Gå til innhold

Jeg har møtt Jan Werner i dag!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva så hva andre mener da? Er ingen superfan av han jeg heller, men Tex er kjempelykkelig for det hun har opplevd og vil dele det med oss. Jeg synes det er flott at hun har fått møtt han og fått signert CD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Flott for deg Tex! Det er veldig mange jeg heller ville møtt - men jeg møter ingen kjendiser.... Vennene mine sier at jeg ikke ville se en kjendis om jeg så snublet over vedkommende, så det er nok min egen skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min kjære manns stoooore fortvilelse er jeg og en stor fan av Jan Werner.

"Homomusikk" kaller gubben det...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Vi har nå vært og sett på Halvdan Sivertsen' date=' vi. :sjarmor:[/quote']

Jeg også! Han er suveren han!

Det synes jeg det er også.

JW har egentlig en flott stemme, men jeg synes han er litt for feminin lissom + at han har altfor mye vibrering i stemmen når han synger! Synes det blir litt vel overdrevent jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, nei, jeg kjenner ham ikke personlig, men det forhindrer meg ikke i å ha en mening om ham.

Ja, det er jo greit å ha en formening om at han ikke kan synge.... men å drive :kvalm: til han som privat person er patetisk, det sier så mye mer om dem enn om han. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, det er jo greit å ha en formening om at han ikke kan synge.... men å drive :kvalm: til han som privat person er patetisk, det sier så mye mer om dem enn om han.

Men hallo! Er det noen her som har uttalt seg om ham som privatperson? Han opptrer da ikke som privatperson når han holder konserter, signerer plater eller hilser på fans eller hva det nå måtte være. Da er han artist, det er jobben hans og den må det være lov å ha en mening om. Og der er det delte meninger.

Kan ikke se at de som har uttrykt sin mening i form av en viss smily har gjort det på grunnlag av ham som privatperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...