Gå til innhold

Hvilke tråder el. innlegg på KG blir du provosert av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mythic

Blir mest provosert av at omtrent 90% av trådene inne her av en eller annen grunn utvikler seg til å bli mann mot kvinne-debatt. Starter noen en tråd om kvinner og utroskap, kan du banne på at det blir startet en mottråd. Og det gjelder mange emner, ikke bare utroskap, som bare var et eksempel. Hvis noen skriver at menn er sånn og sånn, så kan du ta deg bak på at det kommer et svar noe a la: "Og du tror kvinner er noe bedre? Bla, bla, bla. Nei, de er kanskje ikke det, men det var heller ikke poenget!

Trolletråder lar jeg meg også provosere av i blant. Hvis jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir mest provosert av at omtrent 90% av trådene inne her av en eller annen grunn utvikler seg til å bli mann mot kvinne-debatt. Starter noen en tråd om kvinner og utroskap, kan du banne på at det blir startet en mottråd. Og det gjelder mange emner, ikke bare utroskap, som bare var et eksempel. Hvis noen skriver at menn er sånn og sånn, så kan du ta deg bak på at det kommer et svar noe a la: "Og du tror kvinner er noe bedre? Bla, bla, bla. Nei, de er kanskje ikke det, men det var heller ikke poenget!

Trolletråder lar jeg meg også provosere av i blant. Hvis jeg gidder.

Helt enig

Og de der "jeg liker ikke det og det med kvinner, jeg har ingen sympati for sånne kvinner, jeg finner kvinners kroppsdeler utiltrekkende" osv osv.

Vi skjønner at det er folk med fritidsproblemer, lav selvtillit, stakkarslige menn som av en eller annen grunn tror de har makt til å bryte ned kvinner, men det er allikevel irriterende. Eller blir kanskje bare mest oppgitt.

Anonymous poster hash: 4091f...9a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir provosert av alle "er han utro?"-trådene, hvor alle kaster seg på og bekrefter alle mistanker. Samme hvor diffuse mistankene er, og hvor lite vi egentlig vet om saken, så er alle sikre på at selvfølgelig er han utro. Lynsjemobb på sitt beste.

Og så blir jeg provosert over mangelen på empati folk viser i f.eks voldtektstråder og sørgetråder. Det virker som om folk glemmer at dette ikke er en lek, men at det faktisk er sårbare mennesker som skriver innlegg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De evinnelige psykopat-trådene. De handler alltid om det samme og ender alltid med at de bir stengt av moderatorene på grunn av svar, svar til svar preget av mangel på IQ og trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De evinnelige psykopat-trådene. De handler alltid om det samme og ender alltid med at de bir stengt av moderatorene på grunn av svar, svar til svar preget av mangel på IQ og trolling.

Du kan ta det med ro, det blir ikke flere av de. Ved grundig research har jeg funnet ut at psykopati var et bomskudd og det er nå er narsissisme som er greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir provosert av "jeg har vært utro"-tråder...

Voldtektstråder unngår jeg også på samme måte som Olivia Benson her.. Selv om jeg egentlig burde støtte TS, men.



Anonymous poster hash: 8b840...a42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Blir provosert når folk skal ta folk som er sårbare eller som troller i tråder man ikke bør trolle i.

Man bør egentlig tenke seg litt om før man starter tråder med visse tema.

Tråder som blir jævlig lange og diskusjonen er noe ala "jeg er sterkere enn deg".

Tråder hvor ts legger frem et problem, og spør om noe, og så henger noen seg opp i noe som ikke har noe med spørsmålet.

Menn vs kvinner-tråder. Samliv og seksualitet forumet oversvømmes av slike tråder og 100 like troll som holder på.

At alle de interessante trådene forsvinner og bare fjas kommer opp. Blir til at jeg svarer noe ræl selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke spesielt lett provosert, men jeg leste nettopp en tråd hvor noen anbefalte meditasjon og riktig kosthold for å kurere kreft. I stedet for, ikke i tillegg til, medisinsk behandling.

Det er helt greit å være alternativ, men jeg fikk lyst til å gå løs på vedkommende med et kilo røkelse, en panfløyte og en glutenfri bolle.

Det er faktisk ikke tillatt å fremme en slik behandling av kreft.

Anonymous poster hash: 1b516...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke tillatt å fremme en slik behandling av kreft. Anonymous poster hash: 1b516...4da

Er det ikke? Hvis en venninne får kreft og jeg anbefaler henne å bruke tibetanske syngeboller for å rense de blokkerte chakraene som førte til kreften, så kan jeg straffes for det?

Jeg skulle virkelig ønske at det stemte, men jeg tviler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir provosert når det etter et lengre, tydelig gjennomtenkt, seriøst hovedinnlegg kommer kommentarer som "det finnes allerede en tråd om dette, fra 9 år tilbake!!!", "seriøst, troll??", "var det du som skrei den xxx-tråden bare for noen dager siden"? "Jeg blir så lei av sånne tråder".. Etc etc. Husk; ikke alle tråler alle KG-innlegg minst en gang om dagen. Enkelte besøker sida bare en gang i uka, eller kanskje en gang i mnd - når man føler man trenger råd om ett og annet. Og da setter man ikke igang omfattende trådsøk som å slippe å duplikere andre. Det må være lov å starte sin egen tråd også!

Anonymous poster hash: 4598a...5a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forbanna på brukere som kommenterer ting som er dømmende! Slutt å døm mennesker som oppriktig lurer på noe. Ikke gidd å skrive idiotiske ting som får trådstarter til å tvile på seg selv å sin intelligens. Er ikke en absolutt selvfølge at alle forstår å kan alt! Mange brukere her inne sitter foran skjermene sine å bAre venter på en sårbar person å angripe. Ikke gi svar som "gå til legen", eller "troll"! Etc. Ja vi alle vet vi skal gå til en lege for å få endelige svar. Men noen mennesker trenger å bli beroliget eller bare fortelle om sine bekymringer.

Er altfor mange brukere som mobber å bagatelliserer andre TRådstartere med genuine spørsmål. Ingen spørsmål er dumme. Ikke skjønner jeg hvorfor noen gidder spørre om noe følsomt her inne. Du kan banne på at mange av kommentarene er for å gjøre narr av TS eller starte en diskusjon.

Ble mye men blir rett å slett provosert.

Anonymous poster hash: cc50c...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtektstråder, av grunner som er nevnt.

Tråder hvor et fåtall brukere klarer å kvele alle tilløp til interessant diskusjon ved å fronte fanesakene sine, bare de finner et adjektiv eller en bisetning i hovedinnlegget som kan vries til å passe med agendaen sin, med brask og bram, gang på gang, og spore av alt. At en tråd tar en annen vending enn man først trodde er jo greit, men når det feks nærmest går fra å handle om ferieplaner til hvordan alle kvinner er kravstore, feite, late og storforlangende, så blir det borti natta.

Tråder hvor noen bare MÅ benytte anledningen til å være direkte ekle mot trådstartere, særlig når det er snakk om noen i vanskelige livssituasjoner eller med åpenbart vanskelige problemstillinger. Greit at det er et diskusjonsforum hvor man må tåle å bli motsagt, men det går an å tenke på at det er mennesker man skriver til. Særlig provoserende er det jo de gangene flere kaster seg med.

Kan også bli provosert over innlegg uten råd og relevans, som åpenbart kun er skrevet for å fremme sin egen fortreffelighet. Det spørs litt på humøret mitt, og hva det er snakk om, noen ganger er det bare morsomt. Eller pinlig.

"Jeg takler virkelig ikke å svelge men typen min blir sur, dette har blitt en stor konflikt, har noen forslag til løsning på dette problemet?"

"Åja, hehe, jeg elsker sperm jeg, men lykke til ;):) :) "

Det var sikkert hjelpsomt...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som oppfordrer andre til å ikke ta vaksine

- Alternative som prøver å overbevise andre om at de har en mirakelkur mot kreft, aids og alvorlige sykdommer

- Bitterpikker (Men de irriterte meg mer før, fint å se de ta en vei de tror provoserer)

- Selvmordstråder

- Abortråder (F.eks "Hadde du tatt abort om ungen var syk?")

- Er jeg gravid- tråder

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle de som skal "ta" TS, uansett hva som blir skrevet, og så er det de sure svarene som blir likt og aldri det TS skrev. Også mange som tilsynelatende er litt raske til å like et innlegg, når vi iløpet av de neste innleggene ser hvor dumt dette innlegget var.

Blir også oppgitt over alle de som trekker inn barna i Afrika, for det er jo alltid noen som har det verre. Man kan jo ikke klage over noe som helst når man ikke er et sultent afrikansk barn.

Er også mange som ikke skjønner at man kan klage og være oppgitt over ting selv om det ikke står om liv eller død.



Anonymous poster hash: 97136...631
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mest provosert av at omtrent 90% av trådene inne her av en eller annen grunn utvikler seg til å bli mann mot kvinne-debatt. Starter noen en tråd om kvinner og utroskap, kan du banne på at det blir startet en mottråd. Og det gjelder mange emner, ikke bare utroskap, som bare var et eksempel. Hvis noen skriver at menn er sånn og sånn, så kan du ta deg bak på at det kommer et svar noe a la: "Og du tror kvinner er noe bedre? Bla, bla, bla. Nei, de er kanskje ikke det, men det var heller ikke poenget!

Trolletråder lar jeg meg også provosere av i blant. Hvis jeg gidder.

Enig i denne. Det er også slik at det er kvinne-innleggene som blir likt, i et forsøk på å sørge for at kvinnesiden "vinner". Ja, det er flest kvinner her, og kvinner vil nok ofte være enige, men hvor mange kvinner kan egentlig si at de av og til tar mannens side i en debatt som utviklet seg til en kamp mellom kjønnene?

Anonymous poster hash: 97136...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Innlegg der noen sier at xx oppfordrer til voldtekt på grunn av måten hun kler seg på. Bitching kvinner imellom pga klær. Ærlig talt, vi lever i 2015. Er Norge et fritt og liberalt land, nei, tydeligvis ikke. Vi holder hverandre nede med strenge sosiale normer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i denne. Det er også slik at det er kvinne-innleggene som blir likt, i et forsøk på å sørge for at kvinnesiden "vinner". Ja, det er flest kvinner her, og kvinner vil nok ofte være enige, men hvor mange kvinner kan egentlig si at de av og til tar mannens side i en debatt som utviklet seg til en kamp mellom kjønnene? Anonymous poster hash: 97136...631

Mange...

Anonymous poster hash: c9ae0...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forbanna på brukere som kommenterer ting som er dømmende! Slutt å døm mennesker som oppriktig lurer på noe. Ikke gidd å skrive idiotiske ting som får trådstarter til å tvile på seg selv å sin intelligens. Er ikke en absolutt selvfølge at alle forstår å kan alt! Mange brukere her inne sitter foran skjermene sine å bAre venter på en sårbar person å angripe. Ikke gi svar som "gå til legen", eller "troll"! Etc. Ja vi alle vet vi skal gå til en lege for å få endelige svar. Men noen mennesker trenger å bli beroliget eller bare fortelle om sine bekymringer.

Er altfor mange brukere som mobber å bagatelliserer andre TRådstartere med genuine spørsmål. Ingen spørsmål er dumme. Ikke skjønner jeg hvorfor noen gidder spørre om noe følsomt her inne. Du kan banne på at mange av kommentarene er for å gjøre narr av TS eller starte en diskusjon.

Ble mye men blir rett å slett provosert.

Anonymous poster hash: cc50c...1fa

Amen!

Anonymous poster hash: 40f25...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Språkmennesker som bare må gå inn i en tråd og rette på skrivefeil. De ødelegger det opprinnelige budskapet, og prøver bare å fremheve seg selv som et eller annet overmenneske når det kommer til språk.

Kanskje ikke provosere, men veldig irriterende med de som avlsutter en problemstilling (og den er som regel ganske innlysende og ikke særlig kontroversiell) med "eller er det bare meg?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forbanna på brukere som kommenterer ting som er dømmende! Slutt å døm mennesker som oppriktig lurer på noe. Ikke gidd å skrive idiotiske ting som får trådstarter til å tvile på seg selv å sin intelligens. Er ikke en absolutt selvfølge at alle forstår å kan alt! Mange brukere her inne sitter foran skjermene sine å bAre venter på en sårbar person å angripe. Ikke gi svar som "gå til legen", eller "troll"! Etc. Ja vi alle vet vi skal gå til en lege for å få endelige svar. Men noen mennesker trenger å bli beroliget eller bare fortelle om sine bekymringer.

Er altfor mange brukere som mobber å bagatelliserer andre TRådstartere med genuine spørsmål. Ingen spørsmål er dumme. Ikke skjønner jeg hvorfor noen gidder spørre om noe følsomt her inne. Du kan banne på at mange av kommentarene er for å gjøre narr av TS eller starte en diskusjon.

Ble mye men blir rett å slett provosert.

Anonymous poster hash: cc50c...1fa

signerer!!

har startet tråder selv så blir det bare drittkasting "sorry liksom for at jeg ikke tar alle rette valg i livet, unnskyld for at jeg ikke er så perfekt som deg" spurte en gang om et råd i økonomi/forbruker delen, jeg ble jo skjelt ut som om jeg var en pedofil som hadde voldtatt 100 småbarn.

Anonymous poster hash: 86874...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...