Gå til innhold

menn som er tapere i samfunnet, klager på kvinner i ett kvinneforum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller sitter det mye menn på sin høye hest her inne på KG å klager over damer? akkurat som de er så mye bedre... det er vel feil med alle uansett kjønn. ser ikke for meg enn at de er samfunns tapere på mange områder da de sitter her inne på ett kvinneforum å klager på damer og ikke minst kommer med så mye tåpelig oppkast og påstander.

kan ikke dere bare danne dere en jævla hogaboga by i fjellet med bare menn, siden dere er sååå fantastiske! pule hverandre i ræva kan dere også, hvis det er sex det går på- lukk øyne å fantaser over at det trange rumpehullet er ei stram dåse.

til dere menn her inne så kan ha normal debatt/samtale :blomst:



Anonymous poster hash: dcb50...08f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mistenker at det er noen som blir tent av det.



Anonymous poster hash: 0e6ef...cf9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg eller sitter det mye menn på sin høye hest her inne på KG å klager over damer? akkurat som de er så mye bedre... det er vel feil med alle uansett kjønn. ser ikke for meg enn at de er samfunns tapere på mange områder da de sitter her inne på ett kvinneforum å klager på damer og ikke minst kommer med så mye tåpelig oppkast og påstander.

kan ikke dere bare danne dere en jævla hogaboga by i fjellet med bare menn, siden dere er sååå fantastiske! pule hverandre i ræva kan dere også, hvis det er sex det går på- lukk øyne å fantaser over at det trange rumpehullet er ei stram dåse.

til dere menn her inne så kan ha normal debatt/samtale :blomst:

Anonymous poster hash: dcb50...08f

Når de klager på manglende kvinnelig oppmerksomhet og manglende kvinner å bli i lag med, funker det nok dårlig for dem å stikke opp på fjellet. Da er det bedre å gråte litt i sorg på forum og på at kvinner ikke sier ja til å gå på date med dem og senere gifte seg med dem.

Anonymous poster hash: 79e1e...486

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , bitre menn oppfører seg kanskje lik som deg. her du sitter å gjemmer deg bak AB å slenger dritt om menn. alle som en skjønner at du er bitter, kanskje du aldri har hatt en mann som har pris på deg eller elsket deg. men noe er det hvertfall siden du sitter på KG å angriper menn.

mitt råd til deg er å slutte generalisere , ikke alle menn er lik de som har dumpet deg. det finnes noen for alle mennesker. så det er håp for deg også , ikke gi opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , bitre menn oppfører seg kanskje lik som deg. her du sitter å gjemmer deg bak AB å slenger dritt om menn. alle som en skjønner at du er bitter, kanskje du aldri har hatt en mann som har pris på deg eller elsket deg. men noe er det hvertfall siden du sitter på KG å angriper menn.

mitt råd til deg er å slutte generalisere , ikke alle menn er lik de som har dumpet deg. det finnes noen for alle mennesker. så det er håp for deg også , ikke gi opp.

Hun generaliserer ikke. Hun snakker om de bitre mennene, ikke de andre.

Det har vært flere tråder om fenomenet.

Som denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829965

Anonymous poster hash: 66867...3d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, kvinnene her syter jo like mye (eller enda mer) enn mennene, så jeg ser ikke helt hva du er ute etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , bitre menn oppfører seg kanskje lik som deg. her du sitter å gjemmer deg bak AB å slenger dritt om menn. alle som en skjønner at du er bitter, kanskje du aldri har hatt en mann som har pris på deg eller elsket deg. men noe er det hvertfall siden du sitter på KG å angriper menn.

mitt råd til deg er å slutte generalisere , ikke alle menn er lik de som har dumpet deg. det finnes noen for alle mennesker. så det er håp for deg også , ikke gi opp.

leste du hele? jeg skjærer ikke alle menn under samme kam

til dere menn her inne så kan ha normal debatt/samtale :blomst:

Anonymous poster hash: dcb50...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes sikkert. Jeg blir stadig beskyldt for tilhøre kategorien.

Tror sannheten ligger nærmere det faktum at andre meninger, spissformuleringer og betraktninger fra en som ikke er super - representativ (godt voksen mann f.eks) gjerne skremmer mange og dermed dras "taper-kortet" kjapt, som et intuitivt mindre smart hersketeknikk forsøk.

For egen del er jeg middels høyt utdannet, sosialt godt forankret, stor vennekrets, god inntekt, lederjobb (mer toppleder enn mellomleder), samfunnsengasjert med både dame og unger.

Så dersom irrettesettelser, andre måter å se ting på eller uenighet umiddelbart = klager på damer: Da bare bekrefter det mitt inntrykk at KG definitivt trenger noen som utfordrer konsensus kåtheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...