Gå til innhold

Norske kvinner i Tyrkia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tatt videre fra tråden om norske menn og thaidamer..

Der ble det nevnt at norske kvinner reiser til Tyrkia for å finne seg mannfolk.

Hvor utbredt er dette, og på hvilken måte foregår det?

Jeg lurer fordi jeg har et par bekjente som reiser til Tyrkia flere ganger i året, og har "forhold" til menn der nede som de tror elsker dem og bare dem...

Hva er greia?



Anonymous poster hash: ea896...db9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi nærmer oss en partner, drømmer vi om en spesifikk tilnærming. Innen ett land vil kvinner/menn typisk opparbeide seg en tilnærmingskultur som er dekker flest mulig.

De som ønsker noe annet må ut av sin kulturelle kontekst.

I Norge vil vi oppleve at den mest vanlige tilnærmingskulturen er likeverdig og åpen. Mange ønsker en større grad av definerte roller og et mindre konfliktskapende miljø. På hver sine sider speiler asiatiske kvinner og søreuropeiske menn disse behovene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min snakket om Tyrkia da vi var sammen, hele fuckings tiden.. Skikkelig irriterende, men jeg skjønte jo at hun var hypp på tyrker-gutta, selv om hun aldri innrømte det. Men til gjengjeld var jeg hypp på en kollega av meg, samt flere andre. Det er lov å drømme om andre, men vi var aldri utro mot hverandre.

En lite avstikker fra topic, kanskje..



Anonymous poster hash: d4422...c82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,jeg har mine tanker om disse damene og det er ikke bra tanker. Kanskje jeg er fordomsfull,men alle jenter som jeg vet om som er sånne tyrker-jenter er sånne som sprer beina etter 5min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Og hva er det som er så spesielt med tyrkere? Flinke til å være veldig feriesjarmerende kanskje. Nå har vi hørt om den hellige "mørke mannen" som kvinner visstnok har siklet over i mange år. Hvorfor? Fordi alle vil ha noe "eksotisk ... annerledes ... spesielt". Men greia er, at det ikke er ekstraordinært. De fleste i verden er mørke med brunt/svart hår, brune øyne. Og det kommer til å bli flere av dem, da de virkelige spesielle, blonde mannfolkene(og kvinnene) skrumper inn. Hvorfor tror du det er omvendt alle andre steder enn Norge/Norden? Mørke menn sikler eller blonde, blåøyde jenter ... fordi det er det som er det eksotiske for dem. Og faktisk de virkelige spesielle trekkene i verden.

Tenk på dette den dagen disse folkene dør ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok noe med det at ikke alle nordmenn / skandinavene forstår at tyrkerer er ufattelig flinke på å flørte / sjarmere i enkelte sine øyne (for meg er det alt for.. lett gjennomskuelig) og denne sjarmen og flørtingen bruker de på hver eneste jente. Dessuten er det ikke særlig deilig å rote med som har seg med ca 700 pr sesong, er det? :riste:

Mange av disse tyrkerene forlover seg også med norske.. De Norske kjøper ringen.. Tyrkeren "mister" ringen (Les: Selger den) så fort jenta er på flyplassen :skratte: Trist å leit for jenta som er så naiv.. Om det er han som kjøper, er det som regel billig-juggel.

Men, om folk reiser ned der å puler på selv om de vet at de kommer til å pule en annen kjerring så fort du er ute av bildet så er det bare å styre på..

Dette er ting som flørte-tyrkere har selv fortalt til meg, selv om jeg er jente så ser de på meg som en kompis. :jepp:

Man skal selvfølgelig ikke ta ALLE under en kam. Men de fleste i Alanya og Side området er ihvertfall sånn.. Det kommer så og si inn med morsmelka, å de fleste som kommer fra fjellene for å jobbe i Alanya og Side, er som regel gift også, selv om de styrer på.

Hilsen dame, som reiser ned der for å nyte sol, god mat og strand fordi jeg har leilighet der.



Anonymous poster hash: bd4e1...ca9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...