Gå til innhold

Hvor "stygg" hud er det akseptert å ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man må ikke. Det finnes mange dekkende produkter puster på huden og som tom. kan pleie aknehud. Men de som ikke dekker aknehuden sin bryr jeg vel heller ikke om hvordan de ser ut så da er det jo greit for de.

Jeg er hun over som har arr etter bl.a. vannkopper og en trynings. Mener du at jeg da må dekke meg til for å bry meg om hvordan jeg ser ut? Klart jeg gjør det, men det er jo ikke så mye jeg får gjort med at jeg har gått på trynet. Siden det er "hakk" i huden min ser man det med sminke også, og det tørker ut og blir verre syns jeg. Bruker jo sminke når jeg skal vanlige ting, men ikke på tur/trening etc som jeg nevnte der.

Anonymous poster hash: e01e6...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reflekterer sjelden over huden til andre. Med mindre det er snakk om virkelig overdreven sminke som er påført.

Men synes det er vanskelig å gå med "naken" hud selv. Har store porer og tildels tette porer/prikker i ansiktet. Ellers har jeg sjelden kviser eller andre urenheter. Ble spurd en gang av min niese om hvorfor jeg hadde så mange prikker i ansiktet. 😞

Anonymous poster hash: afe10...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Jeg tror du skal lese innlegget til Cottonera en gang til. Nå fikk hun mye ufortjent pes.

Anonymous poster hash: 3dd8f...679

Syntes du?

Når man begynner å GRØSSE av et annet menneske fordi h*n har rynker da kan man vel ikke forvente noe annet enn at man reagerer?

Nå vet jeg ikke hvor gammel hun er, håper hun er ung og ikke vet bedre, er hun voksen så syntes jeg det er overfladisk å grøsse av at andre har rynker ;)

(Nå har jeg levd noen år og vet at man ikke bør dømme et menneske utav utseende, i alle fall ikke av noe så lite som noen rynker) :)

Endret av Tippy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du?

Når man begynner å GRØSSE av et annet menneske fordi h*n har rynker da kan man vel ikke forvente noe annet enn at man reagerer?

Nå vet jeg ikke hvor gammel hun er, håper hun er ung og ikke vet bedre, er hun voksen så syntes jeg det er overfladisk å grøsse av at andre har rynker ;)

(Nå har jeg levd noen år og vet at man ikke bør dømme et menneske utav utseende, i alle fall ikke av noe så lite som noen rynker) :)

Hun skrev jo at hun var 18 år og grøsser over at folk på HENNES EGEN ALDER har rynker. Rynker som kommer i så tidlig alder skyldes ofte overdreven soling, altså solskade. Altså ikke naturlig aldring. Hun nevner ikke noe som helst om at hun grøsser over rynker som kommer av naturlig aldring. I tillegg har hun aldri nevnt at hun dømmer andre personer basert på rynker. Hva i alle dager.

Det virker som om du er litt hårsår på dette emnet. Kan du ikke heller forholde deg til hva det faktisk står i innlegget? Jeg ser heller ikke hvorfor du mener hun er overfladisk. Det eneste hun grøsser seg over er at folk ikke tar vare på huden sin og bedriver overdreven soling.

Anonymous poster hash: 3dd8f...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger bare merke til dårlig hud dersom den hadde vært lett å gjøre noe med. Tørr hud som kunne fått peeling, kviser som kunne vært klemt etc. Anonymous poster hash: 05c2f...0d5

Når min hud er tørr hjelper det ikke det spor med peeling, har eksemhud som er ekstremt tørr i tillegg tørket den ut av kremene jeg bruker. Peeling hjelper ikke, det gjør vondt verre :opplyser:

Google noen bilder av Simone fra paradiset hotell. Mange som har reagert på huden hennes og kommentert den, så der har du en pekepinn.

Anonymous poster hash: 9ea33...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg tenker at jeg ikke vet noe om grunnen til hvorfor folk har hudproblemet, og at det ofte er noe folk ikke kan noe for.

Selvsagt ser man det og tenker kanskje "oj" hvis det er skikkelig ille, men jeg vet hvor fælt det er å ha veldig dårlig hud.

En periode hadde jeg alvorlig akne, og eksem i trynet.

Man føler seg faktisk ganske fæl med det, og man vet det godt selv så man trenger ikke kommentarer fra uvitende idioter.

Jeg har fortsatt litt hudproblemer, men jeg bruker minimalt med sminke. Litt concealer på røde kviser.

Jeg har prøvd mange forskjellige foundations osv, og man ser kvisene uansett. Har man fet hud i tillegg så ser det stort sett jævlig ut etter en stund uansett hvor god dekkevne den skal ha.

Jeg føler meg faktisk skitten med masse sminke i trynet, og har faktisk ikke behov for å gå med det bare for å tekkes andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...