Gå til innhold

Tsk-katt!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

En gang løftet jeg han cedric. Du vet når du sier TSK! Den smattelyden. Slik sa han mens han lukket øynene. Jeg tror han var misfornøyd med noe. Makan til krek! Jeg elsker han! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Katten vår smatter hvis vi gjør noe han ikke liker - f eks holde han for å kose når han egentlig vil gå et annet sted. Vi holder bare noen sekunder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hm, han lukker ikke øynene, men ser vekk (dit han vil i stedet for å bli holdt fast..). Så det er helt klart et tegn på at han er misfornøyd. Katter er søte - de har så mye språk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åååh! :hjerter_rundt:

En time til så er jeg på vei til tskepus, håper han tsker for meg utenfor døra når han skal få mat, slik at jeg slipper å bære han for at han skal gjøre det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre smatter når det er fornøyd de, samtidig som de tråkkelåkker og maler. Aldri hørt noe TSk-lyd. fra våre, betyr det at de aaaldri har vært misfornøyde kanskje :-D . Følte meg plutselig veldig vellykket som katteeier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han bare snakker med deg. Jeg har en katt som snakker masse , utrolig mye rare knurrepurrelyder hele tiden. Hun er veldig tålmodig, så kan stort sett løfte og kose med henne når jeg vil, men hvis hun ikke vil bli løftet mjauer hun lenge og sårt.

Skjønne pusene. Snakkepusen min liker seg best når hun blir bært som en baby, liker å ligge på ryggen og titte i taket mens vi går rundt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åh! Men han så så furten ut i fjeset :( Kanskje han holdt på å sovne stakkar :P

Så søt snakkepusen din høres ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt større nå, men hun kommer nok aldri til å bli veldig stor, ligner på den lille mammapusen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Cedric er også evig kattunge! Vi så han ikke i senga i dag så jeg holdt på å legge meg oppå han! Han lå inne i svarte feltet på det kumønstrede sengetøyet :ler: og er helt svart selv. Stakkar liten ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cedric er også evig kattunge! Vi så han ikke i senga i dag så jeg holdt på å legge meg oppå han! Han lå inne i svarte feltet på det kumønstrede sengetøyet :ler: og er helt svart selv. Stakkar liten ;D

hehe..mine oppfører seg absolutt som kattunger, men størrelsen......Ikke kattunger akkurat. (faktisk 6 og 7 kilo) :roll: og vi elsker hvert gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...