Gå til innhold

Hund som angrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en blanding av goldrador og border collie. Altså moren var blanding av Golden og labrador.

Anonymous poster hash: f1b89...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ser ut som en Golden med border ører, eller hvertfall litt og litt spissere fjes. Litt spinklere. Og med en god del pels. Ganske fiffig hund sånn eksteriørmessig.

Anonymous poster hash: f1b89...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefella: Før hele denne historien ville jeg vært helt enig med deg, nå er jeg ikke like sikker.

Til vårt forsvar har vi gjentatte ganger forsøkt å få tak i eier. Det er blitt gitt beskjed om timeavtale. Alt eier trenger å gjøre er å ta kontakt med meg hvis det er uaktuelt for denne. Det burde ikke være så vanskelig.

En ansvarlig hundeeier hadde vel muligens tatt kontakt i løpet av alle disse månedene, hvertfall når avtalen var en måned eller to.

Vi begynte å jobbe med hunden etter et par uker, da det var uholdbart med at den ikke var stueren.

Da det ble tydelig at det var flere ting som ikke var nevnt som problemer gav jeg beskjed om at jeg var skuffet over at eier ikke var ærlig om det. Det har ikke vært problemer hos meg var svaret jeg fikk. Siden har jeg ikke fått kontakt.

Ja, det er grusomt. Men jeg vet faktisk ikke hva mer jeg kan gjøre for den nå. Hva ville du gjort med den? Når den har bitt tre ganger. På meg ble det ikke store merket, men vi har da bevis for to av bittene. Hadde det vært en annen random hund som hadde gjort det hadde man jo gjerne krevd at noe ble gjort? Ingenting er gjort ennå, alt kan forandres.

Jeg syns ikke dette er noe gøy i det hele tatt. Syns hele situasjonen er fortvilende. Vi er jo blitt knyttet til hunden, så det blir omtrent som å snakke slik om sin egen. Det er en veldig, veldig vanskelig situasjon.

Anonymous poster hash: f1b89...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...