis man ikke har mulighet til å ofre en del tid, så bør man kanskje heller ikke ha dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi en valp på 6 måneder og katt.

Om halvannet års tid kommer vi til å anskaffe en katt til, mest sannsynlig Maine Coon eller enda en Sibirkatt. Tror pusen kunne likt å ha en kompis. :) Deretter blir det nok enda en hund, når førstemann er minst 3 år. Enten samme rase som vi har nå, eurasier, eller en liten/mellomstor rase. En mindre hund er greiere å håndtere for barna dersom de fatter interesse for hundesport, noe jeg håper at de gjør.

Er også en drøm å ha hest en dag, på halvfór i det minste. Men det spørs om det blir tid noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to katter, og ønsker oss en Cane Corso. (hund) En hest og, men det får bli når vi blir rike :ler:

Problemet er at ene pusen min ikke liker andre dyr :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...