Gå til innhold

hva tror du andre irriterer seg over ved deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LadyAntebellum

At jeg kan være litt sjefete. Syns det er spennende når det er drama mellom mennesker så lenge jeg ikke er involvert (veldig dårlig egenskap). At jeg bruker humor i absolutt alt, det er jo bra men blir sikkert litt mye for folk iblant:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier mange upassende ting i upassende situasjoner, og har det med å fortelle om ting som noen helst ikke vi ha fortalt videre. er også litt sjefete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være litt "mye". Litt høyrøsta, vittige kommentarer, ansiktsittrykk og gestikuleringer. Blir også lett irritert, og kan kjefte litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er veldig bestemt, har kanskje litt for mye ben i nesa, er veldig negativ (men på en humoristisk måte mener nå jeg), at jeg kommer ofte forsent til avtaler, at jeg er lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er typisk møteplager.

Jeg setter meg inn i stoffet på forhånd.
Noterer spørsmål.
Diskuterer med kursholder / foreleser.

Stiller oppfølgingspørsmål.

Mens resten er der fordi de må og helst bare vil hjem.



Anonymous poster hash: 0d605...775
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min manglende interesse for stort sett alle sosiale medier. Samt min tendens til ikke å ta med mobilen når jeg drar ut - og treghet med å svare på meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Sjenert og stille. Det kan bli tolket som at jeg er overlegen, sur og lite interessert i andre mennesker. Jeg trenger bare tid på meg, men mange avviser meg eller ignorerer meg.

Kan være dårlig til å ta telefonen, åpne døra hvis det ringer på, men hvis jeg ikke har lyst til å prate med folk så gidder jeg ikke.

At jeg kan være treig med å få gjort ting.

Usikker på meg selv.

Har mye følelser, men det viser jeg sjeldent rundt andre mennesker siden jeg ofte fikk negativitet på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også veldig ivrig når jeg snakker med andre at jeg tar over samtalen nesten før de har lukket munnen. Jeg har også en tendens til å fullføre folk setninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Innestemme aner jeg ikke hva er :fnise: (men skylder på at jeg er så og si konstant tett i ørene!xD)
-Fæl til å glemme å svare på meldinger, kan svare på en melding på FB etter 3uker eller mer! o_o
-Av og til orker jeg ikke å ta telefon.
-Er ofte veldig usosial..De single venninnene jeg har igjen er mer opptatt av å dra ut å feste, fordi nå er de ferdig med Universitet og fikk aldri rast fra seg når de var ungdom. JEG raste fra meg og ser ikke poenget med å dra ut hver bidige helg...Så jeg har vel egentlig slått meg til ro :P
-Er også usosial fordi jeg gamer :fnise: Mens mine single venninner er mer opptatt av klær,fashion,blogg,sminke osv...Og jeg føler det blir ett evig mas :P
-Jeg stresser mye..*Idag må jeg gjøre det og det, gjør jeg det sånn og sånn så får jeg kaaanskje tid til å gjøre noe annet...
-Jeg snakker så fort og MYE på en gang at jeg nesten glemmer å puste...
-Lage middag med venninner?-Jeg er den som sjekker prisene "Hvorfor kjøpe det der, når dette er like bra og 40kr billigere!?Om vi kjøper disse varene istedet for det og det, så kan vi dra på polet å kjøpe ei eller to flasker vin i tillegg..Og dere vet jo, med meg som "kokk" blir maten bra uansett..(Ikke snakk om firstprice eller noe sånne ting...)
-Jeg grenser til OCD xD -Om noen flytter på ett eller annet, så MÅ jeg flytte det tilbake, fordi det ser feil ut og kanskje skjevt eller det står for nært....osv :fnise:


Huff og mye mer...hvem gidder å være venninne med meg liksom? :P
Nesten som om jeg blir irritert på meg selv for å være sååå irriterende xD

(Tror mange irriterer seg over at jeg er avhengig av smileys.... :D xDDDD :P ^^,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

At jeg kanskje tar for stor plass i sosiale settinger, slik at andre settes i skyggen. Jeg liker å prate og er sosial , men kanskje det kan irritere folk at jeg da liksom på en måte overkjører andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg overtolker alt folk sier og gjør (mora mi blir gal av dette).

Jeg avbryter.

Jeg er ganske negavtivt innstilt til det meste.

Jeg er vanskelig å komme i snakk med.



Anonymous poster hash: e72cd...dbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbryter folk

Soner ut, glemmer å følge med

Bytter plutselig samtaleemne, eller prater om noe jeg har tenkt på så andre ikke forstår



Anonymous poster hash: b7cd0...2a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...