Gå til innhold

Hvem syns du er verdens vakreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en tråd jeg nettopp så her i sted. Hvem syns du er verdens vakreste? Legg ut et bilde av den kvinnen DU syns er vakrest :) Ikke flere enn en ;)



Anonymous poster hash: ff856...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Inspirert av en tråd jeg nettopp så her i sted. Hvem syns du er verdens vakreste? Legg ut et bilde av den kvinnen DU syns er vakrest :) Ikke flere enn en ;)

Anonymous poster hash: ff856...a14

Hvis du hadde forandret overskriften til "Hvem synes du er den vakreste kvinnen du har sett?", ville det vært mer realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audrey Hepburn. Fra den tiden man hadde klasse, og billige damer med duckface ikke var oppfunnet

Anonymous poster hash: 18a76...fbf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi bare snakker ansikt og ikke kropp;

emily-didonato5.jpg?w=473&h=473



Anonymous poster hash: 7d7ed...116
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hvis vi bare snakker ansikt og ikke kropp;

emily-didonato5.jpg?w=473&h=473

Anonymous poster hash: 7d7ed...116

Det hadde vært fint om du og andre kunne skrive navnet på damer dere viser bilde av :). Hvem er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint om du og andre kunne skrive navnet på damer dere viser bilde av :). Hvem er dette?

Emily Didonato, samme som i posten under :) Kom ikke med.

Anonymous poster hash: 7d7ed...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde forandret overskriften til "Hvem synes du er den vakreste kvinnen du har sett?", ville det vært mer realistisk.

Veldig enig,

det går ikke å svare på slikt for det forutsetter liksom at en mener en kjendis.

Jeg har truffet jenter som er vakrere en noen kjendiser. Både her i Norge og i alle mulige andre land.

Sist jeg fikk helt hakeslepp var en som jobbet på en flyplass. Jeg og kompisen min som også hadde hakeslepp mente hun var fra Khasakstan eller noe slikt p.g.a uniformen til selskapet. Men som sagt. verdens peneste, hun sitter sikker i kassen hos REMA eller noe.

Dessuten er det for meg forskjell på vakker, og pen, det er noe annet, og søt, noe annet igjen unge jenter kan ofte være søte, mens vakre er noe mer med tyngde liksom, og de som er magneter....vel, de har noe som ikke kan defineres. Kansje det er en eskimojente i skinnfiller som slår allt annet i støvlene. En vet ikke før en opplever det.

Så er det klisjeen med att skjønnheten sitter på innsiden, har man opplevd mer ekte og voksen kjærlighet så blir det mer og mer sant.

Sorry til TS for det var sikkert ikke sånt svar du ville ha, men det er ett ærlig ett.

Endret av Tarsan97
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det for meg forskjell på vakker, og pen, det er noe annet, og søt, noe annet igjen unge jenter kan ofte være søte, mens vakre er noe mer med tyngde liksom, og de som er magneter....vel, de har noe som ikke kan defineres. Kansje det er en eskimojente i skinnfiller som slår allt annet i støvlene. En vet ikke før en opplever det.

Siden tittelen sier "vakker", kan du gi eksempel på vakker, ikke pen eller søt.

Den vakreste du kan komme på, som det finnes bilde av. Sier seg selv at det finnes mange ikke-kjente, vakre kvinner.

Anonymous poster hash: 7d7ed...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tittelen sier "vakker", kan du gi eksempel på vakker, ikke pen eller søt.

Den vakreste du kan komme på, som det finnes bilde av. Sier seg selv at det finnes mange ikke-kjente, vakre kvinner.

Anonymous poster hash: 7d7ed...116

Hm Ok da, men det blir jo bare ett eksempel av en million mulige.

"Vakker" diskvalifiserer de unge og søte...Hun må ha utstråling og tyngde for å komme på listen. For å være på vakker listen må hun ha masse verdighet, det diskvalifiserer noen hundre millioner. Hun må ha integritet og utstråling, UPS, der datt noen hundre millioner til av lasset....

Hva med en PRESIDENT !

Pakistans x-president er mitt forslag.

http://www.fanpix.net/picture-gallery/benazir-bhutto-picture-10141919.htm

Endret av Tarsan97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm Ok da, men det blir jo bare ett eksempel av en million mulige.

"Vakker" diskvalifiserer de unge og søte...Hun må ha utstråling og tyngde for å komme på listen. For å være på vakker listen må hun ha masse verdighet, det diskvalifiserer noen hundre millioner. Hun må ha integritet og utstråling, UPS, der datt noen hundre millioner til av lasset....

Hva med en PRESIDENT !

Pakistans x-president er mitt forslag.

http://www.fanpix.net/picture-gallery/benazir-bhutto-picture-10141919.htm

Du trenger egentlig ikke nevne hvordan folk "detter av lasset" på samme måte som at jeg ikke trenger å SI at jeg ikke vurderer Moskva-Marit.

Vi snakker om begrepet "vakker" - i ordbokforstand ytre skjonnhet.

Du kan velge Benazir Bhutto om du vil, men ikke diriger tråden over i et annet spor om hva du ser etter hos en kvinne.

Anonymous poster hash: 7d7ed...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Audrey Hepburn, helt klart. Skulle lett blitt lesbisk for henne. Hun er bare helt nydelig og elsker filmene hun spiller i og personligheten hennes. I tillegg hadde hun en rådyrkalv som kjæledyr!! Hvor søtt er ikke det?!

j8go7t.gif
Bare se på det ansiktet her. :rodmer::hjerter::bond:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audrey Hepburn, helt klart. Skulle lett blitt lesbisk for henne. Hun er bare helt nydelig og elsker filmene hun spiller i og personligheten hennes. I tillegg hadde hun en rådyrkalv som kjæledyr!! Hvor søtt er ikke det?!

j8go7t.gif

Bare se på det ansiktet her. :rodmer::hjerter::bond:

Synes ikke dette var pent i det hele tatt....

Anonymous poster hash: 173db...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette var pent i det hele tatt....

Anonymous poster hash: 173db...231

Løsvipper og påtegna øyebryn er ikke det jeg synes er pent...

Anonymous poster hash: 173db...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...