Gå til innhold

Drømmer om å begravde mennesker! Tyde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har drømt veldig mange ganger at jeg har drept og begravd noen og at jeg er livredd for å bli tatt. Veldig stressende drømmer. Vet ikke hvorfor jeg har drept. Noen som kan tyde?



Anonymous poster hash: 72094...3ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg ikke, hatt disse drømmene i mange år.



Anonymous poster hash: 72094...3ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo slik at drømmer egentlig ikke kan tydes. Det vi kaller drømmer er hjernen som "resetter" seg om natten når vi hviler, og hjernen vår tar opp mye mer ubevisst enn vi tror.

Man ser jo at forskjellige personer fra helt forskjellige steder er på samme plassen, ting som ikke kan forklares og er umulige..

Så klart, er man stresset så er hjernen det også, og man kan drømme "stressende" drømmer/mareritt, kan hende vi dagdrømmer ubevisst om dagene, da ser man gjerne dette i en drøm også.

Kan hende du drømmer dette for du har angst for noe, overgrep, drap, at du tenker mer på det enn du tror, i underbevisstheten din. For den er helt amazing!



Anonymous poster hash: 4aa2b...32a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drømmer kan helt klart gi en informasjon om ting som er sentralt i ditt liv.

hvem er du har drept? er det en del av deg selv du har gitt avkall på? eller noe du har gjort mot andre? Eller var det noe bra du gjorde for deg selv en gang (og ergo ga avkall på noe ikke så bra), og er redd for at det skall ffå konsekvenser for deg å gjøre det som faktisk er bra?



Anonymous poster hash: 2e942...0e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...