Gå til innhold

Er Chirag i Karpe Diem homofil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går la bestekompisen hans ut et bilde av dem to på instagram der han skriver "Chirag er helt homo. Det digger jeg." og det virker som det er helt uten ironi. Han har fått noen få kommentarer på det, men han bortviser eller bekrefter ingenting. Dette er altså Tomas Silva med brukernavnet tomasito_silva.

Chriag har jo ikke jentekjæreste, og så vidt jeg vet har han aldri hatt det heller? Kanskje han er homofil da… Men da syntes jeg det er rart at han ikke står frem i og med at de hele tiden rapper om åpenhet.



Anonymous poster hash: 24b20...3c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du dum? Har du noengang hørt om en kjent homofil rapper? Nei.. Best de ikke går ut av skapet, ellers er de ikke så tøffe lenger..



Anonymous poster hash: 9648f...63d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dum? Har du noengang hørt om en kjent homofil rapper? Nei.. Best de ikke går ut av skapet, ellers er de ikke så tøffe lenger..

Anonymous poster hash: 9648f...63d

Så hyggelig du er.

Trist om det er slik at han ikke kan komme ut av skapet pga imaget.

Anonymous poster hash: 24b20...3c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

“I haven’t really addressed those rumors because why defend yourself against something that isn’t offensive?”

Johnny Galecki, of CBS sitcom The Big Bang Theory, on media speculations of his sexuality

Hvorfor skulle han kommentere dette offentlig? Ville det gjort ham til en større eller mindre person?

Og hvis han nå ikke er homofil, hvorfor skulle han gå ut å forsvare seg mot anklagene?

Anonymous poster hash: 29f88...c36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke så god kjennskap til Chirag, og det er vanskelig å kunne si noe om den kommentaren var ironisk eller seriøs. Uansett tenker jeg at fordi om en person aldri har hatt en kjæreste av motsatt kjønn, betyr ikke det nødvendigvis at personen er homofil/lesbisk for det om. :)

Og man kan heller ikke se på en person om vedkommende er skeiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke så god kjennskap til Chirag, og det er vanskelig å kunne si noe om den kommentaren var ironisk eller seriøs. Uansett tenker jeg at fordi om en person aldri har hatt en kjæreste av motsatt kjønn, betyr ikke det nødvendigvis at personen er homofil/lesbisk for det om. :)

Og man kan heller ikke se på en person om vedkommende er skeiv.

Det er jeg helt enig i, men om han hadde hatt en kjæreste så kunne man hvertfall sagt at "nei han er nok ikke homofil for han var jo sammen med Kari Karisen". Selvom det faktsik heller ikke nødvendigvis betyr at man ikke er homfil da.

Anonymous poster hash: 24b20...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

men om han hadde hatt en kjæreste så kunne man hvertfall sagt at "nei han er nok ikke homofil for han var jo sammen med Kari Karisen". Selvom det faktsik heller ikke nødvendigvis betyr at man ikke er homfil da.

Hvorfor det? O_o Mange er jo svært private, og vil ikke dele alt med omverdenen. Skjønner jeg godt faktisk. <_<

Uansett tenker jeg at fordi om en person aldri har hatt en kjæreste av motsatt kjønn, betyr ikke det nødvendigvis at personen er homofil/lesbisk for det om. :)

Det er vel bare å ta en titt på de trådene her inne som omhandler folk som er i 30-årene som aldri har hatt kjæreste. Jeg tenker ikke stort over det jeg. Man har vel alltid en grunn, men det er ikke noe jeg har noe med. :3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er inderlig er at chiraq er ganske kjeeeeeeeekkk så ryktet om st han er homo er ikke helt merkelig.

Anonymous poster hash: f2a84...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går la bestekompisen hans ut et bilde av dem to på instagram der han skriver "Chirag er helt homo. Det digger jeg." og det virker som det er helt uten ironi. Han har fått noen få kommentarer på det, men han bortviser eller bekrefter ingenting. Dette er altså Tomas Silva med brukernavnet tomasito_silva.

Chriag har jo ikke jentekjæreste, og så vidt jeg vet har han aldri hatt det heller? Kanskje han er homofil da… Men da syntes jeg det er rart at han ikke står frem i og med at de hele tiden rapper om åpenhet.

Anonymous poster hash: 24b20...3c9

Nå kan det jo hende at fyren har respekt for folk uansett legning og mangler homofobe tendenser, så han ikke har behov for å skrike opp og skyndte seg å avkrefte at han er homofil.

Mulig han også er en konservativ inder, og respekterer foreldre som gjerne vil slippe at sønnen skal være kjent for en masse damehistorier, før han evnt drar til India og gifter seg med en jente derfra. (Noe jeg tror kan være tilfelle.)

PS: Skrev i en tråd her om dagen som ble ryddet tre ganger for spekulasjoner. Så kanskje vi skal la være å spekulere i legningen til fyren?

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no! Håper han ikke er homofi i hvert fall!!! Han er såå kjekk



Anonymous poster hash: 5204f...3ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

India er forøvrig et samfunn der homofile ikke er spesielt godt akseptert, så... Han er inder. Med indiske slektninger og familie. Som han kanskje ønsker å ta hensyn til. I tillegg til å ta hensyn til seg selv.

Dessuten trenger man ikke være homo fordi en venn skriver en bildekommentar på Instagram. Uansett om man har uttalt offentlig at man har hatt kjæreste eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no! Håper han ikke er homofi i hvert fall!!! Han er såå kjekk

Anonymous poster hash: 5204f...3ee

Hvorfor er det "oh no"? Hva så om han hadde vært det?

Anonymous poster hash: af70c...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer vel til å være kjekk selv om han er homofil?

Det er ikke som at noen av dere kommer til å bli sammen med han uansett.

Hvilken legning en kjendis har er igrunnen lite interessant, for min del.

Det er andre ting som er viktige.

Som feks musikken.

Legningen hans= :veslejenta:



Anonymous poster hash: d27e1...6ee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Dersom han skulle vært det så syns jeg ikke det er rart at han ikke har sagt noe, ettersom det ikke har noe som helst relevans for han som artist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det "oh no"? Hva så om han hadde vært det?

Anonymous poster hash: af70c...810

Da har ikke jeg sjans. Har venner med venner som kjenner han, så ikke helt umulig at vi kan havne på samme fest en gang :danse:

Anonymous poster hash: 5204f...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg data en hvit chick og ting fløy veggemellom"



Anonymous poster hash: 14b7e...e3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er ikke homofil, kusina mi har hooket opp med han.



Anonymous poster hash: 0b623...ae9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Han er ikke homofil, kusina mi har hooket opp med han.

Anonymous poster hash: 0b623...ae9

Ja, og alle vet at ingen homofile menn har hatt sex med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og alle vet at ingen homofile menn har hatt sex med kvinner.

Vel, nå er jo Karpe Diem kjent for å være rimelig tolerante når det gjelder det meste, og jeg tviler på at han holder sin egentlige legning skjult pga indisk familie, ettersom de tross alt bor her i Norge med alt det medfører :) dessuten så hadde de en greie en liten stund, tviler sterkt på at han er homofil. Men du er jo selvfølgelig velkommen til å tro det:)

Anonymous poster hash: 0b623...ae9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Vel, nå er jo Karpe Diem kjent for å være rimelig tolerante når det gjelder det meste, og jeg tviler på at han holder sin egentlige legning skjult pga indisk familie, ettersom de tross alt bor her i Norge med alt det medfører :) dessuten så hadde de en greie en liten stund, tviler sterkt på at han er homofil. Men du er jo selvfølgelig velkommen til å tro det:)

Anonymous poster hash: 0b623...ae9

Jeg tror ingenting, jeg skulle bare poengtere at det at han har hatt sex med en kvinne i seg selv ikke utelukker at han er homofil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...