Gå til innhold

Sandra Lyng Haugen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Jeg synes hun virker søt jeg. Det er andre syngedamer som irriterer meg langt mer, for eksempel Tone. Tror ikke egentlig Sandra løper til media, men media elsker å skrive om henne. Fikk veldig sympati med henne under Idol. Hun ser fantastisk ut, men var likevel så usikker, så det lå liksom i kortene at det var mobbing bak det hele. Veldig glad for at hun fikk til å synge skikkelig mot slutten, for hun er jo en artist, tross alt. Anonymous poster hash: ca407...2fc

Jeg synes hun virker søt jeg. Det er andre syngedamer som irriterer meg langt mer, for eksempel Tone. Tror ikke egentlig Sandra løper til media, men media elsker å skrive om henne. Fikk veldig sympati med henne under Idol. Hun ser fantastisk ut, men var likevel så usikker, så det lå liksom i kortene at det var mobbing bak det hele. Veldig glad for at hun fikk til å synge skikkelig mot slutten, for hun er jo en artist, tross alt. Anonymous poster hash: ca407...2fc

Tone som er såååå søt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ser trollete ut.

Haha, helt enig i det

Anonymous poster hash: 58f44...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

For et satans klagekor. Er det noe nordmenn elsker er det å rakke ned, å rakke ned, å rakke ned. Finne mest mulig negativt om en person. Vi må være et folkeslag som har det veldig dårlig med oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så ekstremt hoven ut i ansiktet! hva har skjedd? går hun på hormoner eller noe?

Anonymous poster hash: 9b9cc...ca6

Ja, tenkte jeg også på. Noen som veit? Hun er smellfeit i ansiktet. Tror hun får stort ansikte uansett hvor tynn hun blir

Anonymous poster hash: 1a6e5...ec5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et satans klagekor. Er det noe nordmenn elsker er det å rakke ned, å rakke ned, å rakke ned. Finne mest mulig negativt om en person. Vi må være et folkeslag som har det veldig dårlig med oss selv.

Sier du som konkluderer at vi har det dårlig bare vi rakker ned på Sandra. Snakk for deg selv;)

Anonymous poster hash: 0cdac...a62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett nepskrell som egentlig ikke er kjent for noe spesielt de siste årene bortsett fra å løpe til media når hun har funnet seg en ny eldre mann.

Anonymous poster hash: c9ac5...ab5

Flink med kallenavn du. På seg selv kjenner man andre...

Anonymous poster hash: 3d64d...d17

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et satans klagekor. Er det noe nordmenn elsker er det å rakke ned, å rakke ned, å rakke ned. Finne mest mulig negativt om en person. Vi må være et folkeslag som har det veldig dårlig med oss selv.

Det er svært ille her inne. Jeg fatter ikke hvordan folk kan la seg synke så dypt at de mobber et medmenneske.

Anonymous poster hash: 3d64d...d17

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor hun fortsatt i usa? Liker henne ikke jeg..

Anonymous poster hash: 1a6e5...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egne tråder for å prate dritt om folk. Imponerende.

Anonymous poster hash: fc18a...08d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i familie med Sandra....

Gjorde du som Frithjof Wilborn, og stemte som en gal på henne under Idol for ti år siden?

Anonymous poster hash: 5d128...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen hun er med i med sånne spilleautomater er den mest irriterende reklamen som sendes på tv. Ellers hørte jeg den singelen hennes på radioen, og den synes jeg overhodet ikke var bra.



Anonymous poster hash: 278b9...48e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har møtt henne litt i jobbsammenheng, og synes hun er en utrolig søt, sjarmerende, høflig og hyggelig jente. Og kjempepen! Også kler hun seg veldig bra. Musikken er jeg ikke så fan av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg har møtt henne litt i jobbsammenheng, og synes hun er en utrolig søt, sjarmerende, høflig og hyggelig jente. Og kjempepen! Også kler hun seg veldig bra. Musikken er jeg ikke så fan av.

Jobber du som trolljeger? Neeeida, måtte bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ett nepskrell som egentlig ikke er kjent for noe spesielt de siste årene bortsett fra å løpe til media når hun har funnet seg en ny eldre mann.

Anonymous poster hash: c9ac5...ab5

hahahahahaha

hun er jo kjent slik tone damli ble kjent. tone er kjent fordi hun er super pen. sandra ble kjent fordi hun var den søte på idol med store pupper!

Anonymous poster hash: ee16d...4da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er ganske fasinerende, husker henne veldig godt fra idol-tiden og leser gjerne artikler om henne nå i etterkant. Noen jenter har bare ett eller annet ved seg, og synes Sandra er en av disse. Fin dialekt også. Har vel egentlig ikke noe negativt å si om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne. Ser ikke noe falskt med henne.... ?

Hun virket ekstremt åpen og ærlig.

Pen og psykisk sterk jente.

Hvorfor være så negativ mot henne?

Blir litt oppgitt av janteloven i dette landet. !

Du har med andre ord ikke fått med deg at hun har vært innlagt på psykiatrisk sykehus i Oslo og at alle de godt voksne mennene hun renner omkring med er farsfigurer for henne?

Jenta har bulimi

Anonymous poster hash: 3e387...334

Endret av Kosemose
spekulasjoner
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...