Gå til innhold

Torsdag til Mandag løsning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pappaen til sønnen min og sønnen min(4) ønsker begge to og være mer sammen, derfor spurte pappaen om han kunne ha sønnen vår fra Torsdag til Mandag annen hver uke. Nå har han fra fredag til søndag.
Han ønsker å ha den hektiske hverdagen det er å ha barn, å få være litt ordentlig pappa, ikke bare sånn kosepappa i helgene. jeg syns det høres supert ut, deilig med litt barne fri, å litt barne frie morgener, men er det noen som har prøvd dette i praksis å har erfaringer med det?



Anonymous poster hash: 4b22e...ea4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fungerer ikke her. Min sønn på 4 er deppa fordi at han mister fredagene i barnehagen.



Anonymous poster hash: ed0d5...f93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samvær annenhver langhelg fra torsdag til mandag og det fungerer ypperlig.

Henter på skole/SFO torsdag og leverer på skole/SFO på mandag igjen :)

Barnet har stort sett alt han trenger hos begge foreldre, så trenger kun ha med skolesekken fram og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer ikke her. Min sønn på 4 er deppa fordi at han mister fredagene i barnehagen.

Anonymous poster hash: ed0d5...f93

Barnet kan da gå i bhg selv om han er hos pappaen?

Anonymous poster hash: c5133...cef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet kan da gå i bhg selv om han er hos pappaen?

Anonymous poster hash: c5133...cef

Ja, men er det visstnok så slitsomt, alt for slitsomt

Anonymous poster hash: ed0d5...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen til sønnen min og sønnen min(4) ønsker begge to og være mer sammen, derfor spurte pappaen om han kunne ha sønnen vår fra Torsdag til Mandag annen hver uke. Nå har han fra fredag til søndag.

Han ønsker å ha den hektiske hverdagen det er å ha barn, å få være litt ordentlig pappa, ikke bare sånn kosepappa i helgene. jeg syns det høres supert ut, deilig med litt barne fri, å litt barne frie morgener, men er det noen som har prøvd dette i praksis å har erfaringer med det?

Anonymous poster hash: 4b22e...ea4

Synes det høres ut som en veldig god løsning :)

Anonymous poster hash: d8853...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ressurssterke foreldre der begge har bolig og tjener bra er 50/50 best for barnet og alle.

Anonymous poster hash: f9c0d...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ressurssterke foreldre der begge har bolig og tjener bra er 50/50 best for barnet og alle.

Anonymous poster hash: f9c0d...419

..... ehm glemte du ironiflagget?

Anonymous poster hash: ed0d5...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har denne løsningen, og barnet har det ennå bedre enn når det var onsdag og fredag til søndag. At dette er noe dere ønsker å bruke er fantastisk. Barnet får også mulighet til å være hos far i hverdagen, nor som kan skape en sterkere relasjon til far.

Her gråt barnet mye hver onsdag, fordi det var en laber løsning med noen timers samvær før levering. Sammenhengende tid er gull!



Anonymous poster hash: 9fd9d...b56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...