Gå til innhold

Hold dere unna menn med skjegg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest krokodillen

Vasker meg alltid på hendene, men nå skal jeg vaske meg to ganger... Vil ikke ha avføringsbakterier i skjegget mitt!

vel, det får du nok uansett. fra både penger, håndtak, handlekurver,buss etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

vel, det får du nok uansett. fra både penger, håndtak, handlekurver,buss etc

Var ikke akkurat det jeg hadde lyst å høre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Var ikke akkurat det jeg hadde lyst å høre..

Vel, der hørte du det. At folk skriker om skitne skjegg er jo idiotisk når man tenker på alt det Andre tjafset de legger henda på som er mye mye verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, der hørte du det. At folk skriker om skitne skjegg er jo idiotisk når man tenker på alt det Andre tjafset de legger henda på som er mye mye verre

Mobilen kanskje. Lurer på hvor mange det er som rengjør mobilen sin regelmessig. Tenk på hvor mye du svetter, hvor mye du tar på den med forskjellige bakterier på hånda, de fester seg på mobilen og blir der. Så gror det. Man vasker hendene etter å ha vært på toalettet og tar på mobilen like etter. Og så spiser man ostepop med hendene og tror man er ren. Mmmm. Digg.

Anonymous poster hash: 9aa34...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Mobilen kanskje. Lurer på hvor mange det er som rengjør mobilen sin regelmessig. Tenk på hvor mye du svetter, hvor mye du tar på den med forskjellige bakterier på hånda, de fester seg på mobilen og blir der. Så gror det. Man vasker hendene etter å ha vært på toalettet og tar på mobilen like etter. Og så spiser man ostepop med hendene og tror man er ren. Mmmm. Digg. Anonymous poster hash: 9aa34...008

Best å la være å tenke på det for vi putter henda i mye dritt ( bokstavlig talt) i løpet av en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har anlagt skjegg helt prikk likt han i American Sniper (mitt skarpskyter idol) :

american-sniper_612x380_1.jpg

Men jeg vasker det hver dag med shampoo samtidig som jeg tar håret. Vasker alltid hendene etter do besøk så jeg tviler sterkt på at det er mer bakterier i skjegget mitt enn i et toalett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er en sjanse jeg er villig å ta. Er verre ting man kan ta på som er fult av bakterier, som f.eks håndtak på offentligse steder og på buss og bane.



Anonymous poster hash: 2794a...1dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ooo, deilige skjegg...

Har aldri likt skjegg uansett, det ser dumt og harry ut!!!! Ekelt med kjønnshår i trynet

Anonymous poster hash: a7af9...513

Du vet at kjønnet ikke er på haken til folk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...