Gå til innhold

Er så leei meg - hunden må ut av soverommet =(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har i det siste fått mye å gjøre, jobb på dagtid og skole på kveldstid, han har også plutselig blitt veldig var på lyder og bevegelser på soverommet å våkner derfor opp av veldig lite.

 

Jeg har en fem år gammel hund som elsker å ligge i sengen med oss, men nå så sier han at hu må sove ute på gangen/stua! Problemet hos meg ligger at vi bor hos moren hans til vi finner eget hus å kjøpe, og jeg vil ikke la bikkja mi være der ute alene, jeg liker det ikke rett og slett, Hadde vært noe annet i eget hus.

 

Jeg har sagt at jeg kan fikse bedre seng til henne slik at hu kan ligge på gulvet inne hos oss, men han nekter. Jeg er så lei meg. Vil ikke at hu skal sove på gangen. Hva kan jeg gjøre for at hu ikke skal vekke han?



Anonymous poster hash: ba7e7...981
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så mye du kan gjøre hvis ikke mannen din vil ha hunden i senga eller på gulvet på soverommet. Her må dere snakke ordentlig sammen og og bli enige om hvordan dere vil ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr hører da ikke hjemme på soverommet, og ihvertfall ikke i sengen. 



Anonymous poster hash: f4a68...f4f
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mannen min har i det siste fått mye å gjøre, jobb på dagtid og skole på kveldstid, han har også plutselig blitt veldig var på lyder og bevegelser på soverommet å våkner derfor opp av veldig lite.

 

Jeg har en fem år gammel hund som elsker å ligge i sengen med oss, men nå så sier han at hu må sove ute på gangen/stua! Problemet hos meg ligger at vi bor hos moren hans til vi finner eget hus å kjøpe, og jeg vil ikke la bikkja mi være der ute alene, jeg liker det ikke rett og slett, Hadde vært noe annet i eget hus.

 

Jeg har sagt at jeg kan fikse bedre seng til henne slik at hu kan ligge på gulvet inne hos oss, men han nekter. Jeg er så lei meg. Vil ikke at hu skal sove på gangen. Hva kan jeg gjøre for at hu ikke skal vekke han?

Anonymous poster hash: ba7e7...981

 

Kan du ligge på stua sammen hunden da, når du ikke vil at den skal ligge alene?

Anonymous poster hash: 3235a...8ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan du ligge på stua sammen hunden da, når du ikke vil at den skal ligge alene?

Anonymous poster hash: 3235a...8ea

 

 

heller ligge sammen med hunden enn kjæresten? ser for meg et fruktbart og langvarig forhold om det skulle skje....

 

 

Anonymous poster hash: 5e47d...70e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mannen min har i det siste fått mye å gjøre, jobb på dagtid og skole på kveldstid, han har også plutselig blitt veldig var på lyder og bevegelser på soverommet å våkner derfor opp av veldig lite.

 

Jeg har en fem år gammel hund som elsker å ligge i sengen med oss, men nå så sier han at hu må sove ute på gangen/stua! Problemet hos meg ligger at vi bor hos moren hans til vi finner eget hus å kjøpe, og jeg vil ikke la bikkja mi være der ute alene, jeg liker det ikke rett og slett, Hadde vært noe annet i eget hus.

 

Jeg har sagt at jeg kan fikse bedre seng til henne slik at hu kan ligge på gulvet inne hos oss, men han nekter. Jeg er så lei meg. Vil ikke at hu skal sove på gangen. Hva kan jeg gjøre for at hu ikke skal vekke han?

Anonymous poster hash: ba7e7...981

 

Hvorfor hadde det vært noe annet i eget hus?

Anonymous poster hash: 3235a...8ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

heller ligge sammen med hunden enn kjæresten? ser for meg et fruktbart og langvarig forhold om det skulle skje....

 

 

Anonymous poster hash: 5e47d...70e

 

Det er jo viktig for TS at hunden ikke ligger der ute på gangen eller stua alene så...

Anonymous poster hash: 3235a...8ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han forsøkt ørepropper? Med mindre svigermor er dyremishandler takler nok hunden helt fint å sove alene i stua, altså, men dere kan jo prøve et par andre ting, som ørepropper, først.



Anonymous poster hash: 7847f...f1f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_frisk

Senga kan jeg gå med på, men fatter ikke at hunden ikke kan ligge på gulvet. Hvis han er så var på lyder at han ville våknet av at hunden skiftet stilling på gulvet så klarer han da vel heller ikke dele seng med deg? Da må det være opp til ham selv å bruke ørepropper. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han veldig godt, jeg ser ikke helt hvorfor hunden ikke kan ligge på gulvet i gangen. Kan du ikke kjøpe en slags hundeseng, så det blir mer behagelig for hunden? Jeg/vi nekter selv mine katter å sove på vårt soverom, og så lenge de har andre plasser å ligge ser jeg ikke et problem med dette.

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellig hvertfall :P Jeg vil gjerne ha kattene I senga, og når de er ute spør typen ofte hvor de er hen for han savner de <3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellig hvertfall :P Jeg vil gjerne ha kattene I senga, og når de er ute spør typen ofte hvor de er hen for han savner de <3

 

Og det er jo greit nok, når begge parter er enige. Problemet her er jo når to parter er uenige. Hadde jeg blitt tvunget til å ha f.eks katt eller hund i senga så hadde jeg flyttet ut. Og jeg tuller ikke, for jeg synes det er ufatterlig uhygenisk og ekkelt.

 

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omtrent like uhygienisk som å legge seg naken i senga uten å ha dusja ^_^

 

Nå legger jeg meg sjelden naken i senga, og jeg røyter ikke. Og ja, jeg synes det er ekkelt å sove i en seng med kattehår. Det er derfor jeg synes det er uhygenisk. Vi har også astma begge to, dog ikke noe som vanligvis forverres av våre katter siden vi tross alt både støvsuger og vasker leilighet jevnlig, men å legge seg i en seng med dyrehår er ikke akkurat ideelt for vår del. 

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak. Synes det er koselig jeg. Mine røyter ikke noe særlig I senga heller. Så lenge de ikke drar med seg lopper så er jeg fornøyd ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak. Synes det er koselig jeg. Mine røyter ikke noe særlig I senga heller. Så lenge de ikke drar med seg lopper så er jeg fornøyd ^^

 

Og det er jo greit, men alle føler det ikke slik som deg og det må man nesten respektere hvis man er to i et forhold. :)

 

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SykkelJenny

Omtrent like uhygienisk som å legge seg naken i senga uten å ha dusja ^_^

Det kan ikke sammenlignes. Hunder og katter går ute og for meg kan det sammenlignes med å gå til sengs med utesko på seg. I tillegg mister de fleste dyr masse pels så for meg har det vært totalt uaktuelt å ha hunden min i sengen. 

 

Hunden min ligger på gangen utfor døren til soverommet, aldri inne på rommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke sammenlignes. Hunder og katter går ute og for meg kan det sammenlignes med å gå til sengs med utesko på seg. I tillegg mister de fleste dyr masse pels så for meg har det vært totalt uaktuelt å ha hunden min i sengen.

Hunden min ligger på gangen utfor døren til soverommet, aldri inne på rommet.

Nja. Så mye som kattene vasker seg så er det ikke veldig ille. De er renslige dyr vet du og liker ikke være skitne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med en mann hjem etter fest en gang. Da jeg våknet hadde jeg fullt av hundehår i munnen og i ansiktet. Fy søren så ekkelt!! Har selv vokst opp med både hund og katt, men ingen av dem lå i noen av sengene våre. Dyr har ikke noe i sengen å gjøre. Jeg forstår mannen din veldig godt. Du kan heller legge deg på gangen med hunden din.

Anonymous poster hash: dd6ba...b8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ganske så engasjert hundeeier, men jeg liker ikke å ha hund på soverommet. Dersom partneren min virkelig ønsket å ha hund i senga, så hadde jeg satt foten ned. Men siden man er 2 i et parforhold, så er det lurt å finne en løsning på midten der det er mulig. Jeg kunne strekt meg til å ha en hundeseng der inne. Og siden det var hans ønske, så regner jeg med vi begge ville vært fornøyd med at hundesengen sto på hans side av sengen.

 

Men som jeg sa tidligere i tråden: snakk med han! Det er ikke grei for noen av dere at den ene parten tar en sånn avgjørelse uten å bry seg om hva den andre mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...