Gå til innhold

Jeg hater norske kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gråt en skvett i hvert fall.

Jeg gikk umiddelbart inn i en dyp depresjon og ligger nå i fosterstilling under dyna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

siden dette bare er tull gjør det vel ingenting å trolle litt: dick dick dick dick dick dick dick osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det finnes omsorgsfulle flotte norske damer, ts - men så er det ofte slik at som man sår, høster man.

Noe jeg av en eller annen grunn har en ørliten mistanke om at du kanskje ikke har fått helt dreisen på?

Skal vi hjelpe deg litt med noen råd på veien til å bli Mann? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hat oss da. Hatet bare gjør deg bitter, og det er vel ingen kvalitet noen kvinner liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, godt å bli kvitt sånne menn som deg! Slike som har kun en kvinne i sitt liv, nemlig mammaen sin, og hater alle kvinner som ikke viser deg samme omsorg som det hun gjorde.

Din neste kjæreste bør vel være klar over at du fortsatt har din mors stemme i hodet som sier "drep, drep, drep, ingen er gode nok for lillegutten min".

Anonymous poster hash: 9bd5f...fe5

Min mors stemme i hode som sier "drep, drep", "ingen er gode nok for deg". Det hørtes jo fryktelig ut, og lite sammenhengende ...

Anonymous poster hash: ba848...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske kvinner er greie de. Varme og omsorgsfulle synes jeg. Eneste minuset er at de har blitt vel tjukke. Menmen, de kan jo ikke ha alt.



Anonymous poster hash: 0c3a8...83f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er greie de. Varme og omsorgsfulle synes jeg. Eneste minuset er at de har blitt vel tjukke. Menmen, de kan jo ikke ha alt.

Anonymous poster hash: 0c3a8...83f

For kvinner i andre land blir ikke feitere? Og hva med norske menn? Økende fedme er ikke bare et norsk problem, men et globalt problem! Hørt om fedmeepidemi?

Anonymous poster hash: 8ff81...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er greie de. Varme og omsorgsfulle synes jeg. Eneste minuset er at de har blitt vel tjukke. Menmen, de kan jo ikke ha alt.

Anonymous poster hash: 0c3a8...83f

Det kan hende, men de blir vel tatt med en gang eller begynner å bli i mindretall. Synes ikke de eller for den del vi er blitt så feite. Bare de litt opp i åra.

Anonymous poster hash: ba848...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bryr seg om hva du synes. Jeg vet at du vet det. Du har startet minst en slik tråd i uka i månedsvis og har ikke oppnådd noen ting, men fortsetter, noe som er definisjonen på galskap. Som du sikkert har fått med deg så er det ingen som blir det minste provosert eller tar noe av idiotien din til ettertanke.

Med holdingene dine får du deg neppe noen utenlandsk dame heller. Kom deg av maskinen og gå ut og leik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer nå bare på om det hadde vært så kos med en kvinne som var gjennomgående uselvisk, tenkte alltid på andre og samfunnet vi lever i, med svært små krav og alltid omsorgsfull.

Det høres ut som en som hadde hatt litt lite tid til Ts fordi hun ville ut i verden og redde alle og dermed satte sine egne behov for en partner til side. Jeg ser jo levende for meg at dette uselviske mennesket også kunne dukke opp i en variant som hadde hatt sex med triste menn eller folk som ikke får sex til vanlig fordi hun syntes synd på dem og var så omsorgsfull, empatisk og alltid satte egne interesser til sides.

Når dette tenkte ekteskapet endelig var gjennomført, hadde hun gitt husrom og mat til folk som trengte det, gitt bort eiendeler til folk som ikke hadde så mye og klart seg med et minimum. Ts måtte klare seg uten noen form for luksus, fordi hun kjente et menneske som hadde større behov og i den grad hun mottok lønn, ville hun gitt store deler av den bort. Om Ts hadde en hytte på fjellet, ville hun latt en hjemløs bo der, om Ts hadde en campingvogn hadde hun insistert på at de skulle flytte inn i campingvogna som sto i hagen for å gi rom til en fattig familie på 11 i huset.

For all denne godheten hadde hun ikke forlangt noe tilbake, siden hun ikke hadde noen krav og siden hun hadde alle disse fantastiske egenskapene selv, ville hun jo synes at det var naturlig at Ts hjalp henne å dele alle disse godene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bryr seg om hva du synes. Jeg vet at du vet det. Du har startet minst en slik tråd i uka i månedsvis og har ikke oppnådd noen ting, men fortsetter, noe som er definisjonen på galskap. Som du sikkert har fått med deg så er det ingen som blir det minste provosert eller tar noe av idiotien din til ettertanke.

Med holdingene dine får du deg neppe noen utenlandsk dame heller. Kom deg av maskinen og gå ut og leik.

Jeg oppnår provokasjon jo ;) Og jeg har starten en slik tråd før.

Anonymous poster hash: ba848...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For kvinner i andre land blir ikke feitere? Og hva med norske menn? Økende fedme er ikke bare et norsk problem, men et globalt problem! Hørt om fedmeepidemi?

Anonymous poster hash: 8ff81...0f0

Joda. Gutta følger etter de og. Men det ser ikke fullt så pent ut med en halvtjukk kvinne kontra en halvtjukk mann. Menn skal ha litt pondus og kler overvekt bedre enn kvinner. Kvinner skal jo være feminine, og når de blir stuttjukke så blir det klumpete og mandig.

Har reist endel utenlands og kan vel si Norge følger godt etter USA i overvekt. Det går mye i junkfood her i gården. Jenter fra øst-europa og asia feks, er ikke på langt nær så overvektige.

Anonymous poster hash: 0c3a8...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøffel

Norske kvinner er greie de. Varme og omsorgsfulle synes jeg. Eneste minuset er at de har blitt vel tjukke. Menmen, de kan jo ikke ha alt.

Anonymous poster hash: 0c3a8...83f

Norske menn har blitt akkurat like feite. Og det uten å ha båret frem eller klemt ut en eneste unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Du ønsker en omsorgsfull kvinne, men er du omsorgsfull tilbake? Er det noe i din adferd i mot kvinner som gjør at de reagerer og snur ryggen? Eller har du vært uheldig med en bestemt kvinne og mener nå at alle norske kvinner er noe dritt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hahaha for en flott type DU er da! hva om det er deg det er noe problem med? men du er for egosentrisk til å kunne innse det



Anonymous poster hash: 16031...815
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn har blitt akkurat like feite.

Det er fordi norske kvinner lager så god mat, det. :)

Anonymous poster hash: fa809...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppnår provokasjon jo ;) Og jeg har starten en slik tråd før.

Anonymous poster hash: ba848...290

Små barn, store gleder.

Når du nå har skolefri så foreslår jeg at du heller tar deg en tur ut i frisk luft fremfor å sitte å trolle på gutterommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...