Gå til innhold

Når du går foran noen- og de sliter med å konse.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går runda jeg et hjørne i gangen på universitet, og det endte med at jeg gikk ca 2 meter foran et par gutter. Han ene var midt i en setning før jeg rundet hjørnet, men han falt totalt ut av setningen og begynt å si "ummm, jaa, i forelesningen, ummmm". Blir gutter så lett ukonsentrert bare av at jente går foran dem liksom? Eller var dette bare tilfeldig?



Anonymous poster hash: e6a44...f20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han syns du hadde digg rompe.

Kanskje han ikke la merke til deg, men falt ut av setningen fordi eksamenstiden gjør han sliten.



Anonymous poster hash: de376...873
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært tilfeldig. Hvis du vil fiske etter komplimenter, last heller opp et nytt profilbilde på Facebook.

Anonymous poster hash: 39a42...acd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du så ukonsentrert av to hankjønn at du legger merke til at en av dem faller ut av en setning bare de går bak deg? :)


Det var sikkert tilfeldig, men hvorfor lurer du på det, du kjenner vel gutter og vet at de er vanlige mennesker de og, de kan falle ut av setninger akkurat som jenter. Lite søvn, eksamenstid, stress, mobilen vibrerer i lomma, kanskje du lignet på noen, os.v. det er så mange grunner.



Anonymous poster hash: 487f6...610
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg detter fort utav samtaler om jeg er stressa eller sliten. Fra nå av kommer jeg til å tro at jeg sender slike signaler også!! Mer stress!! :P

Anonymous poster hash: 4006e...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg ut bilde av rumpa di, Ts, så kan vi bedre vurdere dette.



Anonymous poster hash: 99380...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt. Dette skjer jo med de fleste, meg inkludert. Jeg er kvinne. Du virker ganske innbilsk.



Anonymous poster hash: 702bd...2fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han syns du var søt, ikke godt å si for oss som sitter her :)

Holder nok en knapp på at TS bare er innbilsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Holder nok en knapp på at TS bare er innbilsk...

Det kan det også godt hende hun er. Vet ikke hvordan hun ser ut, men jeg vet med meg selv at hvis det brått dukker opp noen foran meg som ser digg ut, så gidder ikke jeg fullføre en setning om noe kjedelig, da vil jeg heller se på rumpe til personen forsvinner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...