Gå til innhold

hva foretrekker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg jobber i en klesbutikk og når kunder skal holde av plagg så må vi skrive ned hva han/hun heter og telefon nr. jeg lurer bare på om det er frekt å be kunden skrive det selv? foretrekker du at ekspeditøren skriver det for deg?



Anonymous poster hash: 59880...f64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg jobber i en klesbutikk og når kunder skal holde av plagg så må vi skrive ned hva han/hun heter og telefon nr. jeg lurer bare på om det er frekt å be kunden skrive det selv? foretrekker du at ekspeditøren skriver det for deg?

Anonymous poster hash: 59880...f64

Best å skrive selv

Anonymous poster hash: 4029f...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be kunden skrive selv, så slipper du å bli beskyldt for å skrive feil dersom en situasjon skulle oppstå. Det er ikke frekt, du bare sier til kunden at "ja, du kan selvsagt legge av plagget, bare noter ned navn og tlf.nr på denne lappen, så holder vi det av til deg til avtalt tid/dag."

Anonymous poster hash: ab9d1...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be kunden skrive selv, så slipper du å bli beskyldt for å skrive feil dersom en situasjon skulle oppstå. Det er ikke frekt, du bare sier til kunden at "ja, du kan selvsagt legge av plagget, bare noter ned navn og tlf.nr på denne lappen, så holder vi det av til deg til avtalt tid/dag."

Anonymous poster hash: ab9d1...8d7

:jepp:

Anonymous poster hash: 75a2a...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver heller selv, så skjønner jeg faktisk hva det står



Anonymous poster hash: 6382f...c25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...