Gå til innhold

Å holde noen "på gress"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ofte slik at de som blir holdt på gress ikke merker det? Er det dårlig gjort å ikke opplyse om det?

Anonymous poster hash: b180c...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Anonymous poster hash: 42635...84f

Hvorfor ler du?

Anonymous poster hash: ebac2...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ofte slik at de som blir holdt på gress ikke merker det? Er det dårlig gjort å ikke opplyse om det?

Anonymous poster hash: b180c...24a

Nå er jeg da ofte ganske direkte, og spør vel hva jenta tenker og hvor ho ser at det går, men hadde jeg ikke vært den typen som spør og ønsker å snakke åpent om slik, så hadde jeg ønsket å få vite det.

Anonymous poster hash: 27cb3...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ofte slik at de som blir holdt på gress ikke merker det? Er det dårlig gjort å ikke opplyse om det?

Anonymous poster hash: b180c...24a

Du må nok utdype litt mer... Hva legger du i holde på gress?

Anonymous poster hash: 1b9dd...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener du man skal si fra om dette? "Du skjønner det, jeg holder deg på gress jeg, sånn i tilfelle det dukker opp noe bedre. Om jeg ikke finner noen jeg liker bedre enn deg kan vi godt bli sammen, bare vent litt."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de færreste hadde likt å få høre at de er "Plan B"....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Dere misforstår..

Tenker ikke at den som holder på gress sier ifra om det, men en utenforstående som tydeligvis ser det gutten som blir holdt på gress ikke ser!

Burde man tie eller si noe? Er det dårlig gjort å ikke opplyse ham om at han blir holdt på gress av eksen? Eller bare tenke at siden han er naiv og dum, får han bare ha det sånn?

Anonymous poster hash: 42599...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

TS her. Dere misforstår..

Tenker ikke at den som holder på gress sier ifra om det, men en utenforstående som tydeligvis ser det gutten som blir holdt på gress ikke ser!

Burde man tie eller si noe? Er det dårlig gjort å ikke opplyse ham om at han blir holdt på gress av eksen? Eller bare tenke at siden han er naiv og dum, får han bare ha det sånn?

Anonymous poster hash: 42599...6e1

Den har jeg faktisk stusset over selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg faktisk stusset over selv.

Ja, på den ene siden vil man hjelpe ham, på den andre siden så vet jeg ikke om jeg har noe med det å gjøre. Kanskje han liker det?

Anonymous poster hash: 42599...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Ja, på den ene siden vil man hjelpe ham, på den andre siden så vet jeg ikke om jeg har noe med det å gjøre. Kanskje han liker det?

Anonymous poster hash: 42599...6e1

Jeg kan ikke se for meg at noen liker det. Det kommer an på hvilket forhold du har til fyren, og til jenta/gutten som holder ham "på gress". Hvis det er en nær kompis av deg, og du ikke vil se ham såret hadde det MULIGENS vært ok å varsle fra. Jeg vet egentlig ikke, er midt oppi noe lignende selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se for meg at noen liker det. Det kommer an på hvilket forhold du har til fyren, og til jenta/gutten som holder ham "på gress". Hvis det er en nær kompis av deg, og du ikke vil se ham såret hadde det MULIGENS vært ok å varsle fra. Jeg vet egentlig ikke, er midt oppi noe lignende selv...

Nei, vet ikke. Det er mest det at det er aversjon mot oppførselen til jenta jeg føler. At det ikke er riktig at noen skal få holde på på den måten. Går liksom og håper hun finner seg en annen å plage, (stakkars mann) men hvem vet når det blir. Føler ikke jeg har SÅ mye med det å gjøre heller, at det er hans sak.

Hun utnyttet ham grovt i 4 år, og selv etter hun slo opp fortsetter utnyttingen, det er det jeg ikke liker. Men det er kanskje ikke min sak!

Anonymous poster hash: 42599...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Nei, vet ikke. Det er mest det at det er aversjon mot oppførselen til jenta jeg føler. At det ikke er riktig at noen skal få holde på på den måten. Går liksom og håper hun finner seg en annen å plage, (stakkars mann) men hvem vet når det blir. Føler ikke jeg har SÅ mye med det å gjøre heller, at det er hans sak.

Hun utnyttet ham grovt i 4 år, og selv etter hun slo opp fortsetter utnyttingen, det er det jeg ikke liker. Men det er kanskje ikke min sak!

Anonymous poster hash: 42599...6e1

Skjønner at du ikke liker det. Det kan være ganske provoserende. Kan du ikke ta det opp med jenta om du må blande deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vet ikke. Det er mest det at det er aversjon mot oppførselen til jenta jeg føler. At det ikke er riktig at noen skal få holde på på den måten. Går liksom og håper hun finner seg en annen å plage, (stakkars mann) men hvem vet når det blir. Føler ikke jeg har SÅ mye med det å gjøre heller, at det er hans sak.

Hun utnyttet ham grovt i 4 år, og selv etter hun slo opp fortsetter utnyttingen, det er det jeg ikke liker. Men det er kanskje ikke min sak!

Anonymous poster hash: 42599...6e1

Hva mener du med at hun utnytter han?

De er altså ikke kjærester lengre, men han ønsker at de skal være det, og hun benytter seg dermed av hans godvilje uten at dette betyr at hun vil innlede et forhold til han i fremtiden?

Jeg kan vanskelig forstå at han ikke forstår at han "holdes på gress". Vil tippe han vet dette innerst inne, men synes det er vanskelig å gi slipp.

Nesten så du burde tatt praten med hun jenten i stedet - er hun som oppfører seg dårlig i så fall. Jeg sier ifra om sånt - en eks av søsteren min hater meg visst, etter at vedkommende fikk høre mine meninger om den dårlige oppførselen. Whatever. Man må passe på de man bryr seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke. Det er mest det at det er aversjon mot oppførselen til jenta jeg føler. At det ikke er riktig at noen skal få holde på på den måten. Går liksom og håper hun finner seg en annen å plage, (stakkars mann) men hvem vet når det blir. Føler ikke jeg har SÅ mye med det å gjøre heller, at det er hans sak.

Hun utnyttet ham grovt i 4 år, og selv etter hun slo opp fortsetter utnyttingen, det er det jeg ikke liker. Men det er kanskje ikke min sak!Anonymous poster hash: 42599...6e1

Hva mener du med at hun utnytter han?

De er altså ikke kjærester lengre, men han ønsker at de skal være det, og hun benytter seg dermed av hans godvilje uten at dette betyr at hun vil innlede et forhold til han i fremtiden?

Jeg kan vanskelig forstå at han ikke forstår at han "holdes på gress". Vil tippe han vet dette innerst inne, men synes det er vanskelig å gi slipp.

Nesten så du burde tatt praten med hun jenten i stedet - er hun som oppfører seg dårlig i så fall. Jeg sier ifra om sånt - en eks av søsteren min hater meg visst, etter at vedkommende fikk høre mine meninger om den dårlige oppførselen. Whatever. Man må passe på de man bryr seg om.

Nettopp. Han hadde fortjent en bedre jente, dette er også hans første "ordentlige" kjæreste (som viste seg å ikke være det, men de bodde i allefall sammen i fire år), jeg tror faktisk ikke at han helt vet hvordan et forhold skal og kan være. Han finner seg i absolutt alt, den ene kompisen hans siden barneskolen hadde også sagt at hun hadde vært utro, men han valgte å ikke tro på det heller. Det kan hende det var løgn, men poenget er at han er naiv. Han ønsker å tro at de ikke har slått opp?

Skjønner at du ikke liker det. Det kan være ganske provoserende. Kan du ikke ta det opp med jenta om du må blande deg da?

Jo, men jeg er litt redd for henne (hun er en psykopat, kan finne på alt mulig skummelt), så holder helst avstand fra henne. Ja, det er ganske provoserende, og urettferdig ovenfor ham. Men jeg vet ikke hvor mitt ansvar stopper, han er jo en voksen mann.

Anonymous poster hash: 42599...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...