Gå til innhold

Hvor ofte vasker du ditt hår?


SecretDiamondF

Anbefalte innlegg

3 ganger i uken. Håret mitt har ikke godt av å vaskes for mye og blir sjeldent fettete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håret mitt har blitt ødelagt av at jeg har vasket det for ofte så nå må jeg vaske det hver dag. Har veldig tykt hår så håret lukter uvasket om jeg ikke vasker det ofte + det blir fort fettete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver eller hver tredje dag. Skyller det etter trening om nødvendig hvis det ikke passer inn med "planen" og bruker tørrsjampo mellom veskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt har blitt ødelagt av at jeg har vasket det for ofte så nå må jeg vaske det hver dag. Har veldig tykt hår så håret lukter uvasket om jeg ikke vasker det ofte + det blir fort fettete.

Håret ditt har blitt ødelagt av at du har vasket det for ofte, så nå må du vaske det hver dag, skriver du???

Anonymous poster hash: cc0e2...05e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret ditt har blitt ødelagt av at du har vasket det for ofte, så nå må du vaske det hver dag, skriver du???

Ja. Styggeste jeg ser er folk som går rundt med fettete hår, så hvis jeg skal være blant folk en dag så vasker jeg håret. Prøver å ikke gjøre det hver dag, men når det henger i strimler på dag2 så må jeg vaske det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Styggeste jeg ser er folk som går rundt med fettete hår, så hvis jeg skal være blant folk en dag så vasker jeg håret. Prøver å ikke gjøre det hver dag, men når det henger i strimler på dag2 så må jeg vaske det.

Men ser du ikke at du motsier deg selv her. Håret ditt ble ødelagt av at du vasket det for mye, men allikevel vakser du det hver dag..?

Anonymous poster hash: cc0e2...05e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver tredje dag. Hvis jeg vasker oftere blir både hår og hodebunn ubehagelig tørre. Håret mitt ser forresten like fint ut tre dager etter vask, så jeg kunne sikkert ha drøyet det litt lenger mellom hårvaskene, men jeg innbiller meg at det sikkert er "skittent" selv om det ikke synes.



Anonymous poster hash: ea609...c55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. hver tredje dag. En ting er nå at håret mitt ikke har godt av å vaskes oftere enn nødvendig og at jeg har erfaring med at jo oftere jeg vasker det jo fortere blir det fett. En annen ting er at det er først på dag to at jeg kan gjøre noe med det, som å sette det opp o.l., uten å måtte bruke både mye tid og en del produkter. Nyvasket hår er ikke særlig medgjørlig, i hvert fall ikke mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Vasker det annenhver dag.

Men hvis jeg har fri fra jobben eller ikke skal noe spesielt lar jeg det som regel gå en dag eller to lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annenhver til hver tredje dag. Hvis jeg ikke skal på skolen, og bare skal bort på senteret/på trening på et par dager, blir det fort en del lenger mellom hver vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker håret hver dag. Trodde virkelig det var vanligere enn det ser ut til i denne tråden. Skulle gjerne vasket håret sjeldnere, men det blir så utrolig fort fett.

Håret blir fett på grunn av at du vasker det for ofte. Derfor pøser hodebunnen på med fettproduksjon, for å erstatte tapet.

Anonymous poster hash: db8ef...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Annenhver dag.. Noen ganger hver 3. dag! Da må jeg bruke tørrsjampo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt sluttet å bruke sjampo. Jeg bruker kun Coop balsam til kr. 7,40 pr. flaske, og håret mitt har aldri vært finere. Jeg vasker håret 1- 2 ganger i uken.



Anonymous poster hash: db8ef...605
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker mitt annenhver dag. Skulle gjerne vasket det sjeldnere men håret mitt blir fort fett og det takler jeg ikke. Føler meg ufresh uansett. Skulle gjerne hatt "tørrere" hår som tålte å gå lengre uten vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker det hver dag men annenhver dag hvis jeg bare har vært hjemme. Håret mitt blir ikke fort fett, men tenker jo at den kommer borti ting i løpet av en hel dag på jobb osv så kunne nok ikke venta flere dager uten å føle meg skitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...