Gå til innhold

Jeg og samboeren har så kjedelig sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SoccerPlayer

Noen ganger erikke kommunikasjon så enkelt som manskulle tro. Norn ganger når det ikke inn til den andre. Andre ganger endrer det seg men faller tilbake i gamle spor. Og noen ganger er ikke den andre parten enig og er fornøyd som det er.

Deter ikke alltid så enkelt som å bare si ifra til partneren så løser alt seg

Det burde i vertfall være det i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

En dame som det ville neppe hatt sex med deg uansett, du er for kjedelig

Koselig du er da. Igjen tyr du til kjipe karakteristikker når du ikke klarer å argumentere. Du vet ingenting om meg. Jeg har jo fortalt deg at jeg trenger variasjon , men du hopper over det du ikke mener du trenger i diskusjonen. Pinlig! Jeg snakker ikke om at damer ikke fortjener variasjon og spenning i sexlivet men at mange menn ikke er så kravstore som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden minner meg på at det stort sett er 17åringer som er på seksualitetsforumet om dagen.

Sjokoladesaus og 100 stillinger :rolleyes:



Anonymous poster hash: db93a...706
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg tror Harry ikke helt har skjønt greia. Han syns nok det er deilig med inn-ut-sprut i forhold til ingenting, men for ei dame som ikke har masse følelser inne i vagina så blir inn-ut-sprut kjedelig etterhvert. Mannen har jo følelsene i penis, mens kvinner ikke har masse følelser inni vagina. Da blir det kjedelig.

Jeg hadde ikke giddet å vært i et forhold der det er bare å ligge oppå dama og inn-ut-sprut, da er jeg heller uten sex med menn og holder meg til onanering.

Anonymous poster hash: a7ae2...8a1

Beklager men nå blir jeg forbannet!!! Klarer dere ikke lese?!? Jeg har gang på gang på gang sagt ettertrykkelig at DET ER EN SKANDALE OM EN MANN BARE KJØRER INN UT OG SPRUT UTEN Å GI DAMEN FULL OPPVARTING OG NYTELSE ETTERPÅ! kan jeg si dette klarere nå???

Jeg er EKSTREMT motstander av den formen for sex! Jeg hater den formen for sex! Skal dere vri mer på meningene nå eller?

Om dere hadde lest litt av det andre jeg har diskutert om temaet tidligere så hadde dere skjønt at jeg er stor tilhenger av variasjon og kreativitet i senga. Damen SKAL vartes opp til hun er fornøyd.

Hele poenget mitt i denne tråden var simpelthen at det er bedre å få "dårlig/kjip" sex enn INGEN sex!

Er det fortsatt noe å vri på her nå?

Beklager ranten. Ikke ta det personlig AB...Bare kjempefrustrerende når allt skal vries på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Det burde i vertfall være det i et forhold.

Det burde være fred i verden og men srt er det ikke.

Om kommunikasjon varså enkelt so mdu vil ha det til så hadde neppe skillsmissestatistikken vært like høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

God sex er godt samspill. God sex er å få sin partner til å føle og virkelig forstå at vedkommende er ønsket. Ønsket som partner og menneske, med kropp og sjel.

God sex er å nysgjerrig avdekke lag for lag av sin partners seksuelle tenningsmønster, lyst triggere og erotiske fantasier. God sex er å tre inn i dette tenningsmønsteret, benytte hans/hennes lyst triggere og tre inn i hans/hennes erotiske fantasier.

God sex er å være tilstede med hele seg, bytte nytelse, gi og motta nytelse, smake og smakes. Nyte sin partners lyst, la din egen lyst nytes av din partner.

God sex er godt samspill.

Mangler samspillet er det ikke lenger god sex, og svært mange vil da mene ingen sex, - eller alenesex, er mye bedre enn dårlig sex.

Nærhet og tilstedeværelse uten sex er mye bedre enn dårlig sex.

Nærhet og tilstedeværelse med god sex er optimalt.

Punktum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

God sex er godt samspill. God sex er å få sin partner til å føle og virkelig forstå at vedkommende er ønsket. Ønsket som partner og menneske, med kropp og sjel.

God sex er å nysgjerrig avdekke lag for lag av sin partners seksuelle tenningsmønster, lyst triggere og erotiske fantasier. God sex er å tre inn i dette tenningsmønsteret, benytte hans/hennes lyst triggere og tre inn i hans/hennes erotiske fantasier.

God sex er å være tilstede med hele seg, bytte nytelse, gi og motta nytelse, smake og smakes. Nyte sin partners lyst, la din egen lyst nytes av din partner.

God sex er godt samspill.

Mangler samspillet er det ikke lenger god sex, og svært mange vil da mene ingen sex, - eller alenesex, er mye bedre enn dårlig sex.

Nærhet og tilstedeværelse uten sex er mye bedre enn dårlig sex.

Nærhet og tilstedeværelse med god sex er optimalt.

Punktum.

Fantastisk skrevet lillepus! Du får satt ord på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo prøve forskjellige stillinger, forskjellige typer sex, beføling og forskjellige leketøy og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bytter på stillingene, han kommer etter kort tid så han liker best å få det til å gå for meg før han penetrerer meg ;) jeg suger han, vi bruker leker og ler! jeg har funnet ut at når noe ikke går som det skal, så LE! da blir det ikke så rart å prøve noe nytt neste gang :P

prøv ut div spill som dere får på kondomeriet, eller leker, binde fast, osv osv. mulighetene deres er uendelige :)

Anonymous poster hash: 6692b...6bc

Han er enten for kor eller for tynn......kuk må til for å tilfredsstille en dame.

Anonymous poster hash: d299a...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men nå blir jeg forbannet!!! Klarer dere ikke lese?!? Jeg har gang på gang på gang sagt ettertrykkelig at DET ER EN SKANDALE OM EN MANN BARE KJØRER INN UT OG SPRUT UTEN Å GI DAMEN FULL OPPVARTING OG NYTELSE ETTERPÅ! kan jeg si dette klarere nå???

Jeg er EKSTREMT motstander av den formen for sex! Jeg hater den formen for sex! Skal dere vri mer på meningene nå eller?

Om dere hadde lest litt av det andre jeg har diskutert om temaet tidligere så hadde dere skjønt at jeg er stor tilhenger av variasjon og kreativitet i senga. Damen SKAL vartes opp til hun er fornøyd.

Hele poenget mitt i denne tråden var simpelthen at det er bedre å få "dårlig/kjip" sex enn INGEN sex!

Er det fortsatt noe å vri på her nå?

Beklager ranten. Ikke ta det personlig AB...Bare kjempefrustrerende når allt skal vries på

Men... Hvordan er det mulig å HATE den typen sex? Er ikke det bedre sex enn ingen sex? :klo:

;)

Anonymous poster hash: d3904...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men... Hvordan er det mulig å HATE den typen sex? Er ikke det bedre sex enn ingen sex? :klo:

;)

Anonymous poster hash: d3904...7c2

;) Du får ikke meg innpå flere diskusjoner nå. Jeg tror du vet hva jeg mener om dette, så trenger ikke si noe mer om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Inn og ut funker fett på meg, men nå er jo jeg en av de sjeldne ;) Men jeg skjønner helt klart hva HarryDotter mener, så jeg tror dere bør lese tråden EN gang til. Er det noe KG ere liker så er det å vri og vende på alt til sin fordel.. enkelte.. altså.. ikke alle

Selvsagt er ikke inn og ut kjedelig kontra null sex, og det var alt HD mente, men krokodillen skal som vanlig vri på alt.. Sukk. er det rart det er krig i verden :laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Inn og ut funker fett på meg, men nå er jo jeg en av de sjeldne ;) Men jeg skjønner helt klart hva HarryDotter mener, så jeg tror dere bør lese tråden EN gang til. Er det noe KG ere liker så er det å vri og vende på alt til sin fordel.. enkelte.. altså.. ikke alle

Selvsagt er ikke inn og ut kjedelig kontra null sex, og det var alt HD mente, men krokodillen skal som vanlig vri på alt.. Sukk. er det rart det er krig i verden :laugh::laugh:

Takk for at du leser det jeg mener og faktisk forstår det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) noen som vet om et greit forum for bondage?:) hvor folk fra norge kan snakke sammen og møttes?:) eller om noen her inne vet om noen som kunne tenke seg og møte en gutt på 20 fra sørlandet, for litt bondage osv?:)



Anonymous poster hash: f6858...5bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...