Gå til innhold

Restylane fylle på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det hjelper nok at det er en oppfølgingstime, men kaanskje du skulle ringt med en gang du så at du ikke ble fornyød med resultatet. Men har du planer om å fylle på? Eller vil du ta ut det du har fått, og sette inn nytt?

Anonymous poster hash: 853e9...32d

Jaa, det var god ide :) Takk! Jeg ringer i morgen, kanskje det kan hjelpe på. Hmm, visste ikke at det gikk an å ta ut. Tenkte eegentlig å fylle på i underleppa, slik at det blir mer jevnt, for underleppa synes jeg er hakket for liten. Men håper jo egentlig de på hudpleieklinikken kan hjelpe meg med dette:s Vet liksom ikke hva annet man kan si at man vil ha "naturlig, fyldig lepper" - er det så mye mer å si enn det??:S Var jo det jeg sa sist også, ooog at jeg ikkkkke ville ha duckface, som jeg nå har en liten tendens til ;) Jadda

Anonymous poster hash: e55c1...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa, det var god ide :) Takk! Jeg ringer i morgen, kanskje det kan hjelpe på. Hmm, visste ikke at det gikk an å ta ut. Tenkte eegentlig å fylle på i underleppa, slik at det blir mer jevnt, for underleppa synes jeg er hakket for liten. Men håper jo egentlig de på hudpleieklinikken kan hjelpe meg med dette:s Vet liksom ikke hva annet man kan si at man vil ha "naturlig, fyldig lepper" - er det så mye mer å si enn det??:S Var jo det jeg sa sist også, ooog at jeg ikkkkke ville ha duckface, som jeg nå har en liten tendens til ;) Jadda

Anonymous poster hash: e55c1...1e1

Har ihvertfall erfart at hun som gjorde det på meg visste akkurat hva jeg var ute etter. Jeg sa "naturlig, ikke for mye, men fylde" Hun fortalte at man burde legge mer i underleppa, og hun viste meg underveis så jeg kunne se om det ble for mye eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ihvertfall erfart at hun som gjorde det på meg visste akkurat hva jeg var ute etter. Jeg sa "naturlig, ikke for mye, men fylde" Hun fortalte at man burde legge mer i underleppa, og hun viste meg underveis så jeg kunne se om det ble for mye eller ikke.

Hvor tok du restylane. ser silje austnes blogger mye om det, men vet ikke om hun er flink?

Anonymous poster hash: 9a8f1...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tok du restylane. ser silje austnes blogger mye om det, men vet ikke om hun er flink?

Anonymous poster hash: 9a8f1...38e

Petra Eckmann gjorde det på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...