Gå til innhold

Bør mannen betale regninger som takk for at kvinnen føder barna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest oleoh

Kunne du være så inderlig elskverdig å forklare hva kvinners biologiske fordeler er, som forenkler livet vårt, og hva de ekstra fordelene er som vi har i forhold til menn.

Kvinner kan gifte seg selv om de ikke har en nål i veggen, og bli gitt alt hun trenger av mannen. Slik var det før og slik er det nok i dag. Det gjelder kvinner uansett lønn, status eller utdanning. Det er et privilegium. Biologisk privilegium. Samtidig føler folk mer med kvinner og kan enklere få barn og familie. De utvikler seg også tidligere og passer bedre til dagens skolesektor.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koster det penger å føde?

Ja, ganske mye, om en regner inn tapt arbeidsfortjeneste og slike ting.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kvinner kan gifte seg selv om de ikke har en nål i veggen, og bli gitt alt hun trenger av mannen. Slik var det før og slik er det nok i dag. Det gjelder kvinner uansett lønn, status eller utdanning. Det er et privilegium. Biologisk privilegium. Samtidig føler folk mer med kvinner og kan enklere få barn og familie. De utvikler seg også tidligere og passer bedre til dagens skolesektor.

Enten gjør du deg dum eller så er du det. Jeg kjenner ingen kvinner som svarer til dine fantasier. De jeg kjenner, er i yrkeslivet samtidig som vi har (hatt) mesteparten av ansvaret og arbeidet med barn og husholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleoh

Enten gjør du deg dum eller så er du det. Jeg kjenner ingen kvinner som svarer til dine fantasier. De jeg kjenner, er i yrkeslivet samtidig som vi har (hatt) mesteparten av ansvaret og arbeidet med barn og husholdning.

Selv om du ikke kjenner de, forteller statistikk noe helt annet og det samme gjør fortiden. Ei kvinne trengte ikke å tilføre noe annet enn barne og hustell blant borgerskapet før, om så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Selv om du ikke kjenner de, forteller statistikk noe helt annet og det samme gjør fortiden. Ei kvinne trengte ikke å tilføre noe annet enn barne og hustell blant borgerskapet før, om så det.

Det var sikkert sånn før blant borgerskapet. De hadde tjenere som tok seg av alt det praktiske, men var det sånn i de lavere klasser, tror du? Tror du dette gjelder idag? Tror du dette er drømmen for alle kvinner idag?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fotballen

WTF? :fnise::fnise::fnise:

Jeg betaler ofte for maten når vi er ute å spiser. Kun for jeg elsker kjæresten min. Men hun har ikke født. Eksen min der i mot har født mitt barn. Jeg betaler ingenting for henne! Jeg betaler for ungen min for at han skal få en god framtid. Betale for at kvinnen har født? Hahahaha nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen sammenheng mellom disse tingene. Ikke vet jeg hvor vanlig det er at mange (kvinner?) insisterer på at mannen skal betale.

Det er helt vanlig at damer forventer og forlanger dette. Selv om alle damer sier: jeg er IKKE sånn!

Anonymous poster hash: ad8b9...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er helt vanlig at damer forventer og forlanger dette. Selv om alle damer sier: jeg er IKKE sånn!

Anonymous poster hash: ad8b9...4ab

Vi lever nok i forskjellige verdener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever nok i forskjellige verdener.

Beklager, men det tror jeg ikke noe på.

Det du gir der er bare et tåpelig standardsvar.

Anonymous poster hash: ad8b9...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette.

Frk.K, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner føder, vi må forsvare landet. Uansett om det er allmenn verneplikt eller ikke. Jeg må også være klar til å bli utskrevet ved krisesituasjoner gjennom sivilforsvaret. Eksempelvis etter ekstremvær.

Lol. Kvinner er tjenestepliktig i sivilforsvaret på lik linje med menn. Bitch please!!

Anonymous poster hash: cc3ee...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tenkt så mye på om mannen min bør ta regninga på restaurant etter at jeg har født hans barn, men jeg forventer i det minste å få en stor diamantring av ham i fødegave. Barnet vil selvfølgelig være en like stor glede for oss begge,men det er jeg som blir tjukk, hormonell og oppspjæret i et smertehelvete, inkl. medfølgende fare for inkontinens og muffinmage.I tillegg setter jeg karrieren på pause. Så en diamantring og et spaopphold forventer jeg sett i forhold til hva jeg utsetter meg for. Skjønner ikke dere damer som sier at dere føder typens barn OG tar regninga sjøl. Blir jeg ikke oppvartet av typen kan jeg liksågodt dra til Danmark og fikse det sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleoh

Nei de vil ha MER makt enn menn!

Det hadde blitt et darwinistisk samfunn i alle fall. Med total mangel på nasjonstilhørighet. Blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg og mannen betaler ca annenhver gang uansett. Han liker dog å organisere betalingen på restaurant, så det hender jeg låner ham mitt visakort før kelneren kommer med betalingsterminalen, så ser det ut som han spanderer :D

Anonymous poster hash: c6d08...5d7

Hehe, hvorfor? Flaut å betale selv? :P

Anonymous poster hash: 51046...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er det virkelig sånn at du føler det å forsvare landet ditt er noe du føler deg tvunget til, noe du syns synd i deg selv fordi du er "nødt til" om det blir krise?

Det finnes mange måter å forsvare landet på. Å være soldat er bare en av dem. Så at alle må i militæret er tullete.

Anonymous poster hash: 51046...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo slik at naturen har laget det slik at kvinner føder.

Da må jeg jo evt takke mannen for at han ga meg sperm da. Så kan han takke meg for at jeg har egg...

Anonymous poster hash: 6795d...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...