Gå til innhold

Carina Dahl- Popstjerne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dumt denne tråden eskalerer til det usmakelige.. For denne dama har vært et stort mysterium for meg siden hun entret rampelyset.. Alltid lurt noe voldsomt hva hun har bidratt med i kulturen... ikke en låt engang.. ikke EN topp 20 låt.. Ell? Det er musiker hun er?

Anonymous poster hash: 98b3d...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er dette, da? Noen som har vært med i Big Brother eller noe?

Anonymous poster hash: 38ba4...28d

Hvordan klarte du gjette riktig på det ? :P

Anonymous poster hash: 0316b...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett henne på riktig. Flere ganger.

Mannen har jeg ikke sett, men ryktene sier at han er sympatisk i motsetning til hva eksen var.

Hvilken eks? Hennes? Han der Anton?

Anonymous poster hash: 9c959...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt flere innimellom anton og han hun har nå med stor nese

Anonymous poster hash: 98b3d...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så henne for noen dager siden, hun er penere og mer stilig på bildene enn på rett!

Det sier vel sitt;)

Hun var sur, pga en flokk med småbarn kom borti henne når de skulle ha tak i russekort av en russ..

Hun var vel sjalu tenker jeg..

Anonymous poster hash: bedb9...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Hvilken eks? Hennes? Han der Anton?



Anonymous poster hash: 9c959...bbe

Jeg tror de snakket om Mari Haugersveen, eksen hennes er vel Petter Pilgaard og han er vel ikke kjent for å være den mest jordnære og sympatiske personen.

Dumt denne tråden eskalerer til det usmakelige.. For denne dama har vært et stort mysterium for meg siden hun entret rampelyset.. Alltid lurt noe voldsomt hva hun har bidratt med i kulturen... ikke en låt engang.. ikke EN topp 20 låt.. Ell? Det er musiker hun er?

Anonymous poster hash: 98b3d...34e

Hun ble først kjent gjennom Big Brother, også har hun vel en fortid som glamourmodell og såkalt gatebilbabe? Og nå er det vel altså musikken som gjelder. Mao så har hun vel gjort omtrent akkurat det samme som Aylar, Lene Alexandra, Linni Meister o.l - alle de har vel vært innom glamourmodellbransjen, gitt ut noen singler i ny og ne, vært med på noen realityprogrammer og blitt kjendis gjennom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen hennes er anton som hun møtte i BB

Anonymous poster hash: 98b3d...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag skal hun til Haugesund og synge på en event kalt YOLO som Jon Lundemoen og Lene Tønnessene arrangerer med alle sine sponsorere, så festen er gratis. J.LU var med i Farmen, og frk Tønnessen er heltids rosabloggere. Noen som skal dit på fredag?

Tror dere hun drar mange gjester dit?



Anonymous poster hash: c085f...53f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag skal hun til Haugesund og synge på en event kalt YOLO som Jon Lundemoen og Lene Tønnessene arrangerer med alle sine sponsorere, så festen er gratis. J.LU var med i Farmen, og frk Tønnessen er heltids rosabloggere. Noen som skal dit på fredag?

Tror dere hun drar mange gjester dit?

Anonymous poster hash: c085f...53f

Ikke så interessert i å høre Carina synge surt, men hun stiller lettkledd kan jeg sikkert overtales.

Anonymous poster hash: 2adbf...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Eksen hennes er anton som hun møtte i BB

Anonymous poster hash: 98b3d...34e

Ja, men hvis det var mitt innlegg du siktet til, så snakket de om Mari Haugersveen og hun har ikke vært sammen med Anton fra Big Brother.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen Celine Dion nei :) Blir litt som Idol stjernene som falmer. Hører ikke et ord om Kjartan, Jorun, Gaute og alle de andre mer. Eneste Kurt som fikk det til. Og Norske talenter er likedan. De vinner, men frosvinner. Meget idiotisk å stemme på dem, de blir aldri ordentlige artister.

Anonymous poster hash: c085f...53f

Jorun ga seg med vilje :)

Anonymous poster hash: 32550...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorun ga seg med vilje :)

Anonymous poster hash: 32550...4d8

Ikke helt. Hun har jo prøvd seg på et par mislykka comebacker.

Anonymous poster hash: 6b3bd...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som syns alt hun lager av musikk er likt?



Anonymous poster hash: d46b1...3ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt musikken hennes ja.. Og det er kanskje for likt, mulig derfor musikken overhode ikke fenger det skandinaviske folk

Anonymous poster hash: 98b3d...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe forhold til henne i det hele tatt.

Derimot foretrekker jeg faren hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hun har jo vært modell også, stusser mer på det jeg da!



Anonymous poster hash: 9259e...05a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man har stort hår og digre silikonpupper så kan man være modell, glamourmodell vel og merke. Bikinimodell og 2 tonn sminke på.



Anonymous poster hash: c085f...53f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man har stort hår og digre silikonpupper så kan man være modell, glamourmodell vel og merke. Bikinimodell og 2 tonn sminke på.

Anonymous poster hash: c085f...53f

Puppene er faktisk ekte, men hun mistet dem når hun ble kvitt "valpefettet" :P Husker hun hadde ganske bra størrelse på dem da hun var med i BB..

Anonymous poster hash: d46b1...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...