Gå til innhold

Whatif


whitelies

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke tenke på annet enn om hva som hadde skjedd om jeg bare gjorde slik eller slik i mitt liv.....

Jeg har møtt så utrolig mange flotte mennesker, og alt har bare blåst bort i intet, enten fordi jeg var i feil land, eller fordi det var feil timing....

Jeg føler jeg har havnet på feil hylle hva gjelder mann, og vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal komme ut av det. Jeg bare finner meg selv som drømmer om andre hele tiden. Og det skal vel ikke være sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har du vært sammen med ham?



Anonymous poster hash: 72314...40c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du vært sammen med ham?

Anonymous poster hash: 72314...40c

Vi har vært sammen i 7 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler at du er med feil mann er det jo ikke noe spørsmål om du må slå opp. Forklar han det som det er. Deretter kan det sikkert være lurt å bruke god tid på å bli kjent med deg selv og dine egne ønsker og mål, uten å ha en annen person til å definere deg eller tilpasse deg etter, slik at du lettere kan komme fram til hvordan mann som er rett for deg og dine drømmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med avida30. Det høres ikke ut som om du har det bra i forholdet ditt, og jeg tenker at du kan ha godt av en periode alene der du får tid til å kjenne etter hva du vil og føle deg tilfreds i eget selskap.



Anonymous poster hash: 72314...40c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...