Gå til innhold

Tones Jul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var dette noe som gikk på TV2 i går? Isåfall, hvorfor ligger det ikke ute på TV2Sumo?



Anonymous poster hash: 1b73d...fc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var dette noe som gikk på TV2 i går? Isåfall, hvorfor ligger det ikke ute på TV2Sumo?

Anonymous poster hash: 1b73d...fc5

Det kommer nok til å gå i reprise.

Anonymous poster hash: 93e61...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok til å gå i reprise.

Anonymous poster hash: 93e61...be4

Var ikke det jeg spurte om.

Anonymous poster hash: 1b73d...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger på min sumo. Har ikke klikket meg inn da. Mener du at programmet ikke funker, eller at det ikke ligger der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det jeg spurte om.

Anonymous poster hash: 1b73d...fc5

Poenget er at dette programmet kommer til å gå FLERE ganger i reprise før jul! Så slipper du å få anfall for at det ikke ligger på sumo med en gang!

Anonymous poster hash: 93e61...be4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at dette programmet kommer til å gå FLERE ganger i reprise før jul! Så slipper du å få anfall for at det ikke ligger på sumo med en gang!

Anonymous poster hash: 93e61...be4

Slapp helt av.. Fant det ;)

Anonymous poster hash: 1b73d...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veritaserum

Det ligger ikke "alene" under programmer. Men du må trykke på "årets juleprogrammer" eller hva det står. Altså en samleside med forskjellige juleprogrammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heller på julefergå, like interessant å se.

Anonymous poster hash: fa509...9a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer heller en maur som går fra den ene enden av rommet til den andre. Dersom det skulle finnes noen maur her vel å merke. Ellers tvinner jeg heller tommeltotter enn å se på dette.



Anonymous poster hash: 3f5a4...954
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et falskt og lite tiltalende program.

Og grusom sang, med kunstig mye vibrato på stemmen hennes. Og noen av de grimasene hun lager når hun synger kan jo skremme fanden på flatmark....

Huff! Fikk ikke akkurat julestemning av å se det i hvertfall. Hva er greia TV2?

Anonymous poster hash: 9111d...073

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Var det ikke en tråd til om dette programmet? Finner den ikke igjen. Sikkert stengt og slettet pga latterliggjøring, spekulasjoner og hets. :P

Jeg byttet kanal fort da dette programmet kom ihvertfall. :P Er ikke akkurat overbegeistret for hverken dama eller "musikken" hennes. Kattene mine "synger" bedre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forskjell på når Ingebjørg Bratland og Tone Damli synger "Mitt hjerte alltid vankar" for å si det sånn..



Anonymous poster hash: b6834...806
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tone synger fint. Denne hetsen mot henne er lattelig.

Anonymous poster hash: e72b8...17d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også hetsen er litt i overkant. Og jeg syntes det er litt komisk med alle disse som klikker seg inn på emnet "Tones jul" for å fortelle at de heller vil tvinne tommeltotter enn å se på dette programmet. Under anonym bruker selvsagt.

Tror nok mange, som meg, føler hun er litt overeksponert, det blir mye av henne i media, ikke alltid hennes skyld, men alikevel. Men å hetse på den måten som enkelte driver med her er bare så sykt tragisk. Prøv med litt konstuktiv kritikk i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes egentlig ikke Tone synger så fælt, hun er såklart ikke min favorittsanger men jeg vil heller høre på henne enn Kurt Nilsen for eksempel.

Men jeg ville nok ikke blitt venninnen hennes med det første (hun ville sikkert ikke blitt min heller).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette programmet skulle liksom være så hjemmekoselig og "ekte", også viser det seg at leiligheten var innleid. LOL.



Anonymous poster hash: a4bc5...01f
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en helt alminnelig fin sangstemme, men thats it. Jeg synes hun har en litt kjedelig og flat stemme. Så på en julekonsert med henne (tror det var Tones jul) og synes det ble kjedelig. Hun synger kun i samme tone hele tiden. Går aldri opp eller ned. Flatt. Helt utrolig at hun havna på 2 plass i Idol. Så flink er hun ikke. At hun har blitt så populær og komme så langt er mye pga utseende. Helt klart.

Dette er min mening. Smak og behag

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det er hets, å si at hun stemmemessig ligger milevis unna mange andre, feks Bratland.



Anonymous poster hash: b6834...806
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...