Gå til innhold

Er det mange mobbere på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er veldig mange tråder her inne om folk som snakker veldig nedsettende om folk som har liten penis eller små pupper osv? Er dette greit syns dere?

Bare lurer siden mange brukere her inne selv har barn som er i en alder der dette er veldig relevant. Merker meg at spessielt kvinner er fæle med å snakke nedsettende om mannens penis. Er masse tråder der voksne damer skriver barnslige ting om menn som har liten penis. Håper dere ikke lærer ungene deres dette, fordi da burde dere ikke hatt barn. Er fælt å se hvor mye rare ting folk klarer å lire av seg her inne.. Eller er mobbing greit?

Anonymous poster hash: 010a1...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Tror ikke det er så veldig mange nei......Det er noen få av dem. Man merker det på hele måten de ordlegger seg på at bitterheten sitter løst og de virker å ha behov for å få andre i dårlig stemning.

Det henger nok sammen med oppvekst og personlige kjipe hendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så veldig mange nei......Det er noen få av dem. Man merker det på hele måten de ordlegger seg på at bitterheten sitter løst og de virker å ha behov for å få andre i dårlig stemning.

Det henger nok sammen med oppvekst og personlige kjipe hendelser.

Ja det er jo trist at at folk har behov for å rakke ned på andre, spessielt voksne folk.

Anonymous poster hash: 010a1...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja det er jo trist at at folk har behov for å rakke ned på andre, spessielt voksne folk.

Anonymous poster hash: 010a1...6d5

Helt enig. Livet er for godt og kort til å bruke det på negativitet. Vi burde jo heller bruke tiden på å le litt og komme med noe konstruktivt og positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo trist at at folk har behov for å rakke ned på andre, spessielt voksne folk.

Anonymous poster hash: 010a1...6d5

Tror ikke de som driver med dette er spesielt voksne.

Gjennomsnittsalderen på Kg blir stadig lavere har jeg inntrykk av.

Anonymous poster hash: 4b4cc...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Livet er for godt og kort til å bruke det på negativitet. Vi burde jo heller bruke tiden på å le litt og komme med noe konstruktivt og positivt

Ja du sier noe der.;) Godt at noen er flink å spre glede å positivitet.:)

Anonymous poster hash: 010a1...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er veldig mange tråder her inne om folk som snakker veldig nedsettende om folk som har liten penis eller små pupper osv? Er dette greit syns dere?

Anonymous poster hash: 010a1...6d5

Nei, det er ikke greit. Men jeg har inntrykk av at de fleste sånne innlegg er fra menn som skriver at dere damer tenker bare på størrelse, og når de svarer nei, da lyver de. Og når et par sånne tråder har fått dominere forumet et par dager, så kommer en parodi på den tråden der det rakkes ned på bryststørrelser. Og så har man det gående.

Anonymous poster hash: 9445c...ed1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit. Men jeg har inntrykk av at de fleste sånne innlegg er fra menn som skriver at dere damer tenker bare på størrelse, og når de svarer nei, da lyver de. Og når et par sånne tråder har fått dominere forumet et par dager, så kommer en parodi på den tråden der det rakkes ned på bryststørrelser. Og så har man det gående.

Anonymous poster hash: 9445c...ed1

Det er noe jeg også har registrert.

Anonymous poster hash: 4b4cc...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit. Men jeg har inntrykk av at de fleste sånne innlegg er fra menn som skriver at dere damer tenker bare på størrelse, og når de svarer nei, da lyver de. Og når et par sånne tråder har fått dominere forumet et par dager, så kommer en parodi på den tråden der det rakkes ned på bryststørrelser. Og så har man det gående.

Anonymous poster hash: 9445c...ed1

Dette stemmer ikke.. Har sett utrolig mange stygge kommentarer om menn som har fått mye stygge tilbakemeldinger om penisstørrelsen sin fra kvinner. Dette gjør jo bare at det blir en ond sirkel.. Menn tar tilbake og sier mye stygt om jenters underliv/pupper, og så ruller ballen videre. Det beste er å være snill og høflig, så slipper man alle disse trådene der menn og kvinner angriper hverandre.:) Har aldri opplevd disse problemstillingene i det virkelige liv, men hvis det er sånne holdninger folk har i det virkelige liv, så blir jeg skremt.

TS:)

Anonymous poster hash: 010a1...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at det går inflasjon i ordet "mobbing". Dette er et åpent forum hvor folk gjerne diskuterer ting sosiale koder tilsier at man ikke kan diskutere i plenum til daglig. I hvor stor grad det er reelle sannheter som da kommer fram, eller om det snarere dreier seg om ren frustrasjon og bitterhet, får være opp til hver enkelt å bedømme. Men tåler man ikke å lese det som skrives på nett, og føler man seg da "mobbet" når man blir truffet av noe, bør man nok vurdere å holde seg unna internet i det hele tatt, eller i det minste holde seg unna fora og kommentarseksjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre, det er bare å ta en titt på det "fantastiske" forumet, Rampelys.



Anonymous poster hash: face9...c5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at det går inflasjon i ordet "mobbing". Dette er et åpent forum hvor folk gjerne diskuterer ting sosiale koder tilsier at man ikke kan diskutere i plenum til daglig. I hvor stor grad det er reelle sannheter som da kommer fram, eller om det snarere dreier seg om ren frustrasjon og bitterhet, får være opp til hver enkelt å bedømme. Men tåler man ikke å lese det som skrives på nett, og føler man seg da "mobbet" når man blir truffet av noe, bør man nok vurdere å holde seg unna internet i det hele tatt, eller i det minste holde seg unna fora og kommentarseksjoner.

Det er forskjell på å si hva man kan foretrekke uten å rakke ned på andre som ikke har dine ønsker, hvis du skjønner?:)

Du er bare en person, så blir feil å si at ei fitte må være trang foreks. Man kan foreks si at jeg foretrekker ei jente som er litt trang, fordi dette passer meg best.:) Si ting på en forståelsesfull måte uten å såre damer som ikke fyller dine preferanser. Det at man er på internett gjør ikke at man kan rakke ned på alle andre som ikke passer dine preferanser.:)

Anonymous poster hash: 010a1...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja. jeg ser det. jeg ser og at enkelte ekle gamle menn sitter og viser frem underlivet sitt til babes, som de tjener penger på.

så patetisk å sitte i denne situasjonen å tenke på sin egen økonomi når slike sensitive oppysninger er på avveie.



Anonymous poster hash: 4e65b...7f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at det går inflasjon i ordet "mobbing". Dette er et åpent forum hvor folk gjerne diskuterer ting sosiale koder tilsier at man ikke kan diskutere i plenum til daglig. I hvor stor grad det er reelle sannheter som da kommer fram, eller om det snarere dreier seg om ren frustrasjon og bitterhet, får være opp til hver enkelt å bedømme. Men tåler man ikke å lese det som skrives på nett, og føler man seg da "mobbet" når man blir truffet av noe, bør man nok vurdere å holde seg unna internet i det hele tatt, eller i det minste holde seg unna fora og kommentarseksjoner.

Dette er jeg helt enig i, jeg synes ordet mobbing blir misbrukt her. Det virker som all uenighet eller negative meninger er mobbing, jeg oppfatter mobbing som systematisk plaging av en spesiell person over lengere tid, med den hensikt å trykke denne personen ned. Det med å si at en annens mening er dum, eller at restylan i leppene får deg til å se ut som en hore er ikke mobbing, men personlige meninger.

Jeg personlig er lei av alle de som skal være moralske kompass som ikke bidrar med noe konstruktivt i en debatt men skal gi ut pekefingere i en ellers saklig debatt som somregel ender med kryssild.

Det er dog litt annen folkeskikk siden vi alle er keyboard warriors og ikke sitter ansikt til ansikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kastes ikke mer dritt her enn andre steder, saken er at det er et forum hvor man kan være anonym. Da kommer alle de bitre kommentarene frem. På mer åpne forum eller i virkeligheten er det mye mindre av dette.



Anonymous poster hash: 60e91...fa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...