Gå til innhold

Jeg og samboeren har så kjedelig sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest krokodillen

Ja livet kan til og med bli kjedelig ;) tenk bare på hvor uendelig MYE kjedeligere livet er for alle de som ikke får seg noe "inn og ut" i det hele tatt ;)

Sikkert. Men når du en dag kjører inn og ut i årevis så vil du mest sannsynlig savne action

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Sikkert. Men når du en dag kjører inn og ut i årevis så vil du mest sannsynlig savne action

Helt sikkert ;) men dersom man snur litt på det så vil allt av sex bli kjedelig dersom man prøver allt også? Hva når alle stillinger er prøvd og alle leketøy er prøvd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Helt sikkert ;) men dersom man snur litt på det så vil allt av sex bli kjedelig dersom man prøver allt også? Hva når alle stillinger er prøvd og alle leketøy er prøvd?

Feil. Ikkeså lenge man varierer og blir sittende fast i det samme mønsteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Feil. Ikkeså lenge man varierer og blir sittende fast i det samme mønsteret

Uansett....sex er kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Sikkert teit spørsmål. Men når dere har sex, hva gjør dere? Og bruker dere kvinner sexleketøy for å komme?

Jeg og samboeren har så kjedelig sex. Det er bare inn,ut,inn og ut. Så er han ferdig. Jeg kommer bare på egenhånd.

Hilsen jente

Anonymous poster hash: 46a9f...751

Er dere så trygge på hverandre at dere kan dele litt fantasier og ønsker med hverandre?

Tenner han på å se deg leke med deg selv? Kan dere uhemmet dele ønsker om hva dere ønsker den andre kunne gjøre for dere?

Det er ofte et ok sted å starte. Da får man et innblikk i sin partners tenningsmønster og får samtidig justert sine egne antagelser.

La det være lek og moro, ikke alvorlig inn, ut, inn og ut. Har du latt ham få lov til å bruke leketøy du liker på deg?

Det er viktig å åpne opp for å være nysgjerrig på hva den andre nyter av berøring, finne de spesielle punktene på kroppen, være varm og nær og genuint til stede.

- det gjelder for begge parter, uansett kjønn og legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Nei...men for alle andres del tydeligvis, siden "in og ut" er dødens kjipt ;)

Det er det over en lengre periode. Prøv det så vil du forstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er det over en lengre periode. Prøv det så vil du forstå

Nå skal jeg forsøke å sette det jeg mener så krystallklart som jeg overhode klarer: å vaske gulvet hver dag er kjedelig. Å rydde kjøkkenbordet hver dag er kjedelig. Å stelle seg hver morgen er kjedelig. Å handle mat hver dag er kjedelig. Å kjøre til jobb hver dag er kjedelig. Jobben man har kan være kjedelig. Mandag morgen er kjedelig.

Å få ligge naken oppå kvinnen jeg elsker med pikken gliende inn og ut er IKKE kjedelig i min bok! Joda...veeeldig mye mer spennende med masse kule og deilige stillinger + leketøy, men "kjedelig"? NEI.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Nå skal jeg forsøke å sette det jeg mener så krystallklart som jeg overhode klarer: å vaske gulvet hver dag er kjedelig. Å rydde kjøkkenbordet hver dag er kjedelig. Å stelle seg hver morgen er kjedelig. Å handle mat hver dag er kjedelig. Å kjøre til jobb hver dag er kjedelig. Jobben man har kan være kjedelig. Mandag morgen er kjedelig.

Å få ligge naken oppå kvinnen jeg elsker med pikken gliende inn og ut er IKKE kjedelig i min bok! Joda...veeeldig mye mer spennende med masse kule og deilige stillinger + leketøy, men "kjedelig"? NEI.

Du må være som en tørr skolesvamp i senga som tror at sex kun dreier seg om ut og inn.

Du sammenligner gulvvasking og sex..wow

Gulvvasking må man gjøre og det er kjedelig uansett hvordan man svinger kosten over gulvet.

Sex derimot er noe helt annet. Håper du en gang får oppleve det. Og at din fremtidige dame får noe annet enn bare ut og inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Du må være som en tørr skolesvamp i senga som tror at sex kun dreier seg om ut og inn.

Du sammenligner gulvvasking og sex..wow

Gulvvasking må man gjøre og det er kjedelig uansett hvordan man svinger kosten over gulvet.

Sex derimot er noe helt annet. Håper du en gang får oppleve det. Og at din fremtidige dame får noe annet enn bare ut og inn.

Hahaha...jeg vet du liker å kværulere...JEG kværulerer nå altså bare til opplysning ;)

Selvsagt er det viktig med masse variasjon. Desto mer kreativitet, desto bedre.

Jeg ville bare få frem et poeng med overdrivelse i første post. Og det poenget "tror jeg" du tok ;) men du vil bare kværulere med meg videre

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Hahaha...jeg vet du liker å kværulere...JEG kværulerer nå altså bare til opplysning ;)

Selvsagt er det viktig med masse variasjon. Desto mer kreativitet, desto bedre.

Jeg ville bare få frem et poeng med overdrivelse i første post. Og det poenget "tror jeg" du tok ;)

Nå ror du deg bare unna.

Du mente ut og ikke ikke var kjedelig. Flertallet mener nok noe annet. Ihvertfall vi som faktisk har hatt et skikkelig sexliv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være som en tørr skolesvamp i senga som tror at sex kun dreier seg om ut og inn.

Du sammenligner gulvvasking og sex..wow

Gulvvasking må man gjøre og det er kjedelig uansett hvordan man svinger kosten over gulvet.

Sex derimot er noe helt annet. Håper du en gang får oppleve det. Og at din fremtidige dame får noe annet enn bare ut og inn.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Nå ror du deg bare unna.

Du mente ut og ikke ikke var kjedelig. Flertallet mener nok noe annet. Ihvertfall vi som faktisk har hatt et skikkelig sexliv

Nei jeg ror meg ikke unna :)

Men jeg forventet den type argumentasjon fra deg når du går tom for argumenter. Da beskylder du folk for ditt og datt slik du vanligvis gjør.

Jeg setter bare dette "problemet med bare inn/ut" i perspektiv kontra det at andre ikke har tilgang på sex. Hele problemstillingen er patetisk. Det var mitt poeng. Om man har et såkalt "kjedelig" sexliv.

Bare inn og ut sex er "kjedelig" ja... kontra å ha et mer spennende og variert sexliv

Selvfølgelig er vi enige i det. Men kjedelig er ikke riktig ord på det. Men du skal vri å vende på allt alle sier. Det har jeg erfart i den andre tråden med deg ;) Og kutt ut å bruke hersketeknikk og personlig bemerkninger mot folk du ikke kjenner. Det er barnslig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kjedelig sex? Går det virkelig an? :hakeslepp:

My fucking point exactly! :);)

Lite varierende og mindre spennende..men kjedelig? Nei!

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest krokodillen

Kjedelig sex? Går det virkelig an? :hakeslepp:

Nei ikke for dem som knapt har hatt sex før ellerhar vært i et langvarig forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dette er årsaken til at TS definerer den sex'en de har som kjedelig:

Sikkert teit spørsmål. Men når dere har sex, hva gjør dere? Og bruker dere kvinner sexleketøy for å komme?
Jeg og samboeren har så kjedelig sex. Det er bare inn,ut,inn og ut. Så er han ferdig. Jeg kommer bare på egenhånd.
Hilsen jente

Anonymous poster hash: 46a9f...751

- og det er kanskje ikke så fryktelig vanskelig å forstå, om man tenker litt etter?

Han kommer, hun har antageligvis ikke mye nytelse underveis i inn-ut-inn-ut seansen, hun må fikse sin egen nytelse (etterpå?).

Det kan jo bli litt kjedelig for de fleste i lengden vil jeg tro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Nei jeg ror meg ikke unna :)

Men jeg forventet den type argumentasjon fra deg når du går tom for argumenter. Da beskylder du folk for ditt og datt slik du vanligvis gjør.

Jeg setter bare dette "problemet med bare inn/ut" i perspektiv kontra det at andre ikke har tilgang på sex. Hele problemstillingen er patetisk. Det var mitt poeng. Om man har et såkalt "kjedelig" sexliv.

Bare inn og ut sex er "kjedelig" ja... kontra å ha et mer spennende og variert sexliv

Selvfølgelig er vi enige i det. Men kjedelig er ikke riktig ord på det. Men du skal vri å vende på allt alle sier. Det har jeg erfart i den andre tråden med deg ;) Og kutt ut å bruke hersketeknikk og personlig bemerkninger mot folk du ikke kjenner. Det er barnslig

Neimen stakkars! Du er ikke bare kjedelig men hårsår også.

Jhg er uenig, det finnes kjedelig sex. Og jo, kjedelig er så absolutt riktig ord i mange tilfeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Dette er årsaken til at TS definerer den sex'en de har som kjedelig:

- og det er kanskje ikke så fryktelig vanskelig å forstå, om man tenker litt etter?

Han kommer, hun har antageligvis ikke mye nytelse underveis i inn-ut-inn-ut seansen, hun må fikse sin egen nytelse (etterpå?).

Det kan jo bli litt kjedelig for de fleste i lengden vil jeg tro?

*klappklapp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...