Gå til innhold

Første tatovering:( gruer meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må nesten bare forberede deg på at det vil gjøre vondt, det er et ganske følsomt sted du har valgt.

Trøsten er at du skal ha gjort noe som går kjapt, så smerten er kortvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle svar. Skal ta den om 2 timer når det åpner. Det jeg lurer på er om dere tror det går greit å bruke den emla kremen? er det noe jeg burde ha spurt om først ? Jeg får ikke spurt dem om dette går greit da det ikke åpner før jeg har time. Grunnen til at jeg tar denne tatoveringen er fordi denne personen betyr utrolig mye for meg og har desverre godt bort. Jeg vil ha det nærmest mulig hjertet mitt uten at jeg måtte ta det på selve brystet. Har tenkt på denne tatoveringen i 2 år og nå ville jeg virkelig ta den.



Anonymous poster hash: ac922...725
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Skal ta den om 2 timer når det åpner. Det jeg lurer på er om dere tror det går greit å bruke den emla kremen? er det noe jeg burde ha spurt om først ? Jeg får ikke spurt dem om dette går greit da det ikke åpner før jeg har time. Grunnen til at jeg tar denne tatoveringen er fordi denne personen betyr utrolig mye for meg og har desverre godt bort. Jeg vil ha det nærmest mulig hjertet mitt uten at jeg måtte ta det på selve brystet. Har tenkt på denne tatoveringen i 2 år og nå ville jeg virkelig ta den.

Anonymous poster hash: ac922...725

Fikk du gjort det, ts?

Gikk det greit?

Anonymous poster hash: 94fd6...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du gjort det, ts?

Gikk det greit?

Anonymous poster hash: 94fd6...f8c

Hey

Jepp fiikk gjort det :D kjente den nesten ikke, trodde bare han hadde tatovert en bokstav da han sa det var ferdig, ble sjokkert :) er kjempefornøyd. brukte ikke emla krem...

Anonymous poster hash: ac922...725

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mengden endorfiner og adrenalin som utskilles i kroppen under tatovering, dekker over den verste smerten uansett. Godt å høre at du ble positivt overrasket over hvor lite vondt det kan gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...