Gå til innhold

bestille brudekjolen på nett?


Haj88

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på mange fine kjoler på nettet. Både på ebay,jjshouse og Abelsen.no..

Jeg har fryktelig lyst til å kjøpe kjolen min på nett, men veit ikke helt.

Er det mange av dere som har gjort dette? Og hvor har dere bestilt ifra? Og hvilken str tilsvarer amerikanske i norske str??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt, betalte 1100kr. kjøpte på Ebay. fikk målt meg hos syerske og sendte målene inn. Er super fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bestilte frå amerikansk nettside. Bestilte på mål, ikkje standardstr. Fekk den dampa hos salong. Kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose

Jeg bestilte min på eBay. Kjolen min er en snørekjole, så bestilte bare standard størrelse. Størrelseoversikter blir litt vanskelig å poste her, da det er mange systemer å forholde seg. Du kan søke på google etter size converter? Er så mange størrelser å skrive. På eBay er det så forskjellig hvilke størrelser de oppgir. Og fra Kina o.l. er størrelsene ofte små, så det kan lønne seg og bestille dem større.

Endret av Adipose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte en fra dhgate.com, den var fin, men ikke helt som på bildet og den var litt romslig i bysten... Så jeg bestilte en fra weddingdressfantasy.com da den kjolen ble jeg gift i. Og verdens nydeligste kjole. Med mine mål og snøring i ryggen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...