Gå til innhold

Er denne mannen seksuellt interessert i meg? , når han:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Tja, noen er rett og slett bare veldig fysiske. Og så kan det jo hende at måten du spurte på var såpass genuin at han på tross av flere slike opplevelser fant akkurat denne litt mer verdt en alle de andre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har det å si? Menn gir signaler hele tiden, noen klare og noen utydelige. Du har samboer så det er ikke som om dette har noen relevans.

Vi kan ikke vite om han fant deg seksuelt attraktiv, men virker som du er ekstremt opptatt av seksuell bekreftelse fra en kjendis? Ikke rart det er lett for kjendismenn å ligge rundt.



Anonymous poster hash: c77e0...81f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, noen er rett og slett bare veldig fysiske. Og så kan det jo hende at måten du spurte på var såpass genuin at han på tross av flere slike opplevelser fant akkurat denne litt mer verdt en alle de andre gangene.

Tror jeg spurte forsiktig om jeg kunne ta et bilde. Er jo ikke ukjent at høflighet ofte kan mistolkes hos menn?

Til tross for at fyren hadde hatt en lang dag, virket det som om at han ønsket å være snill.

Jeg sa også at han ikke trengte å styre så mye med autografen (da jeg hadde et blad som han kunne signere i. Noe han også gjorde)

Men han insisterte på å gjøre det på den ordentlige måten, hvor han signerte på et bilde av han selv.

Why?

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tror jeg spurte forsiktig om jeg kunne ta et bilde. Er jo ikke ukjent at høflighet ofte kan mistolkes hos menn?

Til tross for at fyren hadde hatt en lang dag, virket det som om at han ønsket å være snill.

Jeg sa også at han ikke trengte å styre så mye med autografen (da jeg hadde et blad som han kunne signere i. Noe han også gjorde)

Men han insisterte på å gjøre det på den ordentlige måten, hvor han signerte på et bilde av han selv.

Why?

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Fordi han var i det hjørnet igår, derfor. Nyt øyeblikket, ta vare på minnet, ikke gruble det ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si? Menn gir signaler hele tiden, noen klare og noen utydelige. Du har samboer så det er ikke som om dette har noen relevans. Vi kan ikke vite om han fant deg seksuelt attraktiv, men virker som du er ekstremt opptatt av seksuell bekreftelse fra en kjendis? Ikke rart det er lett for kjendismenn å ligge rundt. Anonymous poster hash: c77e0...81f

Jeg antar at du er kvinne :) Hehehe..

Hver gang vi ser han på TV, så kommer jeg til å tenke på vårt spesielle møte med han.

Jeg synes det hele er en nøtt, vedrørende oppførselen.

Kan han ha problemer med kjernefamilien, eller er det så enkelt at menn på den alderen går igjennom en slags krise?

Kan denne mannen som vi trodde var tøff og selvsikker, egentlig bare være ute etter bekreftelse?

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- trykker kroppen sin inntil meg

- Stirrer på meg, og holder blikket

Skal sies at han egentlig er vilt fremmed for meg.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Steike, høres ut som mitt møte med Zlatan i Paris detta. Men jeg mistenker ingen seksuell interesse fra den karen sin side lol.

Anonymous poster hash: cf06e...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooo var helt sikker på at det var Alexander Rybak

Var nok bare Tore på sporet.

Anonymous poster hash: c7908...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok bare Tore på sporet. Anonymous poster hash: c7908...9a4

Tore var på feilt spor den gangen :) Hehehe...

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt anpå. Folk som er HØFLIGE gjør generelt sett ikke slike ting. Hvis kjæresten din er stor og skummel gjør generelt sett ikke uhøflige folk det heller.

Hvis kjæresten din er liten og spak kan de derimot finne på og gjøre noe slik. Ellers har jeg møtt endel folk som tror at samfunnets lover beskytter dem og gir dem rett til og oppføre seg de vil. Som om det hjelper dem der og da når en knyttneve treffer dem midt i trynet. :fnise:

Nei la oss bare konkludere med at fyren oppførte seg skikkelig frekt.

PS: Si gjerne hvem det var. :blomst:

Beklager, men det vil jeg ikke.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Beklager, men det vil jeg ikke.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Hehe. Den er grei. Synes det er en smule rart at du er villig til og henge ut en handling men ikke en person, men det er vel i tråd med reglene på forumet også.

Må dog si meg enig med tidligere poster som skrev at det virket som om du lagde denne posten for og få bekreftelse fra folk her på at han likte deg/prøvde og sjekke deg opp. :fnise:

Så, fikk du noe ut av og lage denne posten og levde den opp til forventningene dine? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Den er grei. Synes det er en smule rart at du er villig til og henge ut en handling men ikke en person, men det er vel i tråd med reglene på forumet også.

Må dog si meg enig med tidligere poster som skrev at det virket som om du lagde denne posten for og få bekreftelse fra folk her på at han likte deg/prøvde og sjekke deg opp. :fnise:

Så, fikk du noe ut av og lage denne posten og levde den opp til forventningene dine? :ler:

Ja, at det finnes bitterpikker på KG :)

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bortkastet. Nå har jeg lest gjennom hele tråden uten å få vite hvilken kjendis dette var. Jeg er skuffet. :(

Jeg hadde mest sannsynlig ønsket å klappe til et menneske som agerte sånn som meg. Kjendis eller ikke.

Endret av Sommerfugl90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Ja, at det finnes bitterpikker på KG :)

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Hahahahahaha. Nå gikk du fra og være flau til patetisk.

Synes egentlig mest synd på kjæresten din som har en kjæreste som er mere opptatt av om en frekk fyr likte og ville ha henne enn at han faktisk oppførte seg uakseptabelt og frekt. :fnise:

Have a nice life now you hear.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn i 40 årene og oppover vil nok bli litt småøsne, når de er i nærheten av unge jenter ;-)

Har selv opplevd å bli oppvartet av menn i den alderen, uten å løfte en finger...

Så bra at du fortalte samboeren din om det, TS :) Og at du selv følte at dette var merkelig, da samboeren din faktisk var der med deg.

Er nysgjerrig på hvem denne kjendisen er, men skjønner at du vil holde tett om det. For dette ville blitt pinlig for TV mannen, om det kom ut hva han gjør med andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha. Nå gikk du fra og være flau til patetisk.

Synes egentlig mest synd på kjæresten din som har en kjæreste som er mere opptatt av om en frekk fyr likte og ville ha henne enn at han faktisk oppførte seg uakseptabelt og frekt. :fnise:

Have a nice life now you hear.

:blomst:

Er nok verken flau ueller patetisk :)

Og ikke vet jeg hvorfor du har vært ute etter meg i hele tråden..

At du tror jeg forsøker å være utro, tror jeg spinner ut fra din egen uheldige dameerfaring i livet..

Hvorfor tror du at alle kvinner er utro?

Finn noen andre å ta ut bitterheten din på.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Er nok verken flau ueller patetisk :)

Og ikke vet jeg hvorfor du har vært ute etter meg i hele tråden..

At du tror jeg forsøker å være utro, tror jeg spinner ut fra din egen uheldige dameerfaring i livet..

Hvorfor tror du at alle kvinner er utro?

Finn noen andre å ta ut bitterheten din på.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Det er åpenbart at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen, men ta og les gjennom postene mine i denne tråden så ser du klart at jeg ikke på noen måte er negativ ovenfor deg før du bruker ordet bitterpikk.

Det er foresten interesant at du velger og mene at noen må være en bitterpikk fordi de tror at du lagde en post fordi du ville ha en bekreftelse på at en fyr likte deg. Uhm hvor er egentlig logikken her?

Sannheten er vel heller at du som mange andre brøhuer bruker dette ordet der det på ingen måte er passende, nemlig bare som et generelt negativt ord for alt en mann gjør eller sier som du ikke liker. Det er like saklig som om jeg skulle bruke ordet hore om enhver kvinne som gjorde eller sa noe jeg oppfattet kritisk.

Du har allerede fastslått at du er flau ved og lage denne posten. Om du innser det eller ikke er ikke mitt problem. Om du er patetisk kan jeg ikke svare 100% på, men basert på hva du har skrevet sålangt kan jeg med trygghet si at du i det minste nærmer deg med rekordfart.

Jeg har aldri hevdet at du hadde til hensikt og være utro, jeg kan faktisk ikke fatte hvor du har det fra. Kanskje du skulle lese litt nøyere og være litt mindre kreativ i din oppfattning av hva andre skriver?

Videre er jeg ikke i det hele tatt bitter eller tror at alle kvinner er utro. Prøver du og bygge opp et slags negativt image av meg for og styrke din sak eller noe?

Du er ganske så dårlig på det lille venn.

Nå gidder jeg ikke og bruke mer av tiden min på deg. Det er kort sagt fullstendig bortkastet.

Ha et flott liv kjære deg. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men da jeg tittet bort på denne karen så så jeg at han hele tiden hadde sittet og kikket på meg.

Hvordan får du til det? Å kikke på noen og se bakover i tid?

Skulle gjerne ha svart deg på dette, men ønsker helst å la være. Han er godt gift (vil jeg tro), og har små barn..

Hadde vært fryktelig trist om slike rykter kom fram, og jeg vil ikke ødelegge for han.

Rykter om at han har kikket på en dame? Og stilt seg tett inntil henne når kjæresten hennes tok bilde? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Stiller man seg ikke vanligvis ganske tett opptil folk når man skal ta et foto sammen med en kjendis da?

tcruise.jpg

Hvorfor skal det tolkes til både utroskap og dill og dall?

Om han syntes TS var pen og tittet litt ekstra, så er han ikke et sexmonster av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller man seg ikke vanligvis ganske tett opptil folk når man skal ta et foto sammen med en kjendis da?

tcruise.jpg

Hvorfor skal det tolkes til både utroskap og dill og dall?

Om han syntes TS var pen og tittet litt ekstra, så er han ikke et sexmonster av den grunn.

Jeg registrerer at kvinnene på bildet resolutt kastet seg over mannen. Amerikanske kvinner er jo rape gale..

I mitt tilfelle så skjedde det nok ikke, men heller motsatt.

Er ikke så gira på å bryte intimsonen med folk jeg ikke kjenner, eller så er jeg nok bare rar :P

Tanken har også slått meg, om hvorhvith TV karakteren skjønte at den mannen som hjalp meg med kameraet var kjæresten min.

Men på en annen måte så tviler jeg på at han kunne ta så feil ^^

Samboeren min ble bittelitt sjalu, men forstår heldigvis at jeg ikke gjorde noe som oppmuntret mannen til å gjøre som han gjorde.

Men jeg vet at jeg muligens snakket til kjendisen på en respektfull og hensynsfulle måte, da jeg regnet med vedkommende måtte være sliten og lei.

Og hvem vet om han kan ha falt for mitt omsorgsfulle vesen.

Jeg er nå bare glad til for at jeg ikke dummet meg ut :) Det er jo litt skummelt å møte på kjente fjes...

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg registrerer at kvinnene på bildet resolutt kastet seg over mannen. Amerikanske kvinner er jo rape gale..

I mitt tilfelle så skjedde det nok ikke, men heller motsatt.

Er ikke så gira på å bryte intimsonen med folk jeg ikke kjenner, eller så er jeg nok bare rar :P

Tanken har også slått meg, om hvorhvith TV karakteren skjønte at den mannen som hjalp meg med kameraet var kjæresten min.

Men på en annen måte så tviler jeg på at han kunne ta så feil ^^

Samboeren min ble bittelitt sjalu, men forstår heldigvis at jeg ikke gjorde noe som oppmuntret mannen til å gjøre som han gjorde.

Men jeg vet at jeg muligens snakket til kjendisen på en respektfull og hensynsfulle måte, da jeg regnet med vedkommende måtte være sliten og lei.

Og hvem vet om han kan ha falt for mitt omsorgsfulle vesen.

Jeg er nå bare glad til for at jeg ikke dummet meg ut :) Det er jo litt skummelt å møte på kjente fjes...

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Hahaha :) godt det gikk bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...