Gå til innhold

Kan villsvin angripe katter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lå å sov, og hørte ett leven ute. Hørtes ut som kattekamp. Når jeg kom så jeg ikke mye, men hørte ett dyr som sprang av gårde som virket raskt og tungt. Lengre ned hørte jeg grove knafselyder og ett par øyne. Jeg gikk ned dit, men da var det forsvunnet. Så ingen spor av kattene, men jeg finner ingen av dem nå. Har to katter. Jeg aner ikke hva det var, om noen har tar tatt kattene, eller om kattene bare har gjemt seg

Anonymous poster hash: 076f9...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vilsvin ehrr. Er vel ikke mange av dem med mindre du bor på grensa til sverige? 

Kanskje grevling eller noe lignende, men jeg ser ærlig talt ikke hvordan noen av dem skulle klare å ta livet av to katter -som jo er mye mye raskere.

De kommer nok tilbake skal du se. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe villsvin. 

 

Men både grevling og rev kan angripe katter. 



Anonymous poster hash: e30a2...341
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan rev og grevling finne på å drepe og spise katter? Eller ta de med seg munnen. Har enda ikke sett kattene. Det som sprang av gårde hørtes stort og tungt ut, samtidig rask

Anonymous poster hash: 076f9...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha vært en løshund?

Villsvin finnes ikke i Norge,med mindre du bor mot svenskegrensen.Finnes mange i Sverige.Dette er flotte og fredelige dyr som neppe vil angripe en katt.Jeg tipper det du hørte kan ha vært grevling eller rev.De kan nok i enkelte tilfeller angripe om de føler seg truet.Jeg vet om en katt som ble drept av rev en gang.



Anonymous poster hash: 706b9...863
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha vært en løshund?

Villsvin finnes ikke i Norge,med mindre du bor mot svenskegrensen.Finnes mange i Sverige.Dette er flotte og fredelige dyr som neppe vil angripe en katt.Jeg tipper det du hørte kan ha vært grevling eller rev.De kan nok i enkelte tilfeller angripe om de føler seg truet.Jeg vet om en katt som ble drept av rev en gang.

Anonymous poster hash: 706b9...863

Vi bor i ikke langt unna svenskegrensa nei, snakk om ett par mil. Men begge kattene er kommet helskinnet hjem nå, heldigvis. Ble fryktelig redd når jeg hørte katteramaskrik(kan ha vært villkatter). Og to min etterpå se to øyer nedenfor bakken glefse i seg ett annet dyr. Tenkte jo en gang det var kattene. Men de har nok vært smarte og gjemt seg. Skal fra nå av vurdere å ha kattene inne på natterstid, i tilfelle.

Anonymous poster hash: 076f9...144

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor i ikke langt unna svenskegrensa nei, snakk om ett par mil. Men begge kattene er kommet helskinnet hjem nå, heldigvis. Ble fryktelig redd når jeg hørte katteramaskrik(kan ha vært villkatter). Og to min etterpå se to øyer nedenfor bakken glefse i seg ett annet dyr. Tenkte jo en gang det var kattene. Men de har nok vært smarte og gjemt seg. Skal fra nå av vurdere å ha kattene inne på natterstid, i tilfelle.

Anonymous poster hash: 076f9...144

 

Bra det endte godt :)

 

Det er mye slossing og konfrontasjoner om natten,så det å holde dem mer inne da kan nok være lurt å vurdere ja.

Anonymous poster hash: 706b9...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villsvin fredelige dyr? HAHAHAHAHA.

Jeg bor i Sverige, og hver høst setter kommunen ut advarselskilt ved skogsområder etc og advarer mot aggressive villsvin. De angriper uten å mukke, og det er omtrent umulig å løpe fra de.



Anonymous poster hash: 81f3b...afc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Villsvin fredelige dyr? HAHAHAHAHA.

Jeg bor i Sverige, og hver høst setter kommunen ut advarselskilt ved skogsområder etc og advarer mot aggressive villsvin. De angriper uten å mukke, og det er omtrent umulig å løpe fra de.

Anonymous poster hash: 81f3b...afc

 

 

Søte er de ihvertfall.

Se på denne skjønne gjengen her:

 

http://gfx.nrk.no//ssXHIXdLkMJxQ8CLIctrkQan3xDnrpNMjNGROI7Uythw

 

Anonymous poster hash: 706b9...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...