Gå til innhold

Hvordan snakke om følelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har forelsket meg i mannen jeg dater, men er så uerfaren med å gå inn i forhold at jeg ikke får til å snakke om oss og hva vi holder på med. Jeg har ikke verdens beste selvtillit og synes generelt ikke andre mennesker skylder meg noe som helst, så for meg å si rett ut til ham at jeg er forelsket og vil være kjæresten hans er mer enn jeg klarer.

Eksen min var så frempå at han bare initierte alle sånne samtaler, men denne nye er mye likere meg og finnes ikke pågående eller frempå. Jeg har derfor innsett at jeg bare må lære meg dette for at noe skal skje. Jeg har dessverre en bakgrunn som gjør at jeg ikke er spesielt sosialt erfaren, så jeg aner virkelig ikke hvordan man i det hele tatt begynner en sånn prat. Jeg har aldri i hele mitt liv tatt ansvar for en sånn prat og nå går jeg meg vill i egen overanalysering. Hjelp meg, KG!



Anonymous poster hash: 51ac3...5ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å gi noe svar uten at vi vet hvor dere står. "Dater" betyr hva som helst i disse dager.

Det starter med at du leser hans signaler - at han er genuint interessert, kontakter deg regelmessig, tar deg med ut på skikkelige dates (offentlige steder, dagtid og ikke bare kveldstid), introduserer deg for venner, liker å prate med deg.

Den beste måten å ta opp monogami på er rett og slett når han avanserer ting fysisk, som de fleste menn vil etter en stund. Og at du da kan si at du ikke er interessert i sex med noen du ikke er sammen med. Dermed kommer tema opp.

(Dersom du har valgt å begynne å ligge med ham allerede har du naturligvis gjort ting vanskeligere for deg selv).



Anonymous poster hash: 52173...30e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...