Gå til innhold

Sandra Lyng Haugen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hørte henne på NRJ, og da var hun så grov og frekk i kjeften som overhodet mulig på nordlandsk vis, at det hele ble rett og slett usjarmerende.

Så du henne på 4 stjernes middag? Glemmer aldri hvordan hun flørtet med mennene og snakket grovt til Pål Trulsen...

normale jenter oppfører seg ikke på den måten overfor menn som er dobbelt så gamle som henne selv.

Anonymous poster hash: 3e387...334

Endret av Kosemose
spekulasjoner
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du henne på 4 stjernes middag? Glemmer aldri hvordan hun flørtet med mennene og snakket grovt til Pål Trulsen...

normale jenter oppfører seg ikke på den måten overfor menn som er dobbelt så gamle som henne selv.

Anonymous poster hash: 3e387...334

Jada, normale jenter mobber ikke normale jenter på KG :)

Anonymous poster hash: c0484...4c8

Endret av Kosemose
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ka trur du skjer nu???"

Æsj nei. Får spader.

Ikke min meg på det :bond:

Anonymous poster hash: 278b9...48e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg takler henne ikke. Musikken er dårlig og stemmen irriterende. Hater den reklamen hun er med i! Men tøff er hun som sto frem om spiseforstyrrelsene og mobbingen. Jeg har blitt mobbet selv og hadde neppe turt å stå frem om jeg var kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ka trur du skjer nu???"

Æsj nei. Får spader.

feil dialekt! Sandra ville sagt: Ke trur du sjer no?

Btv. Så har jeg hørt rykter fra tidligere nær omgangskrets og noen andre om at hun er veldig ok å jobbe med, en god venninne som tar vare på vennene sine og ellers veldig ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen værsåsnill å fortelle meg hva denne jenta har gjort de siste årene? Hvorfor er hun i media?



Anonymous poster hash: 205da...4b8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner henne ikke, så kan jo ikke uttale meg om noe annet enn det jeg har sett på TV. Jeg synes hun virker som hun prøver for hardt, på en måte. Hadde hun klart å slappa av, så hadde hun sikkert ikke vært så irriterende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau på hennes vegne når hun spiller dum og barnslig. Kan ikke se at hun kan spille på utseende, da jeg synes hun er..Vel, ikke pen. Er mest at jeg reagerer på den der gamle "dum og deilig" greia. Vi skulle ha kommet lengre i 2014.

Anonymous poster hash: ab5db...f99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig at dette skal være noe som taler mot henne?

Nei.

Det menerjeg absolutt ikke.

Det jeg svarte påvar påstanden om at hun er "psykisk sterk" når det motsatte faktisk er tilfelle.

Hun er psykisk sårbar og veldig var.

Om det jeg mistenker stemmer, og jeg sier IKKE at det gjør det. Jeg sier HVIS det stemmer, så har jeg bare all verdens sympati for henne og ønsker henne alt godt.

Men det hun har vært igjennom fortjener hun den suksessen hun har jobbet for.

For hun har helt åpenbart ikke fått den opp i fanget gratis.

Hun måtte synge audition og delta i Idol, hun har deltatt i Isdans, holdt seg aktuell i mediene og hun kan synge.

Jeg sier bare lykke til videre.

Men psykisk sterk? Nei, det er hun ikke.

Anonymous poster hash: 3e387...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner henne ikke, så kan jo ikke uttale meg om noe annet enn det jeg har sett på TV. Jeg synes hun virker som hun prøver for hardt, på en måte. Hadde hun klart å slappa av, så hadde hun sikkert ikke vært så irriterende.

+1

Anonymous poster hash: 3e387...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.Det menerjeg absolutt ikke.Det jeg svarte påvar påstanden om at hun er "psykisk sterk" når det motsatte faktisk er tilfelle.Hun er psykisk sårbar og veldig var.Om det jeg mistenker stemmer, og jeg sier IKKE at det gjør det. Jeg sier HVIS det stemmer, så har jeg bare all verdens sympati for henne og ønsker henne alt godt.Men det hun har vært igjennom fortjener hun den suksessen hun har jobbet for.For hun har helt åpenbart ikke fått den opp i fanget gratis.Hun måtte synge audition og delta i Idol, hun har deltatt i Isdans, holdt seg aktuell i mediene og hun kan synge.Jeg sier bare lykke til videre. Men psykisk sterk? Nei, det er hun ikke. Anonymous poster hash: 3e387...334

Det var ihvertfall godt å høre! :)

Å være psykisk sterk kommer jo litt an på hvordan en definerer det. Hadde hun ikke hatt såpass med psykisk styrke i seg, så hadde hun ikke kommet så langt, så selv om hun er sårbar, har styrken og drivkraften hennes holdt lenge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er meget frekk og avskyelig med denne kommentaren din. Du kommer med alvorlige beskyldninger og opptrer som en nabokjerring som liker å baksnakke og finne på ting i kjedsomheten sin. Skjerp deg!

Anonymous poster hash: b9385...423

Det er et velkjent faktum at hun har bulimi og var innlagt på psykiatrisk avdelig på Diakonhjemmet Sykehus. Det har hun sagt i mediene selv.

Edit: Å si dette er vel ikke akkurat noen beskyldninger mot henne.

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om henne?

Så henne på Else, og hun skulle være SÅ morro.. Skikkelig falsk! Trodde hun var skikkelig søt og rolig..

Anonymous poster hash: 1a6e5...ec5

Jeg har ikke noe imot henne, men er ikke fan av musikken. Synes hun oppførte seg rart hos Else, men det er mulig hun var nervøs, eller prøvde for hardt. Jeg visste ikke hun var så hyperaktiv. Hun virker umoden i oppførselen sin, og pratemåten er like bra som da hun var i tenårene.

Anonymous poster hash: d44c3...c22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun kommer over dette, tror du det vil hjelpe henne og få henne til å føle seg bedre? Neppe. Jeg syns det er leit å lese slike karakteristikker om en annen person, en person som du ikke kjenner personlig - så la være å spekulere og leke psykolog, da det kan skade andre mennesker.

Anonymous poster hash: b9385...423

Hun skader seg selv med den adferden sin. Om hun ikke oppførte seg sånn, hadde ingen tenkt over det.

Men når hun opptrer sånn offentlig, er det åpenbart at noe er feil et sted.

Men det er deg som antyder at hun er skyld i det selv.

Ingen andre har gjort eller ment det.

Anonymous poster hash: 3e387...334

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig, usikker, usjarmerende, irriterende, "dum og deilig" bortsett fra at hun er alt annet enn deilig...

Anonymous poster hash: fddd7...e2b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med andre ord ikke fått med deg at hun har vært innlagt på psykiatrisk sykehus i Oslo og at alle de godt voksne mennene hun renner omkring med er farsfigurer for henne?

Jenta har bulimi og det skal ikke forundre meg om hun har vært seksuelt misbrukt...

Anonymous poster hash: 3e387...334

Så å få hjelp på psykiatrisk er et svakhetstegn? Virkelig? Folk som deg er folk som ødelegger andre.

Anonymous poster hash: 523ab...221

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ho er kjempe pen og virker snill. Jeg har ett godt inntrykk av ho. I motsetning til kaklehønsene på kg som bare syter om kjente damer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med andre ord ikke fått med deg at hun har vært innlagt på psykiatrisk sykehus i Oslo og at alle de godt voksne mennene hun renner omkring med er farsfigurer for henne?

Jenta har bulimi

Anonymous poster hash: 3e387...334

Joda, men du har tydeligvis ikke fått med deg at oss vanlige (kanskje det ikke gjelder deg?) Men vi utvikler oss kontinuerlig. Vi lærer av erfaringer og blir sterkere mennesker.

Hun må jo være ganske sterk som fortsatt sitter med hode hevet på Else, når troll som deg går rundt og sprer eder og galle.

Synes det er et svakhetstegn å dømme andre på den måten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde du som Frithjof Wilborn, og stemte som en gal på henne under Idol for ti år siden?

Anonymous poster hash: 5d128...ff5

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...