Gå til innhold

Ville du brukt en dating coach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia Benson

Ja griseteit. Det er mye bedre å bare fortsette å gjøre det man alltid har gjort, å få de samme resultatene man alltid har gjort. Det kan jo plutselig hende det skjer noe helt av seg selv!:D

Det gjør det jo for de fleste. Det er jo de færreste som bruker Coach.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror flere har et problem med egoet og at de måtte ty til bruk av datingcoach, enn et problem med selve konseptet. Det å få hjelp med noe man ikke er flink til er jo aldri dumt. Blir bare dumt for noen som føler seg tafatte og at de har tapt. Selv så har jeg ikke bruk for coaching, siden jeg er min egen coach. Men hadde jeg vært mer uerfaren og ville ha gode råd så ville jeg absolutt vurdert coach.

Anonymous poster hash: 6db16...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Nope, men jeg skulle ønske jeg hadde en eller flere gode rollemodeller når jeg var yngre som var flinke med damer. Da hadde jeg kanskje ikke trengt å lære alt selv i noe sen alder. De guttene som fikk damene når jeg var yngre var ikke gutter jeg så opp til.

All info ligger uansett på nett og det man trenger for å få resultater er å utøve selvledelse.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje.Hvis det går galt gang på gang uten at man skjønner hvorfor.Men foreløpelig klarer jeg meg greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne brukt en KGer som dating coach men ikke en som kaller seg for dating coach :fnise:

Anonymous poster hash: 3d7f3...a93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror flere har et problem med egoet og at de måtte ty til bruk av datingcoach, enn et problem med selve konseptet. Det å få hjelp med noe man ikke er flink til er jo aldri dumt. Blir bare dumt for noen som føler seg tafatte og at de har tapt. Selv så har jeg ikke bruk for coaching, siden jeg er min egen coach. Men hadde jeg vært mer uerfaren og ville ha gode råd så ville jeg absolutt vurdert coach.

Anonymous poster hash: 6db16...d85

Rimelig mange som poster her på singelforumet så virker ikke som man har et egoproblem, bare at man er skeptisk til datingcoacher. Når det er sagt hadde jeg vært skeptisk til å ta i mot råd fra KG og spesielt fra AB.

Anonymous poster hash: 6cc8c...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg kunne brukt en KGer som dating coach men ikke en som kaller seg for dating coach :fnise:

Anonymous poster hash: 3d7f3...a93

Meg meg!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg meg!! :nigo:

Ja hvis du har kjæreste!! :laugh:

Anonymous poster hash: 3d7f3...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Ja hvis du har kjæreste!! :laugh:

Anonymous poster hash: 3d7f3...a93

Dette kan jeg ikke tolke på noen annen måte enn at du prøver å lure meg til å oppgi min sivilstatus.. Hah, faller ikke for den nei! :blomst:

Tror jeg hadde vært en ok datingcoach. Går det dårlig er det bare å skylde på ukontrolerbare forhold/ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg ikke tolke på noen annen måte enn at du prøver å lure meg til å oppgi min sivilstatus.. Hah, faller ikke for den nei! :blomst:

Tror jeg hadde vært en ok datingcoach. Går det dårlig er det bare å skylde på ukontrolerbare forhold/ting.

:skratte:

Anonymous poster hash: 3d7f3...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med selvtillit mener jeg å ikke ha frykten for å bli avvist.

Det der er bare tøv. Alle er redde for å bli avvist i større eller mindre grad, ihvertfall normale mennesker. Å bli avvist av en man ønsker å få anerkjennelse hos er ubehagelig for alle, uansett hvor mye selvtilitt man har.

Anonymous poster hash: cd8bb...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er bare tøv. Alle er redde for å bli avvist i større eller mindre grad, ihvertfall normale mennesker. Å bli avvist av en man ønsker å få anerkjennelse hos er ubehagelig for alle, uansett hvor mye selvtilitt man har.

Anonymous poster hash: cd8bb...fa1

Ja i større eller mindre grad. Jeg bidrar til å uffarlig gjøre avvisningen slik at man tør på tross av den frykten som ligger i oss. Med mer selvtillitt er man bedre rustet til å legge vekk avvisningen og fokusere på kunnskapen og veien som blir til underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig jeg er både gammeldags og naiv, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange gjør det å finne en partner til et prosjekt man trenger "profesjonell" (mulig det er et i overkant stort ord å bruke om dating coacher...) hjelp. Mulig du blir bedre på å sjekke, men jeg har ikke den store troen på at man lettere finner varig kjærlighet av det. Det er ikke alt som er en ferdighet som kan læres.



Anonymous poster hash: 9af90...e6f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig jeg er både gammeldags og naiv, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange gjør det å finne en partner til et prosjekt man trenger "profesjonell" (mulig det er et i overkant stort ord å bruke om dating coacher...) hjelp. Mulig du blir bedre på å sjekke, men jeg har ikke den store troen på at man lettere finner varig kjærlighet av det. Det er ikke alt som er en ferdighet som kan læres.

Anonymous poster hash: 9af90...e6f

Hvorfor ikke? Det er jo veldig ulogisk at om man blir bedre på å sjekke vil man ikke lettere kunne finne varig kjærlighet.

Anonymous poster hash: 42ba0...831

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er godt mulig jeg er både gammeldags og naiv, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange gjør det å finne en partner til et prosjekt man trenger "profesjonell" (mulig det er et i overkant stort ord å bruke om dating coacher...) hjelp. Mulig du blir bedre på å sjekke, men jeg har ikke den store troen på at man lettere finner varig kjærlighet av det. Det er ikke alt som er en ferdighet som kan læres.

Anonymous poster hash: 9af90...e6f

Man blir mer bevisst på egne reaksjonsmønstre og egen tankegang først og fremst og det er veldig nyttig både for å finne noen man passe sammen med, men også for å kunne få et forhold til å vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg aldri gjort. Hvis jeg hadde hatt problem med dating hadde jeg forsøkt å se meg fra andres vinkel i tillegg til å spørre mine nærmeste venner.

Anonymous poster hash: 11bf1...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet, en fremmed kan ikke fortelle meg hva som er bra for meg. Trenger jeg råd og veiledning bruker jeg vennene mine som vet hva som er best for meg og hvordan feil jeg har gjort før.



Anonymous poster hash: 10a98...c2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finnes det sånne jobber!? Like teit som de som jobber med å bleke rumpehull! 100% oppkonstruerte problemer kun for å ha noe fjas å tjene penger på!



Anonymous poster hash: 10a98...c2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...