Gå til innhold

Mistenksomhet, hvorfor er det så mange for tiden som tar litt vel av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vondt å føle redsel for å bli såret av noen en er glad i, har selv både kjent på den frykten og opplevd å bli sveket. Slik som de aller fleste andre opplever i løpet av livet.

Det jeg ønsker å få klarhet i er ikke direkte om følelsen, men synes det blir for galt at jeg har sett så mange tilfeller av forhold hvor den som frykter at den andre er utro ofte går fra kjæresterollen og over til å være selveste "etteretningstjenesten", gjerne etter grundig opplæring av andre "agenter".

Har blitt litt sjokkert av enkelte metoder som foreslås for å "ta" den andre er ganske så drøye...

Undrer jo også på at så mange er så besatt av å "måtte ha rett" i at den andre er en dritt i stedet for å bare gå med en gang man plages så mye. Og jeg vil si at når noen går så langt som å ville starte overvåkning og andre kreative ting har det gått for langt. Er det noe seiersfølelse å "ha rett" om det begynte med å være èn mistenkt drittsekk og fikk to bekreftet? Så er det jo litt interessant om noen har tanker om hvorfor ting går så langt.


Anonymous poster hash: eee08...d70



Anonymous poster hash: 9005a...96a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...