Gå til innhold

sønnen på 10, sover i samme seng som pappaen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten trenger vel nærheten og tryggheten som forelderen gir, om det er far eller mor spiller vel ingen rolle. Og det er jo ikke et problem siden han sover jo ikke der når du er hjemme. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på jobb / nattevakt, så sover sønnen til samboeren min i vår seng. han er 10,5 år... Jeg føler at dette er litt rart, hva mener dere?

Anonymous poster hash: 63f16...fe6

herregud, at du klarer å vri dette i den retningen jeg tror du vrir det i er bare sykt!

Anonymous poster hash: 1f694...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jente i familien min sov i samme seng som foreldrene sine til hun ble 14, ble ikke med på leirskole med skolen to ganger fordi hun var redd for å være borte fra foreldrene sine, og går nå til psykolog fordi hun er avhengig av moren sin

Anonymous poster hash: 79d65...97d

det er jo sjeldent at folk blir sånn da, snakk om krisemaksimering.

Anonymous poster hash: 1f694...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov aldri i samme seng som mine foreldre etter jeg begynte på skolen, syns det er bare ekkelt!!

Anonymous poster hash: 65bc3...238

da er det noe feil med deg om du synes det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 1f694...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det bør meldes til barnevernet, asap. Så bør helsesøster få beskjed, så hun kan undersøke rumpehullet hans.

jeeses...

Anonymous poster hash: 1f694...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke merkelig i det hele tatt. Kan hende de begge synes det er hyggelig, eller at gutten føler seg tryggere når han sover ved siden av far.

Ikke gjør dette til noe stort problem, for det er det ikke!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Ikke merkelig i det hele tatt. Kan hende de begge synes det er hyggelig, eller at gutten føler seg tryggere når han sover ved siden av far.

Ikke gjør dette til noe stort problem, for det er det ikke!!!

Jeg håper ikke du blir mamma, for du er en komplett uansvarlig person. Dette er far, ikke mor, han ligger i seng sammen med. Skjønner du ikke at det er både ekkelt og upassende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du blir mamma, for du er en komplett uansvarlig person. Dette er far, ikke mor, han ligger i seng sammen med. Skjønner du ikke at det er både ekkelt og upassende?

For sent!!

Men noen er uansvarlige her, som ikke har tatt medisinen sin!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lillebror som sov med foreldrene mine til han var 13. Har gråt mye pga han hadde en alvorlig skjelden sykdom, han skulle skifte benmarg. Han viste at det kunne gå galt, det gjorde det også.

Anonymous poster hash: 73bae...f60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du blir mamma, for du er en komplett uansvarlig person. Dette er far, ikke mor, han ligger i seng sammen med. Skjønner du ikke at det er både ekkelt og upassende?

Hva i all verden? Er hun en uansvarlig person fordi hun mener at sønnen ikke kan sove i samme seng som sin far?! Mennesker, og da spesielt barn har forskjellig behov og noen barn kan ha behov for den tryggheten man får av å dele rom med en forelder. Sannsynligheten for at det ligger noe ekkelt og kriminelt bak er liten, men om TS hadde hatt mistanker om dette så hadde hun nok tatt grep og ikke skrevet en tråd på KG om det!

Forresten så er det ikke så unormalt at far og sønn f. eks ligger og ser en fotballkamp sammen, for så å sovne, er det rart også?

Anonymous poster hash: b4b47...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke noe iveien for det..

Jeg hører hele tiden barnet mitt snakke om hvor godt og trygt det er å få lov til å sove i min seng innimellom. Lukter så god og deilig mamma! :fnise:



Anonymous poster hash: 530be...276
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det bør meldes til barnevernet, asap. Så bør helsesøster få beskjed, så hun kan undersøke rumpehullet hans.

Du tuller nå eller?

Fordi et barn har sovet i samme seng som faren så har han antageligvis blitt voldtatt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du blir mamma, for du er en komplett uansvarlig person. Dette er far, ikke mor, han ligger i seng sammen med. Skjønner du ikke at det er både ekkelt og upassende?

Far er en overgriper fordi han ikke kan vise lik omsorg som mamma?

Anonymous poster hash: 530be...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunshine23

Søstra mi sov i samme seng som mamma til hun var 18, hver eneste freaking kveld.

Anonymous poster hash: b6976...4a6

Seriøst? Det høres helt sykt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør samboers barn også, som er flere år eldre. Barnet klarer fint å sove i egen seng, og har gjort det hos moren fra småbarnsalderen, men de synes begge det er koselig sånn. Ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov MELLOM foreldrene mine til jeg var ca 12... Det er hakket verre. Sov i "foreldresenga" når en av dem var borte omtrent til jeg flyttet ut, uten at det var noe rart med det..

Unnskyld meg, men med mindre du flyttet ut som 13-åring så er det ganske så rart. Kan godt være at du hadde en god grunn, altså, men det er ikke normalt å sove med foreldrene til man flytter hjemmefra.

Anonymous poster hash: b8ead...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

For en som aldri fikk en klem av, eller satt på fanget til, noen av sinee foreldre hele barndommen så merker jeg at jeg blir glad på guttungen sine vegne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...