Gå til innhold

Privatisteksamener, noen alternativer?


amba

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal egentlig ta 3 privatisteksamener i mai, men på grunn av langtidssykdom så har jeg desverre ikke fått lest noe særlig (har en sjelden diagnose)... Noen som vet om det er mulig og få utsatt datoen? Synes det blir utrolig dumt og bare måtte avmelde seg... Til høsten skal jeg jo på skole så kan jo ikke ta det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok ikke, nei. Da må du opp til eksamen i høst.



Anonymous poster hash: a0b10...c94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal egentlig ta 3 privatisteksamener i mai, men på grunn av langtidssykdom så har jeg desverre ikke fått lest noe særlig (har en sjelden diagnose)... Noen som vet om det er mulig og få utsatt datoen? Synes det blir utrolig dumt og bare måtte avmelde seg... Til høsten skal jeg jo på skole så kan jo ikke ta det da.

Du får ikke utsatt noe nei. Det eneste er at du evnt kan få ta de til høsten uten å betale for det på nytt, hvis legen skriver årsaken til at det er umulig for deg å lese til eksamen/ta eksamen nå til våren.. Men hva skjer hvis du ikke får lest i sommer/til høsten?

Anonymous poster hash: 87e64...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Uansett om du ikke har fått lest så mye så syns jeg du skal stille opp. Noen ganger kan du faktisk ha bra med flaks! Hvis poenget ditt bare er å få stå eksamen så skal det ikke mye lesing til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...